X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

DMC3 bliver stort!


Svar
ComradeComradeSkrevet 26/02-05 16:39 
I hvert ifølge IGN som har givet det 9,6.

De beskriver det bl.a. som et af de bedste action spil gennem de sidste 10 år og giver det samtidig 10 i gameplay.

Tror da i hvert fald jeg skal have fundet min PS2 frem igen når det kommer!
Spiller nu: Metal Gear Solid 4: Gun..., Grand Theft Auto IV, Race Driver: Grid
SephirothSephirothSkrevet 26/02-05 18:04 
Dybt og udfordrende? Er I sikre på, at det er efterfølgeren til DMC2? ;)
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
AnastacioAnastacioSkrevet 26/02-05 18:37, rettet 26/02-05 18:38 
Nu er DMC3 egentlig en prequel, men går virkelig ud fra dette er the greatest action game i denne generation!

Ligenu er MetalGearAc!d, Tekken5 og GranTurismo4 på vej, men jeg overvejer også DMC3...hmm...
Winners make it happen, Losers let it happen!
NaieraNaieraSkrevet 26/02-05 18:43 
Nu skal man passe på når IGN siger den slags, men det er da ikke den første rigtig gode karakter, jeg har set det spil få...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
ValkyrieValkyrieSkrevet 26/02-05 20:25 
Det ser bare simpelt ud og hacky'slashy?:S

Bare for at holde mulighederne åbne så er der andre Action adventures på vej til PS2 der ser virkelig fede ud som God of War og Wanda:P
Well crucify the insincere tonight...
AnastacioAnastacioSkrevet 27/02-05 00:04 
Yeah, God of War tiltrækker mig bare ikke^^

Men nogle der ved, hvor man kan anskaffe DMC3 den 1. marts? Lik-Sang og Play-asia har det ikke den 1. marts. Og EbGames og Gamestop er forholdsvis dyrer når det kommer til porto.
Winners make it happen, Losers let it happen!
NaieraNaieraSkrevet 27/02-05 01:11 
VG+

Link...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
AnastacioAnastacioSkrevet 27/02-05 11:35 
Hehe thx^^

Men nu er prisen meget meget dyr så der står jeg over. :)
Winners make it happen, Losers let it happen!
Per SPer SSkrevet 27/02-05 12:12 
Tjek også denne anmeldelse (JAP udgave) hos NTSC-UK. De er normalt meget pålidelige.

Devil May Cry 3
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
NaieraNaieraSkrevet 27/02-05 12:52, rettet 27/02-05 12:54 
game killer>
Hehe thx^^

Men nu er prisen meget meget dyr så der står jeg over. :)

Nej, det er ikke en meget, meget dyr pris. Det er Canadiske Dollars. 320 danske kroner i alt bliver det, med preorder prisen.

Per S>
Tjek også denne anmeldelse (JAP udgave) hos NTSC-UK. De er normalt meget pålidelige.

Bortset fra når de tilbeder Psyvariar-serien så man skulle tro det var løgn, og så dropper en tre'er på Killzone.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
SumezSumezSkrevet 27/02-05 13:04 
NTSC-UK
Stunning depth of gameplay

Lyder sært. Det er trods alt DMC..
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Per SPer SSkrevet 27/02-05 13:15, rettet 27/02-05 13:33 
Bemærk: De er >normalt< meget pålidelige.

Så har jeg taget højde for at alle kan finde anmeldelser der ikke passer til ens egen smag. Det kan man heldigvis også på Eurogamer, som jeg også vurderer som "..normalt meget pålidelige".

..Hver sin smag.
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
AnastacioAnastacioSkrevet 27/02-05 13:27 
Naiera>

Nej, det er ikke en meget, meget dyr pris. Det er Canadiske Dollars. 320 danske kroner i alt bliver det, med preorder prisen.


Nå okay, troede det var US, min fejl^^
Winners make it happen, Losers let it happen!
SephirothSephirothSkrevet 27/02-05 13:56 
Nu er IGn efterhånden blevet kendt for nærmest at smide 9+karakterer efter spil, men jeg har hørt så meget godt om dette spil, at jeg blir nødt til at eje det.

Min tegnedreng og mit sociale liv har det ikke godt i øjeblikket. DMC3, Donkey Kong Jungle Beat, Tekken 5, Musashi, Digital Devil Saga... Aaargh!
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
ValkyrieValkyrieSkrevet 01/03-05 00:03 
Greg K har et andet syn på sagen; http://www.gamespot.com/ps2/action/devilmaycry3/review.html?tag=boxcar_all_review_headline

Men ja, IGN.ps2.com har givet mange høje karaktere i de sidste 4 månedere.

Tekken 5, DMC3, Mercenaries, GT4, Jak 3, San Andreas, MGS3, Ratchet 3, GT4, Sly 2 etc... - Alle 9,1 mindst:S

Det er sjovt fordi xbox.ign blev altid anklaget for at være mest biased, men efter min mening var det bare et skodrygte de fik, fordi Xbox havde den bedste launch dengang.

Men min favorit er stadig cube.ign - Og jeg har ikke engang en cube i min besiddelse ligenu! De virker sgu fair, og er ikke bange for at give nogen store spil kniven^_^
Well crucify the insincere tonight...
jaesjaesSkrevet 01/03-05 00:59 
Det, man også skal skulle i forbindelse med IGN, er, at ifølge deres karakterskala, ser et gennemsnitligt spil ud til at ligge mellem 6.0-6.9. Så det er vel egentlig ikke så underligt, at de giver mange spil over 9.

Men det er kun et gæt, for de bruger ikke ordet "average" eller lignende. Men deres beskrivelse af "6.0-6.9" lyder meget som et gennemsnitligt spil:

"Passable, but just barely. Games in this range have more blemishes than strengths, but still might be worth a look if you're into games of its type. The other games are polite to the sixes, but they don't get invited to any of the parties. Rent this game or download the demo first before spending your hard-earned money."
Fox McCloudFox McCloudSkrevet 01/03-05 15:08 
Jeg så lige Greg's video review på GameSpot og må ud fra det konkludere, at det ikke er noget for mig. Capcom har tilsyneladende skruet sværhedsgraden pænt meget i vejret og sådan som det beskrives er jeg ret sikker på, at det er den type spil der vil forårsage riven i håret, kasten med controllere + diverse hos mig ;)

DMC 1 var ellers ganske godt.
(...)
ValkyrieValkyrieSkrevet 07/03-05 09:20 
Prøv at se den her video lavet af amatørere; http://www.capcom.co.jp/devil3/movie/050228d3.mpg

Det er faktisk ret godt lavet. De action B film hong kong effekter er faktisk meget fede. Kan godt lide det wire work:)
Well crucify the insincere tonight...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig