X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Info om MGS til GC....


Svar
dpldplSkrevet 01/05-03 13:43 
Så kommer der endelig lidt info om Metal Gear Solid til GameCube.

Men det er ikke Konami der lavet spillet denne gang. Men istedet er det Silicon Knight som laver det. Imens vil både Hideo Kojima og Shigeru Miyamoto holde øje med spillet.

Det bliver et remake af det gamle metal gear solid.

MGS: The Twin Snake
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
SumezSumezSkrevet 01/05-03 13:50 
det lyder satme syret. Hideo Kojima, Shigeru Miyamoto og Silicon Knights på samme spil. Det kan kun blive enten genialt eller en kæmpe fiasko...

Men hvis det absolut skulle være en remake, kunne de så ikke genfortælle historien fra Metal Gear 1 og 2 i stedet for? :/
Der er ikke så meget at fornye i MGS1...
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
FanboyFanboySkrevet 01/05-03 14:36 
Det lyder satme godt. Silicon kan godt finde ud af at lave spil, så det kan ikke gå helt galt :)
Star SoldierStar SoldierSkrevet 01/05-03 14:41 
Hvad ved ham Kojima om MGS? Kan de ikke smide ham af holdet? han F!"¤{$@ jo MGS2 helt vildt op LOL....
360 grader..., så er du tilbage hvor du startede.... suckers...
SumezSumezSkrevet 01/05-03 15:09 
Ham der Shigeru Miyamoto har da ikke forstand på spil. Han er vist også overflødig.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
dpldplSkrevet 01/05-03 15:11 
Hmmm det står i Konami´s Pressemeddelelse at spillet vil udkomme engang senere iår, i USA og Europa. Og først komme til Japan i år 2004
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 01/05-03 15:26 
Tænk på grafikken - Og eksta features! *drools*
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
RJKRJKSkrevet 01/05-03 15:32 
Sumez >
Hideo Kojima, Shigeru Miyamoto og Silicon Knights på samme spil. Det kan kun blive enten genialt eller en kæmpe fiasko...

Al respekt for Kojima og Miyamoto, men de bliver jo kun producere på det. Det er Silicon Knights, der skal trække det tunge læs. Indtil videre synes jeg kun SK har vist sig som en over-middel udvikler.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
ValkyrieValkyrieSkrevet 01/05-03 15:36 
Hvis det bare er et remake er det da ligemeget(??)

Altså hvis bare grafikken skal have en tur op(??)

MGS1 på PSone er noget af det bedste jeg har prøvet..... 2eren er satme også god, men ikke helt så god som 1eren!

Fedt for gamecube ejerne at prøve denne perle!

Jeg håber stadig på at en 3er kommer til Xbox eller en online version som der har været talt om:)
Well crucify the insincere tonight...
SumezSumezSkrevet 01/05-03 16:09 
Tja, RJK, sådan tænker man også, men efter deres udtalelser i den artikel virker det da som om de begge har nogen interesse i projektet.
Det kan selvfølgelig også bare være klam PR (ikke P:R) ;)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SumezSumezSkrevet 01/05-03 16:10 
Public EnemY >
Jeg håber stadig på at en 3er kommer til Xbox eller en online version som der har været talt om:)

Det kunne vel godt ske.. på trods af at Kojima har udtalt at MGS2 ville blive det endelige kapitel i Metal Gear serien (det giver vel en serie på ialt 5 spil? (Snake's Revenge tæller selvfølgelig ikke))
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
ValkyrieValkyrieSkrevet 01/05-03 18:25 
Hvis det er sandt er det fandme for klamt....... 2eren sluttede så åbenlyst, at det skal fortsætte...... Debn ligger jo så ekstremt meget op til en 3er..... Den stopper jo faktisk midt inde i handlingen!
Well crucify the insincere tonight...
la0sla0sSkrevet 01/05-03 18:38 
Kojima udtalte da nærmere at det var den sidste MGS han ville lave selv, men at serien ville fortsætte!
Hvad sker der?
AmbyAmbySkrevet 01/05-03 18:41 
han ville ikke stå i spidsen for en fortsættelse, det var "hans hold" klar til, men han ville godt hjælpe.
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
JAAJAASkrevet 01/05-03 19:50 
Det bliver et remake af det gamle metal gear solid.

Bah.
RonaldoRonaldoSkrevet 01/05-03 20:45, rettet 01/05-03 20:49 
Jeg havde håbet på en side-quest ala snake og otacon, men en super-remake af et af de bedste spil nogensinde er heller ikke dårligt.

Med Kojima og Miyamoto som motiverere og kvalitets-kontrollørere tror jeg sagtens at Silikon Knight kan få skrevet nogle gode koder og lavet noget flot grafik. De skal jo kun lave det tekniske, og de bygger vel bare videre på mgs2 engine'n.
tastasSkrevet 01/05-03 20:57 
FreddiE >
De skal jo kun lave det tekniske, og de bygger vel bare videre på mgs2 engine'n.

Hvis vi er heldige bliver det måske Cel-Shaded! ;p
(Zelda's engine?!)
Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you.Spiller nu: Shadow Complex, Quake Live, StarCraft II: Wings Of ...
JAAJAASkrevet 01/05-03 21:22, rettet 01/05-03 21:23 
Ja klart! Og hvis vi er rigtigt heldige, er Link en hemmelig karakter, man kan låse op for og spille med! :P
JoachimMAJoachimMASkrevet 01/05-03 22:19 
Jeg vil nu alligevel sige at Silicon Knights har deres skills på den rette side af middelskalaen. ED havde da sine fejl, men hvis man er til genren, synes jeg altså også det havde sine lyspunkter. Legacy Of Kain, da det udkom på Saturn, var jo også et ret godt spil. Så med Hidejo Kojima og Miyamoto som producere, kan det da ikke gå fuldstændig galt.
Jo mere du knokler, desto mere skal du lave!
la0sla0sSkrevet 01/05-03 22:29 
Jeg vil vove den påstand (og det sjove er jo at vove store påstande), at et genialt spil er halvdel forarbejde og design og resten udvikling.

de har den ene halvdel.
Hvad sker der?
SumezSumezSkrevet 02/05-03 09:32 
Joachim M Andersen >
Legacy Of Kain, da det udkom på Saturn, var jo også et ret godt spil.

Jeg er lidt i tvivl om Silicon Knights' involvering i Legacy of Kain. Ifølge credits er "historien"(?) udviklet hos dem, men spilserien tilhører jo Crystal Dynamics og er siden udgivet af Eidos..
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
dpldplSkrevet 02/05-03 14:29 
SK har efter deres egne hjemmeside lavet Blood Omen: Legacy of Kain.
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
JoachimMAJoachimMASkrevet 02/05-03 17:46 
Soul Reaver har ikke noget at gøre med Silicon Knights, men de lavede det første spil i serien, Blood Omen.
Jo mere du knokler, desto mere skal du lave!
SumezSumezSkrevet 02/05-03 19:33 
Crystal Dynamics har nu også deres navn på Blood Omen 1.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig