X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

DOA 1 Ultima -hvilken version?


Svar
GreaseballGreaseballSkrevet 21/02-05 18:59 
Den version af Dead or Alive 1 som er med i Ultima pakken, hvilken udgave vil i mene det er, PS1 eller Saturn.

Jeg tror nemlig ikke det er den org. arcade version som i sin tid kørte på SEGA´s Model 2 board. Baggrundene var 3D og eksplosionerne i DangerZone var betydlig større.

Ultima udgaven ligner nu mest Saturn udgaven med sine HI-Res figure og 2D bagrunde, har aldrig set PS1 udgaven køre, kun billeder, så jeg kan ikke rigtig sammenligne de to.

Håbede ellers på at Tecmo ville give os den rigtig arcade version af DOA1 og ikke spise os af med en af 32bit versionerne.
RJKRJKSkrevet 21/02-05 19:12 
Det skulle være Saturn-versionen.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
SumezSumezSkrevet 21/02-05 19:37 
Hvad er forskellen på PS1 og Saturn versionerne?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
RJKRJKSkrevet 21/02-05 19:50, rettet 21/02-05 19:50 
Jeg tvivler på at PS1-versionen er hires. Godt nok er det mange år siden jeg har spillet det, men... Den slags så man normalt kun på Saturn (Virtua Fighter etc.). Jeg har dog aldrig spillet Saturn-udgaven af DOA, så jeg kender ikke dén.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
BeanoBeanoSkrevet 21/02-05 20:56 
Så vidt jeg husker var PS2 udgaven også i "Hi-res".
GreaseballGreaseballSkrevet 23/02-05 09:18 
Nu er det PS1 versionen vi taler om. Og den var vist ikke i samme Hi-Res mode som Saturn versionen.
BeanoBeanoSkrevet 23/02-05 09:39 
Sorry... Der skulle selvfølgeligt stå "PS1" og ikke "PS2".
KjartMANKjartMANSkrevet 03/03-05 20:37 
Hvordan er spillet ellers? Jeg overvejer at købe det og investere i Live udelukkende pga det spil.

Jeg var/er meget vild med 3'eren.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig