X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK
Please note that Play:Right is a Danish site and while usable without,
it is only partially translated to English.
Blocks marked with yellow backgrounds are systematically translated
by Bing Translate.

WOW i aften


Reply
ThunderBitchThunderBitchSkrevet 10/02-05 19:46 
Jeg ved ikke med jer andre, men jeg blev ringet op af EB og fik at vide at nu jeg havde købt beta kittet, så kunne jeg da lige kikke ind og købe det i aften i århus.

Så er der andre der skal ind til fredriksgade og handle spil idag?

´PS. Fedt at de ringer, men jeg er dog stadig skeptisk over for EB, på trods af den service.

PPs. Er det et tilfælde at de har samme initialer som Ekstra Bladet??
By the power of Grayskull!
kingsizekingsizeSkrevet 10/02-05 19:49 
ThunderBitch>
´PS. Fedt at de ringer, men jeg er dog stadig skeptisk over for EB, på trods af den service.

hvorfor så skeptisk?
Minecraft / Xboxlive: BaumspielerSpiller nu: Trials HD, World Of Warcraft: Cata..., Minecraft
The DaneThe DaneSkrevet 10/02-05 20:50 
Da jeg skal have Coll. udgaven, så venter jeg til imorgen. Det var da sjovt nok at sidde oppe og vente ved betaen, eller da Diablo 2 udvidelsen kom frem - men jeg må vist tænke lidt på skolen denne gang :).

Spillene ligger der nok også imorgen.
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
ThunderBitchThunderBitchSkrevet 10/02-05 20:55 
kingsize>
hvorfor så skeptisk?



øhh.. haft en masse dårlige oplevelser, samt en fornæmmelse af faldende kvalitet, siden der åbnede en i Bruun's
By the power of Grayskull!
sonicosonicoSkrevet 10/02-05 22:45 
Ellers nice nok service synes jeg.
har lige et lille spørgsmål. muligvist dumt.
Nu ligger landet sådan at min bettebro overvejer at købe det. men han er lidt usikker på det da 60 dage koster 180 knaster. så vil lige høre om, og hvor meget spilletid der følger med spillet, inden man skal op med pungen igen.
kingsizekingsizeSkrevet 10/02-05 23:08 
der følger 30 dage med spillet!
Derefter koster en md 10.99 Euro hvis man vel og mærket betaler for 6 md på en gang.


WOW
Minecraft / Xboxlive: BaumspielerSpiller nu: Trials HD, World Of Warcraft: Cata..., Minecraft
Login for at besvare
Username
Password
Remember me