X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Gamebits Udsalgsproblemer


Svar
JAAJAASkrevet 09/02-05 21:26, rettet 09/02-05 21:29 
Jeg fik for kort tid siden Gamebits nyhedsmail, hvor der blandt andet var en Gamecube BBA til salg for 149,-

Taget direkte fra deres reklamemail:

----------------------------------------------
"Køber du det ikke - så smider vi det ud!"

"Hele februar sælger vi ud af en masse varer så længe lager haves! Dette nyhedsbrev indeholder vores hardware som er stærkt nedsat og bare skal væk."

"Nu eller aldrig - så længe lager haves - hele februar."
-----------------------------------------------

Jeg klikker så for få dage siden på BBA adapteren for at købe den, men bliver ført til en side, hvor der står, at den ikke er på lager længere. Fair nok ... bortset fra at den altså ER på lager, hvis man slår den op under Gamecube tilbehør, men der koster den pludseligt 249,-.

Jeg går derfor udfra, at der er tale om en eller anden fejl i deres system, og skriver til dem, at jeg gerne vil købe den adapter, men at jeg ikke kan putte den i kurven på siden, hvor den står til 149,-

Så får jeg et svar tilbage med følgende besked:

---------------------------------------
"Hej,

Adapteren er udsolgt til kr. 149,- det er mange dage siden. Den røg faktisk på 2 dage, og da kun en udvalgt antal (30 stk.) var sat til udsalg – kan vi ikke lave flere til 149,-"
---------------------------------------

Det studser jeg noget over. "Kun et udvalgt antal (30 stk.)"? Jamen hov, de skrev jo i deres annonce, at det hele skulle væk, og at dette udsalg (med prisen på 149,-) ville vare hele februar eller så længe lager haves. Det er stadig februar, og de har tydeligvis flere på lager. Dem er de åbenbart bare ikke så ivrige efter at komme af med, som de reklamerer med i deres annonce.

Er det lovligt? Og hvis det er, kan vi så i hvert fald blive enige om, at det er falsk annoncering?

Jeg bliver sgu' lidt sur. De kunne jo bare have skrevet, at de kun solgte 30 stk. til den pris, men det gjorde de ikke. De skrev så længe lager haves i februar. Gentagne gange.

Grrr.
CrishakeCrishakeSkrevet 09/02-05 22:08 
Lagde også mærke til det.. Det gør de ved mange af deres nyhedsbreve.. Ret grimt.. Ved faktisk ikke om det er lovligt.. Skulle man ikke lige tro..
AsseAsseSkrevet 09/02-05 23:07 
Det kan vi godt blive enige om, JAA ;)

Gamebits er af og til utilregnelige.
MinhMinhSkrevet 09/02-05 23:39 
JAA>
...
Adapteren er udsolgt til kr. 149,- det er mange dage siden. Den røg faktisk på 2 dage, og da kun en udvalgt antal (30 stk.) var sat til udsalg – kan vi ikke lave flere til 149,-"
...


Bare deres behandlingstid/afsendelsestid af ordrer var lige så hurtige som de påstod BBA adapterne blev solgt. Jeg bestilte det meget hurtigt og fik først pakken en uge efter. Og det var på trods af jeg fik en mail et par dage efter hvor der stod det var blevet afsendt og jeg kunne se på pakken den var sendt som erhvervspakke. Mindes ikke at det tager lang tid med erhvervsforsendelse???
Spiller nu: World Of Warcraft: Cata..., Super Street Fighter IV...
DarkenDarkenSkrevet 10/02-05 13:08 
følger minh her, ikke at jeg klager over den uges vente tid.

Jeg så også at de havde uden for deres udsalgs side, netadapter til 249, så den normale har hele tiden stået til sådan (jeg ville se om der var andet godt der ikke var med i udsalget)
"Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
Per SPer SSkrevet 10/02-05 13:28 
Jeg har ikke haft problemer med netop dette udsalg. Købte 2 spil og fik dem efter 2 dage. Så her gik det gnidningsløst.
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig