X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Oddworld: Stranger - Waaaauw


Svar
OkottaOkottaSkrevet 01/03-05 16:01 
Når man ser Oddworld: Stranger køre, så forstår man med det samme hvorfor EA droppede udviklingen, på PS2 udgaven.

Det ville ha' været direkte åndssvagt, at fortsætte med at lave en grimmere og langt mere inferiør udgave, af sådan en oppulent grafisk showcase, på et stykke underpowered hardware.

Nu skal jeg den ondelyneme ind i stuen og spille igennem.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
DeluxScanDeluxScanSkrevet 01/03-05 16:15 
Selvom jeg ikke er enig i dine PS2-udtalelser, så giver jeg dig ret i, at det er et fænomenalt spil.
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
OkottaOkottaSkrevet 01/03-05 20:18 
Al respekt til PS2'en og dens vitterligt fremragende spil, men du vil vel ikke ha', at Oddworld: Stranger skal ned og køre på den maskine?
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
AnastacioAnastacioSkrevet 01/03-05 20:46 
Hvorfor ikke? Så har andre da også muligheden for at spille spillet dog i en noget reduceret udgave.

Du har jo altid muligheden for selv at købe det til Xbox, men dem som ikke har en Xbox har så muligheden for at købe det til PS2.
Winners make it happen, Losers let it happen!
DommergaardDommergaardSkrevet 01/03-05 20:47 
Lydsiden i spillet sutter bare. Stemmerne har en utrolig lav bitrate og det lyder ikke specielt godt. Lyd-effekterne er dog gode, men det irriterer mig ret meget så dårlig stemmerne er indkodet! Ellers er spillet utrolig fedt!
OkottaOkottaSkrevet 01/03-05 20:57 
Jeg har spillet det meste af eftermiddagen, og udfra hvad jeg har set og oplevet i spillet indtil nu, så holder det.

Edge's anmeldelse har jeg læst nogle gange, og jeg erklærer mig enig i det de skriver.

"Effortless" er en god vending at bruge, om spillet.

Edge om Oddworld: Stranger
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
BeanoBeanoSkrevet 03/09-10 14:33, rettet 03/09-10 14:33 
Remake/HD-port på vej til PS3 via PSN.

Kilde
nerosnerosSkrevet 03/09-10 14:35 
Full Of Win :D
Bashful Neophyte
SeventhSunSeventhSunSkrevet 03/09-10 18:22 
Krydser fingre for en Xbox 360 version
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
DeluxScanDeluxScanSkrevet 29/01-12 13:10 
Flot at MS lader denne perle falde til PS3 folket... Fordi spillet overskrider XBLA max stoerrelsen med 100 MB. Latterligt!
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 29/01-12 13:21 
Tak for påmindelsen - jeg havde fuldstændig glemt at det var udkommet :)
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
HulleHulleSkrevet 29/01-12 13:26 
Nahh, det har vel næppe noget at gøre med størrelsen på filen..
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
GreaseballGreaseballSkrevet 29/01-12 16:58 
Det blev faktisk nævn i et en artikel omkring LiveArcade og Games On Demand. Se om jeg kan huske det helt rigtig, ret mig endelig hvis nogen også har læst den ;)
Stranger's Wrath er for stort til at komme under LiveArcade så det skulle komme på Games On Demand lige som Crysis og Resident Evil spillene. Grunden til at dette ikke skete var deres politik med at et spil skulle havde solgt et vist antal første gang det udkom. Så grundet lave salgs tal af spillet på den gamle Xbox så kommer det ikke på Xbox360.
Hvis det sælger godt på PSN er der dog mulighed for en Xbox360 udgivelse.
HulleHulleSkrevet 29/01-12 22:17 
Ok. Tænkte at det ikke havde noget med størrelsen at gøre, da andre godt må, som Crysis. Men der tog jeg fejl.. Troede virkelig ikke at Microsofts Xbox afdeling var så rigide. Der lavede de lige en Nintendo ;)
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
SumezSumezSkrevet 29/01-12 23:57 
MS har selv brudt deres regler flere gange, bl.a. med DeathSmiles 2 i USA - Mon ikke de får nappet Stranger's Wrath før eller siden?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
GreaseballGreaseballSkrevet 30/01-12 13:02 
Ja, regler kan bøjes.. især hvis der penge at tjene. Så vi kan håbe det sælger godt på PSN.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig