X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Store Xbox 2 Nyheder


Svar
JAAJAASkrevet 24/02-05 23:59, rettet 25/02-05 00:16 
Så er det i hvert fald officielt. Jeg ved ikke, om rygtet har været oppe at vende før.

Udklip fra pressemeddelelsen:

Video Game Legend Hironobu Sakaguchi Joins Microsoft Game Studios as a Developer for Next-Generation Xbox Platform

Father of “Final Fantasy” Series and AIAS Hall of Fame Inductee Will Develop Role-Playing Games

REDMOND, Wash. — Feb. 24, 2005 — Microsoft Corp. today announced that Hironobu Sakaguchi, video game legend and president of Mistwalker game studio, has joined with Microsoft® Game Studios to develop role-playing game (RPG) video games exclusively for the next-generation Xbox® video game platform. Sakaguchi is best known as the creator of the “Final Fantasy” franchise, which has sold more than 60 million units worldwide, and was executive vice president in charge of game development at Square Enix Co., Ltd. until February 2001.
Citing a shared vision with Microsoft for the next generation of video games, Sakaguchi will lead the creation of two upcoming Xbox-exclusive RPG titles to be published by Microsoft Game Studios.

Så er handsken da vist kastet mht. hvor seriøst Microsoft tager næste generation og nødvendigheden af at have Japan med.

Seattle Times Artikel
SumezSumezSkrevet 25/02-05 00:14 
Nøj. Gad vide hvor mange millioner han har fået ned i lommen.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
JAAJAASkrevet 25/02-05 00:18, rettet 25/02-05 00:23 
I hvert fald nok til, at de kan få den dårlige smag i munden til at være tålelig :P

Hvis Uematsu laver musik til, hvilket absolut er en mulighed, så vil den kombination alene være nok til, at jeg køber en Xbox 2.
SøgAArdSøgAArdSkrevet 25/02-05 00:19 
Det her siger vel alt.

Check this out
Home is where the hardware is..
JAAJAASkrevet 25/02-05 00:25, rettet 25/02-05 00:44 
Mere information oversat fra Quiter:

- MistWalker does script, music and art/design, MS develops it and publishes the games
- Famous music game producer is working on it
- 150 ppl working on each game (or both? damn webtranslators)
- online technology will be used

Det skulle vel bekræfte Uematsu. Wow.

Endvidere, Peter Moore fortæller:

As for Sakaguchi's part to play in the Xbox 2 saga, Moore explains, "His role extends beyond working on the games -- he's also helping us with the positioning of the new platform in the Japanese market, and making sure that we're adequately resourced to deliver on everything we need in that market. Sakaguchi is helping guide us to build content that's relevant to the cultural lifestyle of Japanese gamers. None of our previous games in the territory have had impact, and we've not enjoyed as much success as we would like in bringing Western games into Japan. Although the games have been good, they've not had the impact we need."


Peter Moore på 1up
RJKRJKSkrevet 25/02-05 00:55, rettet 25/02-05 00:58 
Microsoft har endelig fattet det. Det er jo dét her, der skal til. Og det var så indirekte endnu et slag til Nintendo.

EDIT: Men omvendt sikrer det jo langt fra Microsoft succes her og nu. Ganske som i vesten er det jo også i Japan de kendte serier, der sælger. Og "bare" fordi man har Sakaguchi og Uematsu ombord, så følger der jo ikke lige licens til Final Fantasy, Dragon Quest eller Tales med. Det kommer til at tage tid.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
JAAJAASkrevet 25/02-05 01:08, rettet 25/02-05 01:10 
Helt enig, men når de ikke lige kan få de mest kendte serier, så er det her lidt af et sted at starte. Bare det at de har disse to navne ombord skal nok dreje nogle hoveder i Japan.

De har i det mindste fået min opmærksomhed! :P
RJKRJKSkrevet 25/02-05 01:22 
Vi er helt enige. Det er et scoop. Et stort plus for Microsoft - og formentligt endelig nogle spil i den stil, nogle af os foretrækker... - men ikke noget der vipper Sony af pinden.

Jeg mener altså stadig, at det der virkelig skulle have rykket magtbalancen var, at Microsoft skulle have købt Square Enix. Det sker så helt sikkert ikke nu.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
SumezSumezSkrevet 25/02-05 01:23, rettet 25/02-05 01:27 
Omhandler det her ét eksklusivt spil eller alle deres (ikke-håndholdte) spil?

Jeg må indrømme at jeg er skuffet. For mig har Mist Walker været en slags symbol på et nyt håb. Nøglepersoner fra de gamle Final Fantasy-spil, udenfor den ekstreme pengemaskine, Square Enix er blevet.
Selvfølgelig skal der tjenes penge, men Mist Walker har jo ikke det samme etablerede navn som Final Fantasy og Square, hvilket i sig selv stiller større krav til spillenes kreativitet og kvalitet. Men jeg tog åbenbart fejl, for hvis Microsoft mener, der er penge i navnet, så er der.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
JAAJAASkrevet 25/02-05 01:30, rettet 25/02-05 02:15 
Sumez>
Omhandler det her ét eksklusivt spil eller alle deres (ikke-håndholdte) spil?

Det står heller ikke helt klart for mig. To eksklusive spil skulle være sikre, efter det ved jeg ikke, men hvis Sakaguchi officielt (i følge Peter Moore interviewet) skal stå som analytiker for MS's næste fremstød i Japan ud over, at han skal lave spil, så tyder det vel på en form for samhørighed.

Og Rune, nej, jeg tror heller ikke på, at det får Sony til at ryste ret meget i bukserne. Det er et skud for boven, men der er stadig ikke kanoner nok til at starte et reelt slag. MS er nødt til at følge op med noget endnu større. Hvad der så kunne være større end Square Enix er selvfølgelig lidt svært at få øje på :P
DarkenDarkenSkrevet 25/02-05 02:51 
men det er godt nok et skridt i den rigtige retning =)
har altid savnet et bedre udvalg at gode rpgs til xbox
"Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
King ChaosKing ChaosSkrevet 25/02-05 11:35 
Sumez>
Men jeg tog åbenbart fejl, for hvis Microsoft mener, der er penge i navnet, så er der.


Jeg ved ikke, de har købt Rare, og det er tilsyneladende kun navnet, for spil kommer der da ikke ud af det...
WehnerWehnerSkrevet 25/02-05 12:01 
I følge Bungie.net:

http://www.bungie.net/News/Story.aspx?link=6FD7BF5D-3773-4D2B-9E27-72B708055430

Drejer det sig indtil videre om to eksklusive titler.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
PalleJensenPalleJensenSkrevet 25/02-05 13:03 
King Chaos>

Jeg ved ikke, de har købt Rare, og det er tilsyneladende kun navnet, for spil kommer der da ikke ud af det...


Bare rolig - det skal nok komme...
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
King ChaosKing ChaosSkrevet 25/02-05 13:39 
mmm... I don't think so. GbtG var i bedste fald middelmådigt og Conkers ser ud til at være et remake... det kan dårligt have været pengene værd.
PalleJensenPalleJensenSkrevet 25/02-05 13:53 
Ah, Conker er vist mere end en remake... :-) Og der er mere på vej fra Rare, f.eks. Kameo og PDZ...

Og kan MS tjene deres 350 millioner dollars ind igen indberegnet den potentielle indtjening Rare kunnet have givet Nintendo, så er det stadig et godt køb... Du kan mene meget om Microsoft (og det gør du vist også), men de giver ikke 350 millioner dollars ud, uden at få dem tilbage - det kan du være ret sikker på... Der er nok mere i den deal end du og jeg ved...
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
SonicSonicSkrevet 25/02-05 14:10 
Man kan da håbe at der sker noget seriøst for Xboxens efterkommer, for M$ har da ikke været alt for heldige med deres nutidige xbox!
Parental Advisory: Explicit Lyrics
WehnerWehnerSkrevet 25/02-05 14:21 
Hvad man end kan synes om udbudet af spil, så har Microsoft været 'heldige' at i den grad vippe Nintendo af pinden som nummer to efter Sony i hele vesten.

Det her er vel et lille skridt i retning af at gøre det samme i Japan.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
JAAJAASkrevet 25/02-05 14:22 
Hvad mener du, Sonic?
King ChaosKing ChaosSkrevet 25/02-05 14:23 
PalleJensen>
... Du kan mene meget om Microsoft (og det gør du vist også)...


Jeg er ikke helt sikker på hvad du mener med det der? Men hvis du tror jeg er Microsoft-hader eller så noget, så tror jeg du forveksler mig med en anden. Jeg har kæmpe respekt for Microsoft og det de har gjort både i og udenfor spilbranchen. Når det så er sagt, mener jeg at Rare som firma er degeneret til noget af det mest latterlige der er i branchen. Det kan godt være at nogen tror at man får et nyt spil ud af Conkers ved opbiffe grafikken og klaske multi-player på, men det gør man altså ikke. Det kan godt ske at Kameo kommer til at være noget specielt, men jeg skal ikke kunne sige da det er 2 (to!)år siden jeg prøvede det. Og så hjælper det ikke at hive Perfect Dark frem. Det er (endnu) en first-person-shooter på konsol som MÅSKE bliver færdig til denne generation af maskiner. De eneste der fik noget godt ud af den handel er Nintendo (og så selvfølgelig Tim & Chris). Jeg gætter på at It's Mr Pants er noget af det bedste der er kommet ud fra Rare i mange år. Og det er til GBA.
SonicSonicSkrevet 25/02-05 14:34 
Jeg mener det med det, at jeg syntes der er for lidt gode og nytænkende spil til xboxen. Jeg ved ikke hvad det er, men jeg syntes de fleste spil til den falder ikke i så god jord hos mig. Det kan være det er mig den er gal med!
Desuden er jeg ret overbevist om, at xboxens popularitet her i vesten mest skyldes at den er enorm let at skaffe piraterede ting og sager til! Jeg er sikker på at den ikke ville have solgt så godt (?) hvis ikke man kunne få 50 forskellige modchips til, og et hav af piraterede spil!
Jeg mener desuden at deres design af selve konsollen er enormt grim og klodset, for ikke at snakke om deres allerførste controllers... de var jo så store så almindelige mennesker ikke kunne håndtere dem!
Jeg har da selv en xbox herhjemme, men det er ihvertfald ikke den jeg bruger flest timer foran. Som sagt, jeg syntes de fleste spil til den er ret kedelige, og jeg mener aldeles ikke den har lige så meget gameplay at byde på som f.eks. nogle af de store titler til gamecuben har!
Som sagt foretrækker jeg ikke noget frem for andet, men et vigtigt punkt for mig er, at der er nogle virkeligt fede spil til konsollen, og allerhelst eksklusiv titler... derfor håber jeg da meget for M$ at de gør lidt mere ud af deres kommende kasse!!!
Parental Advisory: Explicit Lyrics
WehnerWehnerSkrevet 25/02-05 14:51 
Så Microsoft har har ikke gjort nok ud af deres maskine, fordi dens spil ikke tiltaler din smag. Ligegyldigt er det med indbygget netkort, harddisk, kabler der er lange nok til at nå over i sofaen, fire controller-porte osv. Nice one.

I øvrigt mener jeg at have set (sikkert i Edge), at Xbox har en meget høj 'attachment rate' dvs. antal solgte spil per konsol.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
JAAJAASkrevet 25/02-05 14:54, rettet 25/02-05 15:06 
Ja gu er den grim, men teknisk set er sagen selvfølgelig en hel anden. Spillene har heller ikke formået at fange ret meget af min opmærksomhed. Min smag falder mere i PS2 og GameCube sortimentet, så på det punkt er vi enige et langt stykke hen ad vejen. Jeg tror dog ikke, at modchips har haft afgørende betydning for salgstallene. Jeg tror ganske enkelt, at Microsoft i USA har formået at ramme en stil, der appellerer bredt til amerikanerne. Ser man bort fra England, har de jo egentlig ikke haft nogen bragende success i Europa.

Nu ser det så ud til, at de i det mindste har en chance for også at ramme min smag i næste omgang, og det ærgrer mig egentlig lidt. Det er helt alvorligt et helvedes hyr at få plads til alle de ledninger og konsoller under fjernsynet. Af og til griber jeg mig selv i at ønske, at én af de tre ville udradere de to andre, så jeg kun behøvede en enkelt maskine. Nåja, selvfølgelig med lidt obskurt japansk import ved siden af, men alligevel.
PalleJensenPalleJensenSkrevet 25/02-05 15:14, rettet 25/02-05 15:17 
King Chaos>

Jeg er ikke helt sikker på hvad du mener med det der? Men hvis du tror jeg er Microsoft-hader eller så noget, så tror jeg du forveksler mig med en anden.

Nej nej, rolig, det tror jeg ikke - jeg kender dig jo... Jeg ved bare, at du har en holdning til Microsoft og deres handlinger - det var det jeg mente... Paraderne ned... :-)
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
SonicSonicSkrevet 25/02-05 15:32 
Det kan ske det tekniske bag xboxen er godt nok, i henhold til netkort, hd og alt det andet pjat, det kan jeg bare ikke bruge til meget når nu spillene er elendige og gennemført kedelige!
Med det sagt er der dog et par enkelte spil der er sjove nok, men sammenlignet med hvor mange spil der er til den platform er det enormt skuffende hvor mange af de titler er kedelige.
Og hermed slutter jeg mine argumenter, jeg syntes ikke xboxen er så sej igen, og det er der ingen xbox-forherligende argumenter der kan ændre på... hver mand sin smag, og gudskelov for det!
Parental Advisory: Explicit Lyrics
Bede-xBede-xSkrevet 26/02-05 04:01 
Wehner>
I øvrigt mener jeg at have set (sikkert i Edge), at Xbox har en meget høj 'attachment rate' dvs. antal solgte spil per konsol.

Det er skam fordi der er nogen af os, som finder Xboxens spil meget tiltalende. Jeg nyder personligt både titler som Ninja Gaiden, Halo 2 og Morrowind, samt de (ofte)bedste versioner af multiformatstitler. For ikke at nævne den altopslugende Live oplevelse. Jeg kan simpelthen ikke forstille mig en dag i mit liv uden Live...

Men hver sin smag.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
ValkyrieValkyrieSkrevet 26/02-05 11:49 
Jeg troede at Sakaguchi var anset som et flop ala Romero?

Altså Final Fantasy filmen, og den retning som "hans" serie har gået kan vist ikke siges at være alt for positiv overall?

Ikke for at lege flamer-jørgen eller basher-smasher, men hvad er der så specielt med ham der Nobuo Uematsu?

Jeg fandt det her om ham; "He's been called the John Williams of the video game world, and the description is apt. Born in Kouchi City, Japan on March 21, 1959, Nobuo started playing the piano at the age of 12 and has never been formerly taught. By his own admission, he said he wanted to learn to play the piano because he wanted to be like Elton John. After finishing high school, Nobuo graduated from University of Kanagawa and his major was surprisingly not music! When Nobuo turned 22, he joined many amateur bands as a keyboard player, but he discover that he loved writing music more then playing, so he decided to pursue a career as a composer and sent out many demo tapes to many companies. One of them finally hired him to write some music for radio CM.

In 1985, one of Nobuo's friends, who was working at a video game company called Squaresoft ask Nobuo if he wanted to write music for some of their video games and the rest is history.

In his spare time, Nobuo enjoys listening to Irish music, watching Japanese pro wrestling, drinking/making beer and learning how to play the Fiddle. Currently Nobuo Uematsu resides in Japan with his wife Reiko and his dog Pao. "

-----

Hehe... Virker som en spøjs fyr^_^
Well crucify the insincere tonight...
WehnerWehnerSkrevet 26/02-05 12:13, rettet 03/03-05 13:16 
Hvis man bliver kaldt 'the John Williams of the video game world' så besvarer det vel dit spørgsmål.

Men det, jeg synes er det spændende her, er, at øst møder vest. Det kan potentielt resultere i et rigtig fedt rollespil. Forhåbentlig noget med vestlig frihed (ala Morrowwind), men med superb japansk grafik.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
ValkyrieValkyrieSkrevet 26/02-05 12:57 
Yeah rigtig nok.

Men jeg troede ligesom at Koji Kondo var den definitive top af video game composers?

Er han ikke?:o

Andre favoritter her personligt er ihvert fald også Harry Greg-Williams(Metal Gear solid spillene) og Marty O'Donnell(Halo, Myth):-)

Undskyld ville ikke gå off topic.

Men jeg kommer også bare til at tænke på Phantom Dust. Det der japansk udviklede XBox Live spil lavet af "Yukio Futatsugi"(Panzer Dragoon, Swei, Saga) og hvor folk sagde at kompetente japanske spildesignere som ham ville være vejen frem, men Phantom Dust har vist ikke rigtig slået pote:(

Måske er; kendt spiludvikler + staff ikke altid = med gode spil?
Well crucify the insincere tonight...
WehnerWehnerSkrevet 26/02-05 13:02 
Der er vel stort set intet, der altid = gode spil.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
SephirothSephirothSkrevet 26/02-05 13:20 
Phantom Dust har da fået flotte anmeldelser, så vidt jeg husker?

Spillet udkommer vist snart i USA.
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
JAAJAASkrevet 26/02-05 15:14, rettet 26/02-05 15:20 
Valkyrie>
Jeg troede at Sakaguchi var anset som et flop ala Romero?

Altså Final Fantasy filmen, og den retning som "hans" serie har gået kan vist ikke siges at være alt for positiv overall?

Filmen var et flop. Det har bare ikke ret meget at gøre med Final Fantasy spilserien, som han kun har været løst tilknyttet siden 6 (eller 7). Efter da er hans navn mest blevet smidt på æsken, netop fordi det bærer så meget vægt blandt japanske gamere. Så hvis du ærligt mener, at det er gået ned ad bakke siden da, så er det ikke ham, du skal skyde skylden på.

He's been called the John Williams of the video game world

Som sagt har du allerede besvaret dit eget Uematsu spørgsmål.
JAAJAASkrevet 28/02-05 15:57 
Fra et interview med Sakaguchi om de to titler:

"One of the games will be realistic" with "stylish graphics" while "The other game will feature cute characters, and I hope it'll be an RPG that will raise people's spirits."

Kunne han lyde mere japansk? :P

Hele artiklen
ComradeComradeSkrevet 02/03-05 21:56 
Nu har de tilsyneladende også hentet Yoshiki Okamoto fra Street Fighter og Resident Evil og Tetsuya Mizuguchi med Rez til det japanske udviklerhold !
Spiller nu: Metal Gear Solid 4: Gun..., Grand Theft Auto IV, Race Driver: Grid
JAAJAASkrevet 02/03-05 22:17, rettet 02/03-05 22:19 
Mizuguchi?! På lønningslisten, eller bare et enkelt spil eller hvad? Har du et link?

Edit: Nm, fandt det selv :)
ValkyrieValkyrieSkrevet 02/03-05 23:32 
Er Resident Evil ikke lavet af, Shinji Mikami?
Well crucify the insincere tonight...
WehnerWehnerSkrevet 03/03-05 13:15 
Palle skriver lidt om Xbox-nyhederne her:

Microsoft går MMS-amok
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
SideshowSideshowSkrevet 03/03-05 15:08 
Tror I at man kan regne med, at de nuværende X-Box spil vil være kompatible med X-Box 2, når den engang tropper op?
>>There's only Juan Pablo Angel<<
WehnerWehnerSkrevet 03/03-05 15:15 
Der har desværre verseret rygter i begge retninger.

Man kan nok regne med, at hvis det er teknologisk muligt, så bliver maskinen bagudkompatibel. Men rygterne har peget i retning af, at Xbox2s teknologi vil være så forskellig fra Xbox, at det ikke kan lade sig gøre. Der har vist været et par tråde om det, så du kan jo prøve at søge.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
SumezSumezSkrevet 03/03-05 15:34 
Kender man Microsoft ret, vil jeg gå ud fra at den er.
Xbox-hardwaren er så vidt jeg ved løst baseret på DirectX-driverne, og af samme grund gætter man på at det snart bliver muligt at emulere Xbox-spil temmelig korrekt på Windows. Der er i hvert fald en emulator, der efter sigende spiller Turok Evolution næsten perfekt.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SumezSumezSkrevet 03/05-05 08:45 
http://www.gamesarefun.com/news.php?newsid=4793

Hvorfor bruge Akira Toriyama, når de har Yoshitaka Amano?
Jeg er meget skuffet. Men ok, det virkede for Dragon Quest og Chrono Trigger.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SephirothSephirothSkrevet 03/05-05 09:00 
Amano er garanteret karakterdesigner på Mist Walkers andet RPG. Jeg er heller ikke vild med Toriyamas karakterer, der mildest talt ikke er originale.
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
SumezSumezSkrevet 03/05-05 09:02 
Bliver det andet også til Xbox, eller er det helt uafhængigt? Blev aldrig helt klar over det.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SeventhSunSeventhSunSkrevet 03/05-05 10:07 
Er der egentlig nogle tal på hvor godt Final Fantasy spillene har solgt i henholdsvis Japan, US og Europa?

Jeg har efterhånden lært at FF er en berømt serie osv.
Men jeg tænker at MS køb "mest" er for at tækkes det japanske marked.
I min omgangskreds er der ikke ret mange, der overhovedet aner hvad Final Fantasy er, og jeg kan ikke forestille mig, at de ville blive imponerede over: "Microsoft har hyret manden bag Final Fantasy".

Det er min forestilling, at de ville reagere bedre på "manden bag Tomb Raider/Hitman/Mario" eller lignende.
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
SumezSumezSkrevet 03/05-05 10:18 
Det er også temmelig populært i USA.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
JAAJAASkrevet 03/05-05 17:13 
Ja, europæere har om muligt endnu værre spilsmag end amerikanerne, hvis man skal tro på hitlisterne :/
KalicolaKalicolaSkrevet 03/05-05 17:19 
ja, nu anskaffede jeg mig jo en x-box da burnout 3 udkom. Så jeg er jo ligeglad med om spillene kommer til cuben eller x-boxen.

Final fantasi siger mig ikke noget. Jeg håber bare stadig på at der kommer en ny udgave af Secret of Mana...
For The Love Of The Game
SumezSumezSkrevet 03/05-05 17:35, rettet 03/05-05 17:36 
Hverken Final Fantasy eller Secret of Mana har noget med Mistwalker at gøre. :)
Udover at det er Hironobu Sakaguchi, der laver spillene, selvfølgelig.

For en "efterfølger" til de fire spil i Secret of Mana-serien, skal du nok hellere kigge i retning af Brownie Brown, endnu en udbrydergruppe fra Square.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig