X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Cold Fear


Svar
JuggernautJuggernautSkrevet 25/02-05 11:38 
Er dette spil mon værd at holde øje med? Jeg har ikke hørt så meget om det, før jeg kiggede på Gamespot.

Cold Fear på Gamespot
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
AnastacioAnastacioSkrevet 25/02-05 12:52 
Det er det helt sikkert - Xboxlife.dk har også et link til over 30 minutters gameplay video.
Winners make it happen, Losers let it happen!
KeenKeenSkrevet 25/02-05 14:03 
Jeg har heller ikke hørt særligt meget om titlen, men nu da jeg har set traileren virker den da meget interessant...!
Michael_Michael_Skrevet 11/04-05 13:43 
Efter en god saltvandsinsprøjtning og fornyet interesse for survival horror-genren i skikkelse af RE4, vil jeg høre om der er nogen der rent faktisk HAR taget fat på Cold Fear.

Efter RE4 er der selvfølgelig en overhængende fare for at blive skuffet, men historien og setup´et i Cold Fear virker tilpas anderledes og ikke afskrækkende.
AnastacioAnastacioSkrevet 11/04-05 14:42 
ColdFear er for ensformigt og kort til, at det er dine penge værd - ganske enkelt. :)

Et udmærket forsøg, men ikke pengene værd - gav det 5.5
Winners make it happen, Losers let it happen!
Michael_Michael_Skrevet 11/04-05 16:39 
Hvis man nu ser bort fra investeringen som sådan, er det så underholdende (omend kort)?

Er der noget fundamentalt galt med det?
OkottaOkottaSkrevet 11/04-05 16:54 
Et kig på Gamerankings afslører lidt om spillet.

Cold Fear anmeldelser
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
Michael_Michael_Skrevet 11/04-05 16:56 
Jeg har læst de fleste anmeldelser, men ville gerne høre lidt "hands-on" indtryk fra folk her på forummet.

Det er klart, at med de anmeldelser befinder vi os ikke i RE4 territoriet, men derfor kan spillet jo sagtens være underholdende.
JuggernautJuggernautSkrevet 11/04-05 18:43 
Spillet ER underholdende. Jeg har rodet med det i en halv times tid. Atmosfæren er rigtig godt ramt. Det virker afgjort som et spil jeg skal kigge nærmere på, når tiden er til det. Jeg så en anmeldelse af det på DK4 og der blev det ikke rost til skyerne, men blev målt til et middelmådigt spil i sin klasse.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
Michael_Michael_Skrevet 11/04-05 20:22 
Det var lige det jeg gerne ville høre.
Spil behøver jo ikke altid være det bedste indenfor en given genre for at være et besøg værd.
PalleJensenPalleJensenSkrevet 11/04-05 21:02 
Jeg har også spillet det, men kun i en times tid, da det var ret kedeligt, uoriginalt og direkte grimt.

Det fængede i hvert fald slet ikke mig... Et spil på en hjemsøgt russisk hvalfangerbåd kunne ellers have været fedt...

Måske jeg skulle have givet det noget mere tid... Men det jeg så af det, gav mig i hvert fald ikke lyst til at spille det mere...
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
JuggernautJuggernautSkrevet 11/04-05 21:38 
Kan du uddybe hvad du mener er grimt i spillet? Jeg synes ellers det er lækkert at have med at gøre. Detaljerne med regnen på skærmen og den måde skibet gynger på når man går udenfor. Det synes jeg da er med til at hive spillet op og bestemt værd at tage med i en vurdering.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
PalleJensenPalleJensenSkrevet 11/04-05 22:12 
Nu er det naturligvis op til den enkelte at vurdere om man synes noget er grimt eller pænt. Men jeg synes bl.a. at animationerne af ens karakter er grinagtige og omgivelserne er alt for simple og kedelige.

Du har ret, at det er noget bedre når man er udenfor når skibet gynger og vandet slår ind over dækket, men så snart man er indendøre, synes jeg det er meget middelmådigt. Og det samme kan desværre også siges om gameplayet...

Men er man til horror genren - vil man da sikkert kunne blive underholdt af Cold Fear i en periode...
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
jaesjaesSkrevet 12/04-05 00:41 
Palmer Eldritch:

Ellers kan du overveje Obscure. Det er hverken perfekt eller særlig langt (6-8 timer), men det er ganske medrivende.
Michael_Michael_Skrevet 12/04-05 20:50 
Har lige set et par trailere af Obscure på Gamespot. Det ser ganske mørkt og dystert ud, med tilpas bizar atmosfære.

Jeg venter nok på XBOX udgaven, som bør være lige på trapperne. Tak for tippet.
PalleJensenPalleJensenSkrevet 12/04-05 21:22, rettet 12/04-05 21:22 
Xbox versionen af Obscure?? Den udkom i september sidste år... Det er blot i USA hvor det ikke er udkommet endnu...
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
Michael_Michael_Skrevet 12/04-05 21:34 
Fandt netop ud af det samme;) Har bare ikke set den rundt om i landet.
PalleJensenPalleJensenSkrevet 13/04-05 08:24 
Nej, det er også en marginal titel...
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
Michael_Michael_Skrevet 13/04-05 08:36 
Måske nærmest Obskur;)
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig