X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Nogen som kender dette Saturn spil?


Svar
nerosnerosSkrevet 02/03-05 11:48 
Jeg fandt det her på ebay men kender det ikke. Er der nogen som har gjort bekendtskab med dette spil "Blast Wind"?

http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=0&item=8173450028&rd=1
Bashful Neophyte
MIKA-LMIKA-LSkrevet 02/03-05 12:18 
Tja, jeg kan da fortælle dig så meget at det blev udgivet den 17. januar 1997 i Japan, og på det nedenstående link er der to udmærkede screen shots.

Du kunne jo også blot selv søge efter det her på siden, i søgefeltet du finder helt øverst i menu linien ;)

Blast Wind (SS)
» Is this a game, or is it real ? «Spiller nu: Super Mario Galaxy, Command & Conquer 3: Ti..., Guitar Hero III: Legend...
Per SPer SSkrevet 02/03-05 12:38 
Til den pris, uden spine, er det ikke besværet værd.

Det er såmænd en OK shmup, men den moderate sjældenhed er ikke lig med at det er super godt. En middel 2D shooter i forhold til resten af Saturn udvalget.
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
nerosnerosSkrevet 02/03-05 12:59 
Jah prisen er lidt meget måske jeg ville overveje det en anden gang hvis jeg så det til en billigere pris.

Men det er da utroligt hvad der kan fåes til Saturn. Jeg er vild med den periode af spil mellem 1995 til 2000 og Saturn har mange af de titler som jeg kun håbede at se på konsol da jeg i tidernes morgen stod på Grillbaren og spillede f.eks Hyper Duel.
Bashful Neophyte
NaieraNaieraSkrevet 02/03-05 13:34 
Utroligt at det tager så høje priser. Det er noget relativt nyt for Blast Wind, men man kan jo bare håbe det går i sig selv inden alt for længe.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig