X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

coolshop.dk oplevelser


Svar
SaftenSaftenSkrevet 02/03-05 19:45 
Ville bare lige spørge om der er nogen der har haft nogle positive/negative oplevelser med coolshop.dk i nyere tid.
Brugte dem nemlig flittigt for halvandet år siden men så blev de lige pludselig dårlige, har brugt overstock lige siden.
Evan's Spiked Tentacles of Forced Intrusion!!!Spiller nu: Dead Or Alive 5, Secret World, The, Borderlands 2
JmogJmogSkrevet 02/03-05 20:08 
Hvordan de er at handle med, skal jeg ikke kunne sige, men de kan i hvert fald ikke finde ud af at besvare mails. Det er nok til, at jeg ikke køber noget hos dem.
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 07/03-08 13:01 
Det er som om jeg er ramt af uheld for tiden. Jeg handlede igår hos Coolshop og modtog i dag blandt andet det dansk udviklede "Total Overdose", som var bestilt som nyt i folie, hvilket spillet bestemt ikke var. Udover at det var gen-foliet, er det tydeligvis brugt: Der er mærke efter et klistermærke (personligt gætter jeg på et EB-Games "Pre-Owned"), æsken er ridset betydeligt, og disken sad omvendt i æsken. Coveret har desuden lidt tydelig skade under den nye beklædning med folie med tydelige lim-mærker, udover en række fedtfingre.

Et besøg hos Coolshops live-support udmøntede sig blot i gentagende "vi handler slet ikke med brugte spil", og at jeg selvfølgelig var velkommen til at sende spillet tilbage.

Ikke ligefrem den bedste oplevelse i en butik, jeg ellers trygt har handlet hos mange gange.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
HeroldHeroldSkrevet 07/03-08 13:16 
Det lyder også som om at den oprindelige butik har genfolieret spillet efter returnering, og sendt det tilbage til distributøren, som så har sendt det til coolshop :(
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 07/03-08 14:02 
Jeg synes det er for dårligt at sådan noget ikke bliver tjekket af distributøren - de må da kunne se at folien ikke er den originale. The Plot Thickens!
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
KalicolaKalicolaSkrevet 07/03-08 23:35 
Jeg bestilte engang bioshock collecters edition med figur til. Jeg endte med at få en bioshock limited edition uden figur, efter en lang violin sang om misforståelser og fejltagelser, jeg returnerede det, men de modtog det eftersigende aldrig.. Det endte ud i en lang og kedelig afære, frem og tilbage.
Som plaster på såret fik jeg et trådløst headsæt, og 5% rabat på det næste jeg bestilte hos dem.

Så bestilte jeg 4 spil hos dem i januar, har fået de 3, men venter stadig på turok som de tilsyneladende ikke har haft på lager siden den første sending de fik.

Men jeg vil sige, at trods alt disse problemer, så har jeg handlet en del hos dem, og hvor jeg har fået tingene 1-3 dage efter bestilling, så det går altså pænt hurtigt når det virker. Og så ER coolshop altså nok det billigste i de fleste tilfælde.

Så min erfaring med dem, er altså meget positiv, hvis man set bort fra et par svipsere.
For The Love Of The Game
HyakotakeHyakotakeSkrevet 08/03-08 01:45 
Chekkede lige min ordreliste igennem; jeg har handlet med coolshop 16 gange fra sidst i 2006 og frem til sidst i 2007. Samtlige ordrer er gået perfekt, og spillene er ankommet indenfor (så vidt jeg husker) max 1 uges tid (ting på lager fik jeg dagen eller to dage efter bestilling).

Så jeg kan kun sige: godt gået, jeg handler helt sikkert videre dér!
HyakotakeHyakotakeSkrevet 20/10-09 14:21 
Det er da pænt vildt, at CoolShop er danskernes mest brugte webshop #7!

CoolShop #7
nerosnerosSkrevet 03/03-10 15:21 
Er det ikke noget med at det er dag til dag levering fra dem her? De sendte mit God Of War Collection afsted i mandags og jeg har ikke modtaget det endnu? Eller er det vores allesammens søde Postdk som er synderen her...
Bashful Neophyte
BeanoBeanoSkrevet 03/03-10 15:27, rettet 03/03-10 15:27 
Har du fået en mail om den er afsendt?

Hvis den er, vil jeg nok kontakte coolshop og høre hvad der sker. De har livechat.
HyakotakeHyakotakeSkrevet 03/03-10 15:34 
Jeg har altid modtaget varen dagen efter at jeg har fået mail fra coolshop... så der må være noget galt.
DarkbeatDarkbeatSkrevet 03/03-10 15:34, rettet 03/03-10 15:36 
Jeg har ikke selv spillet God of War spillende, så jeg har bestilt den vilde version af III'eren

Jeg har ikke haft nogen problemer med Coolshop. Jeg syntes de plejer at være rimeligt tjep til at sende tingende dag til dag, undtagen lige sidste år hvor de var sneet inde.
nerosnerosSkrevet 03/03-10 15:43, rettet 03/03-10 15:43 
Beano>
Har du fået en mail om den er afsendt?

Hvis den er, vil jeg nok kontakte coolshop og høre hvad der sker. De har livechat.

Det lyder underligt så. Jeg har livechatet med dem idag for at hører om jeg kunne få et T&T nummer men det var ikke muligt de sagde varen var afsendt i mandags og jeg har også fået en ordre mail fra dem osv. Jeg har tilmed været ovre i min Daglig Brugsen hvor der er en lille postdk butik for at hører om den var der! Men det var den ikke? Hva fa'en sker der nu.... :-(
Bashful Neophyte
BeanoBeanoSkrevet 03/03-10 15:44 
De sender normalt ikke alm. spil som pakkeforsendelse så T&T nummer er ikke muligt :(
nerosnerosSkrevet 03/03-10 15:48 
Ja det sagde de også, men hvor er mit spil? :-/
Bashful Neophyte
PalleJensenPalleJensenSkrevet 03/03-10 15:56 
Hjemme hos en glad søn til en Post DK medarbejder...
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
BeanoBeanoSkrevet 03/03-10 17:11 
Ja hvis den ikke er dukket op i morgen, er det sikkert noget i den stil ... røvtur :(
nerosnerosSkrevet 03/03-10 18:25, rettet 03/03-10 19:16 
Jeg giver det til imorgen. Postdk er nok bare lidt langsomme som sædvanligt!

Edit: Til min store glæde lå spillene i vores nye postkasse som fik sat navne på i går aftes......pinligt pinligt pinligt ;D

Men det har så ihvertfald taget 2 dage at komme frem kan jeg regne ud.
Bashful Neophyte
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig