X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Larm fra en Xbox V1.0


Svar
MrCaseMrCaseSkrevet 08/02-05 06:48, rettet 08/02-05 06:48 
Jeg har brug for en menneskelig søgemaskine/orakel :-)

Jeg har en gammel Xbox v1.0 med blæser på GPU'en (tror jeg det er.) Der er selvfølgelig også en blæser ind i selve kabinettet, men den er nu ikke noget problem.

Men den køler, der sidder oven på en lille kølegrill, larmer helt sindsygt. Og da jeg lige har fået en chip i min xbox er det ikke så smart at man også tænder for støvsugeren hver gang man skal tænde for sin filmfremviser ;-)

Er der nogen der ved hvad jeg kan gøre? Kan den holde til at blive pillet fra? Kan jeg købe en ny, bedre? Kan jeg købe en større grill og sætte på og så løse problemmet på den måde?

Jeg vil lige nævne at min xbox står 'i fri luft' dvs. den står kun oven på noget, der er altså frit indblæs med frisk luft fra alle sider.
Have you considered sucking less?
SumezSumezSkrevet 08/02-05 15:44 
Tjek nedenstående gamle tråd. Star Soldier har et par gode tips.

Link...
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KTCKTCSkrevet 08/02-05 20:12 
En mere ny tråd behandler også emnet, og personligt har jeg givet er par links til forskellige operationer der...

bløf...
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
MrCaseMrCaseSkrevet 08/02-05 21:05 
... som sagt; en menneskelig søgemaskine ;-)

Tak skal i ha', de herrer.

Er der nogle af jer der er gode for målene (er det hvilken standard-størrelse?) på den kølegrill man kunne montere på GPU'en istedet for den køler+grill der sidder på?
Have you considered sucking less?
KTCKTCSkrevet 08/02-05 21:10 
Der skulle gerne være en anbefalet køleprofil i et af mine links, men ellers betyder højden faktisk mere... 5cm x 4,5cm har jeg så lige målt ud til vil være passende...
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
MrCaseMrCaseSkrevet 08/02-05 22:03 
...det var der sørme også.. ;-)

Så må man bare lige have målebåndet frem og se hvor meget højde man kan klare.
I linket bruger de en køler der er 32mm høj. Nok ingen grund til at finde noget højere... :-)
Have you considered sucking less?
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig