X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Wario World udkommet i USA?


Svar
kimmerkimmerSkrevet 01/05-03 14:27 
De nyeste (sidste?) nr. af Nintendo klub bladet har en anmeldelse af Wario World. Så ville jeg blot høre om den amerikanske udgave af spillet var kommet?
"So what?" "You try to defeat me with one finger?" "No. I pushed the vital point Gakuchu" "you're already dead"
quadquadSkrevet 01/05-03 14:28 
Gad vide om alle får det nummer?

Jeg plejer da ikke at skulle vente :/
APHAPHSkrevet 01/05-03 14:32 
spillets release er flyttet til 23 juni i us, og så vidt jeg oplyst, så bliver spillet udgivet ugen efter i eu
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
kimmerkimmerSkrevet 01/05-03 15:03 
Stenet et dansk blad har en anmeldelse...
"So what?" "You try to defeat me with one finger?" "No. I pushed the vital point Gakuchu" "you're already dead"
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 01/05-03 15:09 
Hva' får det af karakter? Mit medlemskab er lige udløbet, så jeg nåede desværre ikke at få det sidste blad...
kimmerkimmerSkrevet 01/05-03 15:11 
9 i alt pånær musik = samlet karakter på 9

Zelda - Takt of Wind får 10 i alt = 10 samlet :-)
"So what?" "You try to defeat me with one finger?" "No. I pushed the vital point Gakuchu" "you're already dead"
SumezSumezSkrevet 01/05-03 15:17 
Kimmer >
9 i alt pånær musik = samlet karakter på 9

Ikke dårligt. Det overgår måske Mario Sunshine? Jeg havde ikke selv de store forventninger til Wario World.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 01/05-03 15:21 
Det ville ikke være så dårligt. Glæder mig til lidt flere anmeldelser af det.
JoachimMAJoachimMASkrevet 01/05-03 16:00, rettet 01/05-03 16:03 
Højst besynderligt, siden Nintendo har været meget påpasselig med at lække informationer om spillet. Jeg har da svært ved at forestille mig, at der allerede nu skulle være en færdig version tilgængelig for anmeldere, når spillet først udkommer i Juni/Juli i USA.

Btw er spillet jo lavet af japanske "Treasure". Holdet som også er bag Ikaruga, så jeg er da sikker på at spillet nok skal blive acceptabelt.
Jo mere du knokler, desto mere skal du lave!
SumezSumezSkrevet 01/05-03 16:13 
Vidste faktisk ikke det var Treasure, der stod bag! Har slet ikke interesseret mig for spillet.
Men det er jo interessant information jeg får her. Skal klart holde øje med den her perle fra nu af! Også selvom jeg har et sølle personligt forhold til Treasure ;)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
cosmos_dkcosmos_dkSkrevet 04/05-03 14:26 
http://games.zantiago.com/nyhed.asp?Id=906
Spiller nu: Battlefield 2142, Shadowrun
JesperJesperSkrevet 04/05-03 15:56 
Der var du så lige lidt hurtigere end mig Cosmos :)
cosmos_dkcosmos_dkSkrevet 05/05-03 00:44 
Ja det var jeg... og mit tidl. indlæg blev slettet af Naiera fordi det efter sigende indeholdte en smilie... I må ikke smile... eller også var det for kort? Eller det var vidst noget med at jeg brød en quote funktion (!?)

Det oprindelige indlæg så således ud:

^_^
Spiller nu: Battlefield 2142, Shadowrun
RJKRJKSkrevet 05/05-03 01:14 
Hvis man nu læser de henstillinger man modtager, så fremgår det ret tydeligt, hvorfor man får dem...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
kimmerkimmerSkrevet 05/05-03 09:50 
Nu fik jeg endelig tid til at læse anmeldelsen igennem (Havde kun set karakterene før her til morgen). Udfra det man læser, får man ikke mere at vide, end man kan se sig til på den video af spillet, der kan downloades på den officielle danske Nintendo side. Defor tror jeg ikke de to anmeldelere har spillet Wario World, men de har simpelthen bare lurret filmen af og på baggrund af den, lavet en "anmeldelse".

Er der andre som har samme opfattelse...?
"So what?" "You try to defeat me with one finger?" "No. I pushed the vital point Gakuchu" "you're already dead"
Star SoldierStar SoldierSkrevet 05/07-03 23:11 
Jeg modtog Wario World i dag, har spillet igennem første verden, spillet er svært at bedømme, men pt virker det ret ensformigt (man skulle tro at det kørte på Crash bandicoots engine), et godt spil hvis man er en af de treasure huntere som vil finde alt i et spil.

Det er bare svært at tænke sig til at Treasure har været med til at lave spillet (hvis det er sandt).

Jeg kan kun sige at det er et okay spil, men ikke noget jeg vil bruge mere tid på, venter på hvad i har at sige om spillet ~ Have a rotten day ;)
360 grader..., så er du tilbage hvor du startede.... suckers...
DommergaardDommergaardSkrevet 05/07-03 23:16 
Bedre en Sunshine?
Star SoldierStar SoldierSkrevet 05/07-03 23:23, rettet 05/07-03 23:23 
Personligt?, langt fra..... jeg fik ondt i bolden af Wario World.
360 grader..., så er du tilbage hvor du startede.... suckers...
nullernullerSkrevet 06/07-03 00:48 
den får kun 3 sommerfugle ud af 6 mulige på msn
Nu med Xbox 360
JimPPJimPPSkrevet 06/07-03 02:46, rettet 06/07-03 02:47 
Jeg syntes at Wario World er et ok hyggeligt spil, en smule for kort og nemt.

EDIT: Derfor 4/6 i min bog.
Im rendering obsoleteSpiller nu: Battlefield Vietnam, Football Manager 2006, Hitman: Blood Money
Star SoldierStar SoldierSkrevet 09/07-03 00:09 
Okay, nu har jeg gennemført WW, syntes det var et godt spil (mange originale bosser!!), men som det blev sagt, lidt kort, men hvis man vil have det hele med, så er der alligevel til nogle timer, jeg vil give det 7-8/10, et spil i vil blive glade for.

Side note; det er kun lige til sidst at Treasures logo kommer op, ellers er der intet at se i manualen eller andre steder.
360 grader..., så er du tilbage hvor du startede.... suckers...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig