X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Konami synker dybt


Svar
OkottaOkottaSkrevet 11/02-05 12:25, rettet 11/02-05 13:33 
Konami vil osse prøve at lave et spil med unge smarte mennesker, med masser af guldkæder, i smarte bander som tæver hinanden.

Men det her - det ligner allerede skidt; skidt som prøver at være smart, og derfor putter en masse "z'er" i endelserne på de smarte ord, så man rigtigt kan være nede med de seje, hvis man køber dette spil(d).

Det ligner allerede en ligegyldighed, på "højde" med State of Emergency.

Ta' jer sammen Konami.

(Jamen Okotta, du skal lige prøve spillet inden du udtaler dig negativt om det. Næh - jeg behøver heller ikke sniffe lightergas, for at finde ud af at det var en mægtig dårlig idé til at begynde med).

Yo homies - check these screenz
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
DommergaardDommergaardSkrevet 11/02-05 12:40 
Det kunne da godt blive en interessant titel. Konami har da lavet en masse fede titler. Vent nu med at drage nogen forhastede konklusioner Okotta. Giv dem nu en chance! :)
SarnathSarnathSkrevet 11/02-05 12:48 
Jeg må da give Okotta ret, spillet ligner da i vært tilfælge ikke noget der kommer til at revulotioner spil branchen...
The dictionary defines "wedding" as... The process of removing weeds from one's garden - Homer J. Simpson
DommergaardDommergaardSkrevet 11/02-05 12:55 
Nej, men så kan man spørge sig selv igen... hvor mange spil gør egentlig det?
KalicolaKalicolaSkrevet 11/02-05 13:08 
gta kombineret med def jam... bortset fra at det her ser kedeligt ud
For The Love Of The Game
jaesjaesSkrevet 11/02-05 13:30 
Titlen er i hvertfald ekstrem plat, og skal nok blive ændret i visse lande.

Ja, konceptet er faktisk ligeså plat.
SarnathSarnathSkrevet 11/02-05 13:59 
Sonic.dk>
Nej, men så kan man spørge sig selv igen... hvor mange spil gør egentlig det?

Det var jo nok også lidt ironisk.
The dictionary defines "wedding" as... The process of removing weeds from one's garden - Homer J. Simpson
JAAJAASkrevet 11/02-05 14:07, rettet 11/02-05 14:08 
Jeg må give Okotta ret. Her kan man da virkelig tale om at springe med på vognen. Ser umiddelbart sørgeligt ud.
OkottaOkottaSkrevet 11/02-05 16:09 
Hvem f..... har rettet i mit oprindelige indlæg, og hvorfor må man ikke skrive at spillet ligner lort!?
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
DommergaardDommergaardSkrevet 11/02-05 17:56 
Haha! Arh... kan godt se hvad I mener. Konami springer med på vognen, jah... men folk hopper jo på den. Der er salg i skidtet. Folk er jo så viseligt indrettet at de går tilbage til succesoplevelser, og hvis de syntes GTA og lignende titler var fede, så vil de sikkert kigge nærmere på denne titel. Så er det godt at vi har utallige spil-sites til at give en fair anmeldelse af spillene, for i sidste så ER det jo op til os selv om man vil købe spillet, så hvis man går ind til et spil med en negativ holdning, så vil man heller ikke altid kunne nyde det i sidste ende.

Folk bliver farvet af de store anmelder-sites' karakterer og hvis de synes at spillet er fedt, så synes de det samme. Tjek spillene ud og få dannet jeres egen subjektive mening om tingene. Et spil med karakteren 5,2 kan godt være fedt for nogen at spille.

Keep an open mind! :)
JimPPJimPPSkrevet 11/02-05 18:58 
Sonic.dk -> det er da en udtalelse jeg kan lide, får mig til at ærgre mig over at jeg ikke har en ansøgning fra dig eller noget i den dur :)

Anywho... Syntes faktisk det ser interessant ud, men jeg er også SEGA-Capcom-Konami fanboy, så helt upartisk er jeg nok ikke.
Im rendering obsoleteSpiller nu: Battlefield Vietnam, Football Manager 2006, Hitman: Blood Money
PalleJensenPalleJensenSkrevet 11/02-05 20:15, rettet 11/02-05 21:10 
Okotta>
(Jamen Okotta, du skal lige prøve spillet inden du udtaler dig negativt om det. Næh - jeg behøver heller ikke sniffe lightergas, for at finde ud af at det var en mægtig dårlig idé til at begynde med).


tsk tsk tsk... :-)
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
DommergaardDommergaardSkrevet 12/02-05 09:44 
JimPP > Ansøgning til hvad? :)
KilroyKilroySkrevet 12/02-05 10:01 
Det er måske ikke et særligt originalt spil, men ikke desto mindre vil jeg se frem til at prøve at spille det. Konami har jo flere gange bevist at de sagtens kan udøve ren spilmagi:)
Kilroy Was Here
OkottaOkottaSkrevet 16/02-05 12:00, rettet 17/02-05 00:13 
Jeg spørger lige igen: Hvorfor må man ikke skrive at spillet ligner ****, og hvorfor bliver det rettet til "skidt" i stedet? Har lagt mærke til, at "****" er et ord nogen ikke kan li' og så bliver det altid rettet i indlæggene. Men andre - værre - ytringer, de kan sagtens blive stående (jvf. Pia Kjærsgaard tråden, hvor sprogbruget gerne må få frit løb).

Bryder mig i det hele taget ikke om den form for censur herinde.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
SarnathSarnathSkrevet 16/02-05 17:08 
Ja jeg syntes også at det er lidt landtilsk at admin. laver den form for censur de nu en gang gør. Det virker mest af alt som om at ytringsfriheden bliver taget fra en på denne side.
The dictionary defines "wedding" as... The process of removing weeds from one's garden - Homer J. Simpson
DommergaardDommergaardSkrevet 16/02-05 18:40 
Det er måske rigtig nok! Ellers så skal I da bare omformulere jeres sætning lidt eller bruge andre synonymer for ordene. "Fæces" ville have været et godt valg Okotta!

;)
Per SPer SSkrevet 17/02-05 00:10, rettet 17/02-05 00:11 
Er der noget man ikke kan forstå? Er man ude af stand til at formulere sig? Har man ikke læst reglerne?

SKAL DET SKÆRES UD I PAP TIL DEM DER BURDE VIDE BEDRE OG UDMÆRKET GODT VED HVAD DE BROKKER SIG OVER:

Det forventes at alle indlæg:

* Gennemlæses og rettes for slå-, stave- og tegnfejl.

* ER FRI FOR BANDEORD OG LIGNENDE.

* Så vidt muligt er på dansk.
* Er fri for unødvendige spoilere af spil, film med mere, og tydeligt markeres med *** SPOILER *** såfremt det er nødvendigt.
* Inkluderer links til eventuelle kilder eller uddybninger andetsteds.
* Har et relevant og sagligt indhold og enten uddyber eller tilføjer nye synspunkter, der ikke allerede har været oppe i den enkelte diskussion.
* Forholder sig realistisk til virkeligheden og ikke ukritisk viderebringer åbenlyse usandheder.
* Ikke stiller spørgsmål, der allerede er besvaret i FAQ'en.

Overholdes disse anbefalinger ikke, kan moderatorer tildele henstillinger og ved gentagende eller grove tilfælde advarsler.
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
Per SPer SSkrevet 17/02-05 01:42 
Advarsel og 1 uges karantæne tildelt Okotta for at fortsætte på trods af henstillinger.
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig