X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

HL2 og Steam


Svar
psychomantispsychomantisSkrevet 25/02-05 17:29, rettet 25/02-05 17:43 
Nu må jeg af med noget arrig luft. Jeg købte HL 2 tidligere idag, nærmere bestemt for 4 timer siden. Jeg tog glad hjem og installerede, fulgte alle retningslinjer downloadede Steam og hele møjet. Registrerede mig hos Steam og alt gik fint. Jeg tænkte det var ligegodt nemt og smertefrit. Men ak ak, jeg har ikke spillet endnu. For da jeg ville spille mit i butikken fysisk købte spil, bad den mig indtaste en kode og registrere spillet, fair nok, bortset fra at jeg har fået dialogbox med "Subcribtion pending..." hængende i fire timer uden at kunne lukke den ned. Der står noget med at steam serverne ikke kan udføre transaktionen for min betaling i øjeblikket. Hvad er det for noget bull? Jeg er klar over at det er noget med, at man også kan købe spillet som download og hvad ved jeg. Men det har JEG jo ikke, så hvorfor skal jeg belemres med den slags problemer? Jeg har købt mit spil og vil spille.

EDIT:
Er der iøvrigt nogen der har været ude for det samme og som kan sige hvor lang tid der ca. vil gå med dette?
amigaforeveramigaforeverSkrevet 25/02-05 18:11 
Hej

Du har været lidt uheldig, da der i dag er kommet nye baner til CS:Source så serverne har arbejdet på overtid :-)
OkottaOkottaSkrevet 25/02-05 18:11 
Jeg brugte osse et par timer på diverse procedurer mht. Steam, inden jeg kunne spille.

Det er irriterende, men når Steam har gjort det den skal gøre, så kører det som det skal; Steam skal kun verificere filer osv, én gang.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig