X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Video maskine problem


Svar
PlaykidPlaykidSkrevet 11/02-05 23:42 
Jeg har en ældre VHS maskine, Philips.

Denne har jeg prøvet at optage lidt spil med, men så opstår problemet. Nogen af spillene kan jeg kun optage i grå nuancer.

Der i bland: Riddick og Halo 2.
Jeg mener jeg har optaget Halo 1 i farver.

Jeg har prøvet at bruge RGB og Composite, og placeret dem i de 2 indgange på videomaskinen, uden held.

Nu er spørgsmålet så bare om den er for gamel til at kunne optage disse spil i farver.
For den kan optage alle programmer, og svjv. andre spil i farver.

Jeg har også kigget lidt på elgigantens hjemmeside: http://www.elgiganten.dk/is-bin/INTERSHOP.enfinity/eCS/Store/da_DK/-/DKK/El_BrowseCatalog-Start;sid=PORvEFiuGdlvORqjDiSs8VN8Kvrxl-yy3Ks=?CatalogCategoryID=6JcKBymkwHYAAADsq%2eLv27LI&filename=productpage_text

Modellerne virker ikke så dyre hvis jeg skulle anskaffe mig en ny, men ville de afhjælpe mig med mit problem?
Spiller nu: Halo 3
RJKRJKSkrevet 12/02-05 00:32 
Videoer bruger ikke RGB, så uanset hvilket kabel du bruger, kører du composite.

Hvis spillene sendte et NTSC-signal ud, og din video ikke understøtter NTSC, vil billedet blive i sort/hvid.

Prøv at sætte din Xbox til at køre PAL og 50Hz. Så skulle der være større chance for, at det virker.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
PlaykidPlaykidSkrevet 12/02-05 10:38 
Tak skal du have Rune.
At sætte maskinen til 50hz var lige hvad der skulle til:)
Spiller nu: Halo 3
Bede-xBede-xSkrevet 12/02-05 12:22 
Ja, jeg siger også tak. Nu kan vi få vores kampe optaget :)
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig