X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Donkey Kong Jungle Beat indtryk


Svar
BlossomBlossomSkrevet 02/03-05 18:21, rettet 02/03-05 18:26 
Nu har jeg haft spillet i ca. 14 dage, og jeg må indrømme at jeg er totalt forelsket..

Det er et spil som man kan spille i både 5 min. og 3 timer.

Det er et utrolig sjovt underholdende og konkurrencepræget.

Efter min mening er det en rigtig god investering.

Hvad er jeres?
c¨,) WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII !!! c¨,)Spiller nu: Harvest Moon: A Wonderf..., Metroid Prime: Pinball, New Super Mario Bros.
SonicSonicSkrevet 02/03-05 18:33 
Jeg har spillet det i en times tid singleplayer, og må sige at ideen er meget god. Ud over det er det jo meget flot, og igen, det er meget sjovt ja :)
Parental Advisory: Explicit Lyrics
BlossomBlossomSkrevet 02/03-05 18:41 
Der må være nogen der ikke kan li' det..
Kom nu.. Jeg er lige i humør til en god diskution
c¨,) WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII !!! c¨,)Spiller nu: Harvest Moon: A Wonderf..., Metroid Prime: Pinball, New Super Mario Bros.
SephirothSephirothSkrevet 02/03-05 19:14 
Det er for kort - diskutér det ;)
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 02/03-05 19:14, rettet 02/03-05 19:15 
Jeg kan også rigtig godt lide spillet. Minder lidt om de gamle 2D Sonic-spil, og styringen med Bongo-trommerne fungerer rigtig godt. Bosserne er sjove, og specielt ideen med, at spillet lige stopper op i et sekund hvis man angriber en fjende, er ret fed.
Eneste problem er nok længden på spillet. Der er ikke særlig mange baner :(
BlossomBlossomSkrevet 02/03-05 19:54 
Sorry!

Jeg kan ikke starte en diskution ud fra dit argument om at det er for kort....... For jeg er helt enig..

Men at man synes spillet er for kort er vel bare et klart tegn på at man vil have mere..

Konklusion: Et rigtig godt spil, men for kort..

c¨,)
c¨,) WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII !!! c¨,)Spiller nu: Harvest Moon: A Wonderf..., Metroid Prime: Pinball, New Super Mario Bros.
HankyHankySkrevet 02/03-05 20:55 
Måske lidt OT spørgsmål herfra, men nu står jeg og
skal ud at invistere i 2x bongosæt, og så ville jeg
da lige høre, hvilket af de to DK Bongo-spil der er
det sjoveste party spil?
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
KTCKTCSkrevet 02/03-05 21:01 
Jeg var meget imponeret i starten over spillets design og grafiske stil, men efter at have gennemført det med guld i alt, føler jeg ikke at der overhovedet er mere at komme efter. De samme bosser optræder igen og igen i små variationer, men dybest set er det nøjagtigt samme kamp igen. Alene dette gør, at man ikke rigtigt gider at spille banerne igen.
Selvfølgelig kan man stadig gå efter en endnu højere score, men det trækker desværre ikke nok. Nogle små minigames eller ting man kunne unlocke (udover baner) ville forøge spillets levetid meget.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
KTCKTCSkrevet 02/03-05 21:02 
Hanky>
Måske lidt OT spørgsmål herfra, men nu står jeg og
skal ud at invistere i 2x bongosæt, og så ville jeg
da lige høre, hvilket af de to DK Bongo-spil der er
det sjoveste party spil?
Uden tvivl Donkey Konga, da det er intuitivt og nærmest skriger efter at blive lavet konkurrencer over.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
WehnerWehnerSkrevet 02/03-05 21:09 
Hanky>
Måske lidt OT spørgsmål herfra, men nu står jeg og
skal ud at invistere i 2x bongosæt, og så ville jeg
da lige høre, hvilket af de to DK Bongo-spil der er
det sjoveste party spil?

Kan du ikke ligeså godt bare købe begge spillene inkl. bongoer? Mener det kommer til at koste ca. det samme som et af spillene + ekstra bongoer. Er dog ikke sikker.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
BobbeBobbeSkrevet 02/03-05 22:01 
Hanky>
Måske lidt OT spørgsmål herfra, men nu står jeg og
skal ud at invistere i 2x bongosæt, og så ville jeg
da lige høre, hvilket af de to DK Bongo-spil der er
det sjoveste party spil?

Helt klart Donkey Konga.
Junglebeat har nemlig ikke nogen multiplayerfunktion :)
Spiller nu: Wii
BlossomBlossomSkrevet 03/03-05 04:13 
Jeg ville også sige at du burde købe begge spil sammen med en bongo.

Jeg MENER at bongoerne koster 349/399 i EB og spilpakken med bongo koster 499/549, men hvis du bestiller dem i England får du spilpakkerne til 350,-
c¨,) WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII !!! c¨,)Spiller nu: Harvest Moon: A Wonderf..., Metroid Prime: Pinball, New Super Mario Bros.
HankyHankySkrevet 03/03-05 09:06 
Ja, okay.. det havde jeg ikke lige tænkt på ;P
Så regner jeg med at bestille begge pakker, da de
sælges til rimelige priser på Gameplay.co.uk.
30£ & 33£ er ikke så galt :)

Tak for det.
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
BlossomBlossomSkrevet 03/03-05 18:50 
Hm.. prøv at tjeck ved Play.com i stedet.. De har fri forsendelse.
c¨,) WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII !!! c¨,)Spiller nu: Harvest Moon: A Wonderf..., Metroid Prime: Pinball, New Super Mario Bros.
fumfumSkrevet 03/03-05 20:05 
Men told-warning på play.com
I used to jog, but the ice cubes kept falling out of my glass.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig