X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK
Please note that Play:Right is a Danish site and while usable without,
it is only partially translated to English.
Blocks marked with yellow backgrounds are systematically translated
by Bing Translate.

V: Zelda: ALTTP


Reply
ZaPeZaPeSkrevet 11/02-05 18:45 
The Legend of Zelda: A Link to the Past (SNES, PAL).
Ubrugt og forseglet.
Hvad er det værd?
NaieraNaieraSkrevet 11/02-05 19:07 
Meget.

Sæt det på eBay. Engelsk, så auktionen kører med pund. Så tror jeg du kan score kassen.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
RJKRJKSkrevet 11/02-05 19:31 
Var SNES-spil overhovedet nogensinde forseglede? (ja, vi kan jo ikke alle være opvokset med Nintendo)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
NaieraNaieraSkrevet 11/02-05 19:41 
Det var flere af dem vi fik ovre i KBH da.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
RJKRJKSkrevet 11/02-05 19:43 
Hmm... Ja, det er vist rigtigt. Men er det ikke bare sådan noget shrinkwrap, som man "selv" kan lave?
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
SideshowSideshowSkrevet 11/02-05 19:43, rettet 11/02-05 19:43 
Jeg har faktisk 2 forseglede snes spil stadigvæk.

Nosferatu og Mary Shelley's Frankenstein.

Har ikke åbnet dem af den simple årsag, at det højst sandsynligt er langt federe at kigge på æskerne, end rent faktisk at spille dem.
>>There's only Juan Pablo Angel<<
NaieraNaieraSkrevet 11/02-05 19:53, rettet 11/02-05 20:05 
RJK>
Hmm... Ja, det er vist rigtigt. Men er det ikke bare sådan noget shrinkwrap, som man "selv" kan lave?

Det var ikke EB-typen, men noget der er stærkere. I øvrigt sidder dimsen til at hænge spillet op med på folien, på den Clay Fighter 2 jeg har. Jeg synes du sår tvivl hvor det ikke rigtig er nødvendigt.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
RJKRJKSkrevet 11/02-05 20:05 
Det var et simpelt spørgsmål, for at afdække min uvidenhed på området :)

Jeg troede faktisk ikke, at PAL-spil normalt var forseglede, før vi nåede op i denne generation. Men det er måske fordi jeg dengang mest købte spil i fysisk butikker, som jo normalt dræber forseglingen :-/
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
NaieraNaieraSkrevet 11/02-05 20:07 
Ja, jeg har da heller aldrig set et forseglet Nintendo-spil i en butik, så vidt jeg husker, udover derovre i KBH.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
RJKRJKSkrevet 11/02-05 20:09 
Men det var jo allesammen US-spil. Måske er der forskel på US og PAL på det område? :)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
ZaPeZaPeSkrevet 11/02-05 20:20 
På spillet er der en rød "Nintendo-strimmel", som dem man ser på de nyere forseglede spil.

Hvad tror I ca., at spillet ville blive solgt for på en EBay-auktion?
SumezSumezSkrevet 11/02-05 20:51 
De tidligste GB-spil, var da i hvert fald forseglet. Jeg husker at have pakket nogen op i sin tid. :)
Men "alle" de NES og SNES spil jeg har købt fra nye har vist været ude af æsken.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SumezSumezSkrevet 11/02-05 20:53 
Ang. en vurdering, tror jeg det er svært at komme tættere end Naieras "meget".

LttP i sig selv er jo et af de mest almindelige SNES-spil, men det er også en klassiker, og det er vist ret sjældent, det dukker op i forseglet form, så jeg tror nok du kan indbringe en hel del på eBay. Regn dog ikke med at få det solgt i Danmark.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
MarcusMarcusSkrevet 11/02-05 21:06, rettet 13/02-05 12:44 
A link to the pastburde kunne indbringe omkring 400 hvis det er komplet og i top stand.
Så i hvert fald noget der ligger en del over det beløb.

Sumez>
De tidligste GB-spil, var da i hvert fald forseglet. Jeg husker at have pakket nogen op i sin tid. :)
Men "alle" de NES og SNES spil jeg har købt fra nye har vist været ude af æsken.

Ja, fx. har jeg et forseglet Castlevania - Adventure(men jeg ved ikke om det er et af de gamle GB spil, jeg har aldrig rigtigt fulgt med mht. håndholdte før GBA.

Samme her. Jeg kan ikke huske at jeg har købt eller set et eneste forseglet nes eller snes spil. Jeg/Vi købte også kun spil fra fysiske butikker.
NaieraNaieraSkrevet 11/02-05 21:56 
ZaPe>
På spillet er der en rød "Nintendo-strimmel", som dem man ser på de nyere forseglede spil.

Ja, så er den vist "sikker"... Min erfaring med eBay siger mig i øvrigt, at en forseglet udgave af et spil som dette, nok skal hive en del kroner hjem. Folk er lidt lamme i roen når det handler om forseglede klassikere.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
RJKRJKSkrevet 12/02-05 18:11, rettet 12/02-05 18:12 
Man kan tydeligvis sagtens få mere end 400,- for et mint forseglet ALTTP i PAL-udgave (som er mere værd end US).


Link...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
ZaPeZaPeSkrevet 12/02-05 18:51 
- Og siden det er i DK, må man kunne få endnu mere for det i England.
Michael_Michael_Skrevet 12/02-05 20:11, rettet 12/02-05 20:11 
RJK>
Man kan tydeligvis sagtens få mere end 400,- for et mint forseglet ALTTP i PAL-udgave (som er mere værd end US).

Men siden det nu er QXL kan man ikke vide sig sikker...
SumezSumezSkrevet 12/02-05 20:32 
Ja, hvornår pokker et ALttP blevet SÅ meget værd? Og så i US version.. og i så elendig stand..

Jeg benægter det ikke, men det er noget af en overraselse for mig. Det er jo ikke ligefrem noget sjældent spil.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
RJKRJKSkrevet 12/02-05 21:12 
Men det ER jo et "samle opjekt" ;p

Ej, SNES-stuff er generelt ret dyrt herhjemme, synes jeg. NES er også uforholdsmæssigt dyrt, synes jeg.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
Login for at besvare
Username
Password
Remember me