X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Action Replay igen igen?


Svar
nerosnerosSkrevet 03/03-05 14:28 
Ja! Jeg ved godt at jeg efter hånden har spurgt meget til denne 4 in 1 adapter med actionreplay og 4mb ram til min Sega Saturn.

Jeg fik min igår fra San Francisco. Til at starte virkede den ikke og jeg kunne ikke kører mit også nye inkøbte Samurai Showdown 3 til stor fortvivlelse.

Men pludselig virkede det hele som det skulle og jeg blev slugt ind i en samurai verden i ca 8 timer sammenlagt. haha! dejligt og nørdet.

Hvad kunne være problemet at adapteren ikke virkede til at starte med?

Man kan vist også tilslutte den til en pc og hvad kan man så?
Bashful Neophyte
SumezSumezSkrevet 03/03-05 15:14 
Jeg har aldrig haft problemer med min adapter, den har altid virket. Det er vel fordi, du har gjort et eller andet forkert? Hvad skete der, helt præcis?

Og ja, Samurai Shodown 3 er et fremragende spil, et af de bedste kampspil, jeg har spillet. Stærkt undervurderet.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
nerosnerosSkrevet 04/03-05 11:08 
Jeg ved heller ikke hvad der gik galt, men jeg har før oplevet at de saturn spil jeg havde købt ikke virkede første gang man satte dem i maskinen. Måske er cd skiven blevet kold under den lange rejse eller hvad ved jeg. Men nu virker min adapter hver gang ihverfald så det er jo godt.

Glad for at høre du også er glad for SS3. Det er virkelig et af de bedste kampspil jeg har prøvet også.
Dog er jeg ikke så rap på fingrene endnu og får en del smæk.
Bashful Neophyte
SumezSumezSkrevet 04/03-05 11:49 
Det er sindssygt svært, jeg kan ikke engang komme til slutbossen på letteste niveau. Jeg har det på Neo Geo og er som sagt temmelig vild med det. Har hørt at der skulle være slowdown-problemer i Saturn udgaven?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
nerosnerosSkrevet 04/03-05 12:21 
Ja lidt slowdown er der nok, men jeg har ikke tænkt på det før du nævnte det, så det er ikke noget jeg har lagt mærke til, men jeg er helt sikker på at Neo Geo udgaven er den flotteste.

Ja jeg får også tæsk nogle gange bare efter den første kamp. Helt vildt svært. Dog har jeg gennemført spillet på easy 3 med et par continues, men det skulle der nok ikke være så svært. Nu er jeg så begyndt at trykke game over hvis jeg taber en kamp og så er det op på hesten igen og starte forfra.
Bashful Neophyte
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig