X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

V: World of Warcraft CE


Svar
RitesRitesSkrevet 11/02-05 06:23 
Collector's Edition

Uåbnet.

Kom med bud.
» a winner is you «
The DaneThe DaneSkrevet 11/02-05 09:19 
På Ebay står den til alt fra 800,- til 1100,-. Tror mest der er en anelse massehysteri indblandet.
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
cosmos_dkcosmos_dkSkrevet 11/02-05 10:00 
glad for jeg har fået min:)
Spiller nu: Battlefield 2142, Shadowrun
KalicolaKalicolaSkrevet 11/02-05 10:00, rettet 11/02-05 10:01 
massehysteri ved jeg nu ikke.. Jeg ville meget gerne gi mindst 500kr for den blizzard artbook der følger med. Jeg er ikke specielt hysterisk. Men som grafiker, er den slags noget som interesserer mig meget. Og jeg vil tro at der er andre som mig derude. Desuden er der da intet andet interessant med i den CE, jo et et 3 specielle pets til sin hunter.. og de er ikke engang særlige fede.

Cosmos: heldige asen.. Jeg kan først få min CE på Lørdag.. Argh!!!
For The Love Of The Game
The DaneThe DaneSkrevet 11/02-05 10:59 
Tjaa, den er da sikkert interessant nok. Men jeg tror mere prisen ligger så højt pga. selve spillet. Der var nogenlunde det samme med i "Star Wars Galaxies Coll. udgaven", og der var der da vist ikke samme optøjer.

Men jeg skulle forhåbentlig få min idag - med mindre der er noget helt galt.
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
KalicolaKalicolaSkrevet 11/02-05 13:02 
tja det ved jeg nu ikke. Grunden til at folk er oppe og kører er jo fordi det er blizzard, kendt for kvalitet, og de fleste har jo allerede spillet spillet (beta), så de ved hvad de får. Selve spillet er da ikke specielt dyrt, og sådan en bog med kvalitets konsept tegninger, er jo ikke noget som plejer at være specielt billigt.

Nu plejer starwars spil jo heller ikke at være verdens fedeste spil, og det er jo heller ikke et specielt pænt spil. De fleste (som mig selv) er jo efterhånden rimeligt træt af starwars, og jeg løfter dårligt et øjenbryn når jeg hører om et nyt starwars spil.

Blizzard har ikke lavet overflod af warcraft spil, Men alligevel har de skabt deres helt eget gennemførte univers som holder lige så meget som starwars og ringenes herre.

Tja, grunden til at folk er vilde, er fordi at de ved, at det er et spil af meget høj kvalitet, og nok også fordi at warcraft er gået i en helt anden retning end strategi spillene, det er altså noget helt nyt inden for et kendt univers..

øhm.. undskyld, hvad var spørgsmålet?
For The Love Of The Game
salsalSkrevet 11/02-05 18:08, rettet 11/02-05 18:09 
Darknon>
Blizzard har ikke lavet overflod af warcraft spil, Men alligevel har de skabt deres helt eget gennemførte univers som holder lige så meget som starwars og ringenes herre.

Ah, mand, skulle vi nu ikke lige prøve at distancere os selv lidt fra massehysteriet og se på tingene på en ordentlig måde? Jeg kan garantere dig, at der er lagt betydeligt flere tusinde timer i koncepterne bag både Ringenes Herre og Starwars, end noget Blizzard-spil.

Men jeg har selvfølgelig ikke spillet World of Warcraft, som naturligvis er en meget større oplevelse end at læse Ringenes Herre. Yessh.
Spiller nu: DuckTales 2, Heroes Of Might And Mag..., Kings Of The Beach
SumezSumezSkrevet 11/02-05 18:18, rettet 11/02-05 18:19 
Det er naturligvis en overdrivelse af dimensioner. Ikke mindst på baggrund af at Warcraft-verdenen næsten udelukkende er baseret på klichéer. Klichéer som bl.a. er skabt af netop Ringenes Herre.

Men sammenligner man med andre spil, ER de verdener Blizzards spil foregår i virkelig gennemarbejdet. Hvis man er til letsindige eventyr, er det ganske fornøjeligt at læse gennem den meget gennemførte og omfangsrige historiedel i manualen til Warcraft 2. Det er hverken en genial eller særlig original historie. Det er, som sagt, 100% kliché, og det hele er skrevet mere som en historiebog end et eventyr. Men det er alligevel meget gennemført, og det i sig selv er en nydelse.
Jeg er dog selv mest begejstret for Diablo's verden, der til at starte med blev lavet til etteren, en statbuilder/dungeon crawler næsten uden historie i selve spillet. Alligevel gik Blizzards historieforfatter(e) helt amok med at skrive en masse mytologi til spillet, som man så kan læse i manualen. Noget af det blev brugt i meget begrænset omfang i spillet til nogle få quests, mens det meste af det måtte vente med at blive relevant til efterfølgeren kom.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
DarkenDarkenSkrevet 11/02-05 20:16 
helt enig sumez, især det omkring diablo1, det var en ting jeg savnede mest i d2....

'I can see what you see not, vision milky, then eyes rot'
'When you turn they will be gone, whispering their hidden song'
'Then you see what cannot be, shadows move where light should be'
'Out of Darkness out of Mind..cast down into the Halls of the Blind...'

... suk sidder pt og venter på jeg kan oprette min konto
"Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
SumezSumezSkrevet 11/02-05 20:49 
Nu snakker jeg nu mest om det man kunne læse i manualen. De der tekster man kunne læse i selve spillet var da noget være lort. :)
Johannes Åbenbaring-wannabe tekster eller elendige "digte" a la det, du citerer. ;)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
DarkenDarkenSkrevet 11/02-05 21:16 
yep, det var så inkl i min mening, var en bitte smule skuffet (gik hurtigt over) over at man ikke så noget til Belial og/el Azmodan i udvidelsen af toeren... nu havde man jo nakket de 5 andre.

Sumez har du foresten prøvet hellfire til diablo1?
hvad synes du? det det brugte en del ubrugt d1 grafik og var da ok interesant, men synes bare ikke det var blendet godt nok ind i spillet, det virkede alt for seperate.
"Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
The DaneThe DaneSkrevet 11/02-05 21:20 
Apropos manualen, så må jeg sige det er hvad jeg mindst kan lide ved WoW lige nu. Hvorfor de har gjort den så tyk at den ikke kan være i æsken ved jeg ikke. Alt der står i den er måske relevant nok for spillet (al mulig info om figurer, racer, etc.), men de kunne sikkert have gjort den lidt højere og lidt mere bred, så kunne den sikkert have været der.

...og jeg venter selvf. også på at kunne registrere.
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
zAcuzAcuSkrevet 11/02-05 21:21 
Hvad er grunden til at du sælger? Er muligvis int. :D
RitesRitesSkrevet 12/02-05 12:33 
Gider folk at lukke aret og holde sig til topic?

-Jeg sælger den fordi jeg havde mulighed for at købe to, så jeg købte to og har dermed en tilovers.
» a winner is you «
RitesRitesSkrevet 13/02-05 12:41 
Solgt for 1000 kr
» a winner is you «
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig