X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

ISS 8, og NBA street V3


Svar
KalicolaKalicolaSkrevet 09/02-05 11:14 
Jeg har aldrig sådan været til Sports spil. Der er KUN 2 sports spil som har fanget min opmærksomhed i sin tid. Ét er de gamle international superstar soccer spil, de havde et superfedt gameplay, og jeg har brugt sygeligt meget tid på det, og spille det med mine venner (som alle syntes det var fedt), til trods for at jeg IKKE syntes at fodbold er specielt ophidsende.

Det andet spil er NBA Jam til super nintendo, det holder 100% Mega sjovt 2 on 2 basket spil, med super dunks, on fire og hele dytten. Man kunne tilmed smadre den glasplade som kurven hænger på :D TOP DOLLAR.

Jeg har ikke rigtigt spillet sportsspil siden de 2 spil, jeg syntes ikke at andre spil har haft samme magi. Indtil "måske" nu.

Winning Eleven 8.. Er det ISS 3 eller hvordan? jeg kan ikke finde ud af det?
HVIS det er, er det så på højde med de gode gamle ISS64/98? eller er det noget hø, som ISS 2 vidst nok skulle være?

Og så er der NBA Street V3, det ligner en fed update af NBA Jam, er det det? Har nogle prøvet det? eventuelt NBA street V2?

Jeg vil gerne vide hvad i andre mener om disse to nye spil. Jeg står nemlig og ikke rigtigt ved hvilket et af dem jeg skal købe, OM jeg skal købe nogle af dem.
For The Love Of The Game
lkzlkzSkrevet 09/02-05 11:49 
NBA Street v2 er klart det fedeste multiplayer spil jeg har prøvet på PS2. Spillet har utroligt godt og solidt gameplay og der er også lidt "super dunks" etc. i form af en gamebreaker som man spare op og derefter kan man bruge den til at få ekstra point og modstanderen får frataget et par point.

Man spiller til 21 point, 3 mod 3, det går hurtigt og man kan lave diverse tricks hvilket gør det meget underholdende. Det bliver også rigtigt sjovt når man har fundet ud af hvor "let" det er at blokere og kan begge (eller 4) spillere finde ud af dette, skal man gøre en ekstra indsats for at score hvilket gør spillet langtids holdbart.

NBA Street V2 er klart federe end NBA Street 1 (som jeg også spillede utroligt meget)
McLovin
ChronoChronoSkrevet 09/02-05 12:27 
ISS3 er ikke WE8/PES4. Konami har to fodboldspilserier - den gamle ISS (Jikkyou World Soccer) og den nyere PES (Winning Eleven).

Jeg har ikke prøvet de nyeste ISS-spil, men det plejer at være ISS der er det arkade-prægede spil mens PES er det realistiske.

ISS til PS2 var efter min mening noget møg. Slet ikke på højde med de fantastiske N64-spil og SNES-spil.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
DommergaardDommergaardSkrevet 09/02-05 16:34 
Jeg modtog 4 spil for en lille uges tid siden og Winning Eleven 8 International var et af dem. Jeg må ærligt indrømme at det er bedre end Fifa 2005. Selve spillet minder meget om ISS-serien, som jeg nød utrolig meget på N64 i sin tid! Grafikken er måske ikke helt på højde med Fifa 2005, eller i hvert fald dets "look". Animationerne er rigtig flotte og på nogle områder bedre end Fifa 2005. Der er ikke så mange hold at vælge imellem og de har ikke fået retighederne til særlig mange klubber og spiller-navne.

Ser man bort fra disse småting, så er spillet en meget bedre oplevelse end Fifa 2005. Det kan helt klart anbefales, HVIS man vel og mærke ikke går så meget op i klubber og spiller-navne! GOGO V. Mistelroy... ;)
PoulPoulSkrevet 09/02-05 17:27 
Problemet med spiller og klub-navne kan jo så løses ved selv at editere eller ved at hente en optionfile på nettet.
DommergaardDommergaardSkrevet 09/02-05 18:14 
Jah, men personerne ligner heller ikke specielt godt! + Der ER ikke særligt mange klub-hold!
KalicolaKalicolaSkrevet 10/02-05 14:19 
ok, så det er altså IKKE ISS... Men tæt på. Jeg tror jeg springer den over, og går efter NBA Street V3 i stedet.

jeg så lige lidt om gamebreakers i spillet. Det lader til at man kan springe op i luften, lave en masse smarte trix, og i stedet for at dunke, så giver man den videre (i luften) til en anden spiller (som også er i luften), som så laver en masse trix, og som aflever IGEN til en (i luften) som så laver en masse trix og dunker til sidst..

Ahem... Man skal så selv taste en masse comboer under denne process, ala tony hawk, men helt ærligt man. Er det ikke lige at overdrive den lidt for meget? Det ser faktisk ikke engang særligt sejt ud eller noget, de fægter jo bare rundt med armene.

Så ville jeg altså meget hellere bare se ÉN mand springe 10m op i luften, mens han laver baglens-saltoer, og ender med et dunk, alt imens man selv læner sig tilbage og nyder sit super dunk, i stedet for at sidde og trykke desperat på tasterne, som om man skulle lave et finish move i mortal kombat, for det SKAL man jo hvis man vil ha flest point. Hellere hurtige seje one-man-dunks. På den anden måde, er ham man spiller imod ski da faldet i søvn inden mand nummer 4 lander med et dunk.

Hvad mener i andre?
For The Love Of The Game
NaieraNaieraSkrevet 10/02-05 19:21, rettet 10/02-05 19:21 
Du får det til at lyde af mere end det er. NBA Street-serien er fantastisk hvis man skal have urealistisk basket.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
KalicolaKalicolaSkrevet 18/02-05 12:52 
jep, urealistisk basket er hvad jeg vil ha. Er det ikke derfor vi ha konsoller? :D
For The Love Of The Game
DommergaardDommergaardSkrevet 18/02-05 13:22 
For at spille urealistisk basket? Hehe! Nu spenderede mig og en ven et par timer med spillet forleden dag og det er da et udmærket spil. Jeg synes kameravinklen er lidt underlig, og den kan godt irritere mig af og til. Grafisk er det dog rigtig flot. Lyd-siden er OK... altså, musikken i spillet er god (men jeg kan også godt lide street-gangsta-stilen) og kommentatoren er faktisk sjov nok de første par timer man spiller spillet, men som i så mange andre spil så bliver man træt af det i længden! En fed feature i spillet er selvf. at man kan kreére sin egen karakter i spillet og der er UTROLIG mange muligheder, så man kan næsten lave en tro kopi af sig selv! Rigtig cool! Jeg ville vurdere spillet til at ligge i blandt et af dette års store titler, så hvis man kan lide overdrevent basket, så skulle dette være et sikkert køb!
KalicolaKalicolaSkrevet 10/03-05 10:42 
jeg købte nba street V3 igår, og brugte en time på at lave en figur, mens jeg åd pommes frits :D

Fik kun lige spillet en 7-8 spil. Jeg må indrømme at det er ekstrem go stil, spillet er jo superflot, og animationerne er i topklasse, mange dunks ser super blæret ud. Jeg syntes dog at det er lidt tricky at styre, specielt hvis man skal tage bolden fra modstanderen.

Musikken er ikke så fed, der er nogle få gode numre, men de kører konstant så man bliver hurtigt træt af det, det samme med kommentatoren, han er irriterende. Ja kamera vinklen er lydt dum, den kunne godt ha været lidt længere oppe fra. og så er det lige lovlig widescreen når der er replay. Men det er jo alt sammen små ting. Spillet er mega stilet.

Lige et spørgsmål til folk som har spillet det i multiplayer... Kan man spille 2 gennem storymode (eller hvad det hedder)? eller er der KUN 2player vs?
For The Love Of The Game
DeluxScanDeluxScanSkrevet 10/03-05 15:54 
Jeg hader basketspil, men jeg elsker NBA Street V3. Døm selv... :)
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
KalicolaKalicolaSkrevet 11/03-05 09:28 
kan man ikke spille 2player co-op gennem "story mode"?
For The Love Of The Game
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig