X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Gametest Magazine


Svar
RuneSPRuneSPSkrevet 24/02-05 00:40 
Har først lige opdaget det nu her, og det er da rart nok med gratis videoanmeldelser som virker fint nok. Egentlig er de fleste anmeldelser OK synes jeg (dog var anmeldelsen af Zelda 4 swords adventure til grin), dog kan jeg ikke finde de ældre anmeldelser?

Hvad synes I ellers om det og er der nogle andre lignende danske sider/programmer i TV?
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 24/02-05 00:51 
Gametest er fint nok, glemmer bare normalt at se det. Heldigvis ligger de så anmeldelserne op på siden, så man kan se dem. Værterne er sjove, specielt Dennis, som jeg har citeret i min tag-line ;) Elsker den sætning.
RuneSPRuneSPSkrevet 24/02-05 02:40, rettet 24/02-05 02:45 
Men mht til ældre anmeldelser så står der i FAQ'en:

Q: Kan jeg se gamle anmeldelser?
A: Ja du skal bare klikke på [gamle anmeldelser] i menuen!

Men hos mig er der altså ikke sådan en [gamle anmeldelser] i menu'en :S? Og hvis jeg går ind på http://imv.au.dk/~an/anmeldelser/gamle som jeg har gættet mig frem til :) så siger den jeg ikke har adgang så de er bare nogle rigtig snydepelse :-(

damn har lige drukket 2,5 liter cocio på under en ½ time, det får man altså det dårligt af :(
KalicolaKalicolaSkrevet 24/02-05 08:32, rettet 24/02-05 09:23 
Gametest styrer. Jeg kan kun se det på computeren, men det er også fint nok. Jeg syntes de der jyske anmeldere er MAX grineren, de kan altså få fyret noget spas af. Ham den lyshåret xbox anmelder og hende tøsen har altså humor.

Mig og kæresten ruller tit rundt på gulvet af grin, når vi ser de anmeldelser :D Jeg kan slet ikke få armene ned.

Gametest citat: Hvor mange zombier kan der være i en folkevogn :D hahahaha
For The Love Of The Game
SephirothSephirothSkrevet 24/02-05 11:58, rettet 24/02-05 11:59 
Jeg går i klasse med to af anmelderne, den lyshårede Dennis og den langårede Kristian - fede fyre :)
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
KalicolaKalicolaSkrevet 24/02-05 12:04 
totalt iorden... Men de burde seriøst anskaffe sig en som kan finde ud af at lave 3d animtion :) Når det så er gjort, kan troldspejlet godt gå hjem og vugge.
For The Love Of The Game
3of193of19Skrevet 24/02-05 13:16, rettet 24/02-05 13:54 
Rune, du har fuldt ud ret i at 4 Swords anmeldelsen er latterlig. Han har jo absolut ikke noget at have det i, specielt fordi det ser ud til han ikke har prøvet at spille det i multiplayer.
Det er et sørgeligt blik ud i fremtiden når en næste generations anmelder kan være så forblindet af en "grafik først, gameplay bagefter" mentalitet.
SøgAArdSøgAArdSkrevet 24/02-05 13:19 
Gametest, på dk4? Der er også noget der hedder Game Zone, kan aldrig kende forskel.
Home is where the hardware is..
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 24/02-05 14:03 
Gametest er på TVDK, men kun i Østjylland mener jeg. Gamezone er Dk4 ;)
SøgAArdSøgAArdSkrevet 24/02-05 14:23 
Ahh. Har begge dele. Det er da meget sjovt at se, dog ikke noget jeg planlægger.
Home is where the hardware is..
The DaneThe DaneSkrevet 24/02-05 15:39 
Akkeja "Gametest" - programmet som jeg for enhver pris forsøger at undgå.
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
KalicolaKalicolaSkrevet 24/02-05 16:30 
Hvorfor undgå det? . Er jeg den eneste herinde som syntes at det er mega griner?
For The Love Of The Game
dynamitedavodynamitedavoSkrevet 24/02-05 17:25 
Nej jeg synes bestemt også det er underholdende. Ofte ufrivilligt, men hvad gør det når det er sjovt? :)
Spiller nu: Gears Of War 2, FIFA 09, Pro Evolution Soccer 20...
RaGeRaGeSkrevet 24/02-05 17:31 
I har vel ikke et link, hvor man kan se disse anmeldelser online?
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
RuneSPRuneSPSkrevet 24/02-05 18:26 
www.gametest.dk :)
KalicolaKalicolaSkrevet 24/02-05 19:30 
Jeg er fuldstændig enig med den zelda anmeldelse.
For The Love Of The Game
DommergaardDommergaardSkrevet 24/02-05 20:26 
Gametest er SÅ underholdende at se! Jeg har desværre ikke set det så meget på det sidste, men det skal jeg nok komme efter. Jeg skal til sold på Viby-gymnasium snart, så skal jeg nok lige hen og hilse på Dennis... han er fandme grinern!

;]
SephirothSephirothSkrevet 24/02-05 21:21 
Tro mig, han har osse mange fans ;)
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
KalicolaKalicolaSkrevet 26/09-08 00:20 
Så lige på hjemmesiden at de søger anmeldere. Bare lige til en orientering.
For The Love Of The Game
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig