X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Advarsel om GBA-kopispil og QXL


Svar
RJKRJKSkrevet 07/02-05 02:17 
Hvis man har handlet på eBay eller i Asien ved man, at man skal passe på med ikke at købe illegale kopiprodukter. Indenfor spilmediet er det især slemt på Game Boy Advance, hvor der produceres kopier, der med det blotte øje sagtens kan ligne originaler. Det er ikke bare en guld-cd i en standard æske, men komplette kopier, der forsøger at efterligne originalen og snyde folk til at tro, at det er d... Se hele indlægget
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
485 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 > »

Svar
dynamitedavodynamitedavoSkrevet 17/07-06 08:18, rettet 17/07-06 08:19 
Lidt OT måske, men gad ikke lige starte et nyt QXL-emne.
Jeg har nu 2 gange solgt den samme Nintendo DS på QXL og begge gange har køber ikke svaret på mine mails, og jeg kan kun gætte på at der er tale om useriøse bud. Det er enormt frustrerende og jeg føler ikke rigtig jeg kan gøre en skid ved det. QXL kundeservice er ikke til meget hjælp, jeg har begge gange fået at vide at jeg skal vente en uge, hvorefter jeg kan annullere handlen. Men det vil så sige at "køberne" ikke får negativ feedback eller noget for det? Og jeg står tilbage som den reelle taber fordi jeg 2 gange er blevet snydt og nu igen skal sætte varen til salg og så håbe på at højestebydende er en seriøs køber. ARGH!
Spiller nu: Gears Of War 2, FIFA 09, Pro Evolution Soccer 20...
KillerBean2KillerBean2Skrevet 17/07-06 11:12 
dynamitedavo>
Men det vil så sige at "køberne" ikke får negativ feedback eller noget for det?

Er det ikke dig selv, der bestemmer det?
AV Intelligent Terminal
BlossomBlossomSkrevet 17/07-06 12:32, rettet 17/07-06 13:24 
er det nye købere der har vundet din ds?

Spørger fordi det har lidt at sige med måden du skal aflyse den på (et lille fif for at det går hurtigere)
c¨,) WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII !!! c¨,)Spiller nu: Harvest Moon: A Wonderf..., Metroid Prime: Pinball, New Super Mario Bros.
dynamitedavodynamitedavoSkrevet 17/07-06 15:05, rettet 17/07-06 15:05 
Begge købere er ikke helt nye, de har begge fået feedback fra tidligere handler.

Auktionerne er her:
http://my.qxl.dk/accdb/viewitem.asp?IDI=26595326
og her:
http://my.qxl.dk/accdb/viewitem.asp?IDI=26711109
Spiller nu: Gears Of War 2, FIFA 09, Pro Evolution Soccer 20...
BlossomBlossomSkrevet 17/07-06 16:49 
Hmm. så kan du desværre ikke gøre det på den 7 dage hurtigere måde..

Det kan jo også skyldes ferien at de ikke har henvendt sig..

Men træls er det da.. Rigtig træls endda.
c¨,) WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII !!! c¨,)Spiller nu: Harvest Moon: A Wonderf..., Metroid Prime: Pinball, New Super Mario Bros.
BlossomBlossomSkrevet 17/07-06 16:51 
En helt anden ting er:

Jeg har sgu fået en mail fra tv2..

personligt svar endda..

Hun skriver ikke noget om, om de vil lave en udsendelse, men at hun har videregivet mn mail til redaktørerne på følgende programmer: Station 2, Operation X og Nyhederne..
c¨,) WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII !!! c¨,)Spiller nu: Harvest Moon: A Wonderf..., Metroid Prime: Pinball, New Super Mario Bros.
silverstarsilverstarSkrevet 17/07-06 19:20 
Hvis du annullerer handlen med den begrundelse at køber er kontaktet, men ikke har givet respons tilbage eller betalt for varen vil denne køber i sidste ende få en negativ karakter. En anden fordel ved denne fremgangsmåde er, at du får tilbagebetalt succesgebyret for auktionen.
Hvis du blot selv giver køberen en negativ karakter ("køber er et båthorn, som ikke betaler") risikerer du at køberen giver dig en negativ karakter tilbage (en gengælds-karakter om man vil) og du får heller ikke succesgebyret retur.
"Listen to them. Children of the night. What music they make."
Marvel-ManMarvel-ManSkrevet 18/07-06 12:27 
Wow - det kom videre i systemet...?!! Hurra for det :D

og øhh... skal der ikke kigges lidt nærmere på:
http://my.qxl.dk/accdb/viewItem.asp?IDI=26647135

Han har flere hvor ægtheden er tvivlsom...
GAME OVER - INSERT COIN.... på en SNES?
HeroldHeroldSkrevet 18/07-06 12:51 
Men det er jo "ok i strand"!
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
00Void00VoidSkrevet 18/07-06 13:17 
Marvel-Man>
Wow - det kom videre i systemet...?!! Hurra for det :D

og øhh... skal der ikke kigges lidt nærmere på:
http://my.qxl.dk/accdb/viewItem.asp?IDI=26647135

Han har flere hvor ægtheden er tvivlsom...

Hah. jeg har set dem. Måske er klistermærket bare faldet af :P
Space is the place!!Spiller nu: Tekken 5
Marvel-ManMarvel-ManSkrevet 18/07-06 15:48 
ups... Forkert link i forbifarten...

http://my.qxl.dk/accdb/viewItem.asp?IDI=26647136
Hvis man ser nøje efter øverst, så står der "GAME"...
GAME OVER - INSERT COIN.... på en SNES?
Marvel-ManMarvel-ManSkrevet 20/07-06 11:42 
Marvel-Man>
Hmm... Jeg skal ikke gøre mig klog på at se forskel mellem GBA-spil jeg ikke har forstand på, men Monsters. inc på QXL har ingen 'reklamer' på...
(her er et langt link fra google på, hvad jeg tror er originalt)
http://images.google.dk/imgres?imgurl=http://i24.ebayimg.com/04/i/06/9f/78/3f_2.JPG&imgrefurl=http://cgi1.ebay.com/aw-cgi/eBayISAPI.dll%3FViewItemWithCategory%26item%3D8270470620&h=150&w=200&sz=7&hl=da&start=17&tbnid=hc7Y_FvbdvVzHM:&tbnh=78&tbnw=104&prev=/images%3Fq%3DGameboy%2BMonsters%2Binc%26svnum%3D10%26hl%3Dda%26lr%3D

Der er nu ca. 12 timer til at den ( http://my.qxl.dk/accdb/viewItem.asp?IDI=26670933&ListingType=0&ListingSort=1&PageNum=3&Catg=10105 ) slutter og hvis man sammenligner med et andet børnespil, så er der betydelig flere 'reklamer' på...

Peter Plyds til GBA
GAME OVER - INSERT COIN.... på en SNES?
XiwanaXiwanaSkrevet 20/07-06 12:29 
Nintendologoet skal da være på under alle omstændigheder, ikke sandt. Både det aflange logo og cirkellogoet mangler på klistermærket!
[inspirational quote here]
SoraSoraSkrevet 21/07-06 00:57 
det her viser hvordan man spiller kopired ps1 spil på en ps2 jeg har swap magic 3 på min ps2 men jeg vil aldig bruge den på at spille brænde spil!!! det er en stor nedgørlsel for spille firmaet!!!!!

Link...
JuggernautJuggernautSkrevet 21/07-06 11:02 
Det har da ikke meget med subjekt at gøre. Tværtimod viser det bare at man kan køre brændte PS1 spil på en ny PS2....
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
Marvel-ManMarvel-ManSkrevet 25/07-06 11:23, rettet 25/07-06 11:26 
Desværre har jeg fundet endnu et multispil på QXL...

"meget gode spil.

den ene super mario land... mange spil

den anden er der 32 forskellige spil på.

du byder for begge spil

begge spil kostede 399 kr"

EDIT: Han har åbenbart samme vare til salg 2 gange??!

2 stk. spil til gameboy color..
GAME OVER - INSERT COIN.... på en SNES?
Marvel-ManMarvel-ManSkrevet 25/07-06 11:25, rettet 25/07-06 11:40 
Skal der ikke være Nintendo logo på spillene?

EDIT: Det samme med dette Spider-man spil -
http://my.qxl.dk/accdb/viewItem.asp?IDI=26925115&ListingType=0&ListingSort=1&PageNum=6&Catg=10105

Garfield The Search for Pooky
GAME OVER - INSERT COIN.... på en SNES?
Marvel-ManMarvel-ManSkrevet 25/07-06 11:43 
Wow... Sikke mange der er i dag...

87 i 1 til gameboy color og advance
http://my.qxl.dk/accdb/viewItem.asp?IDI=26938695&ListingType=0&ListingSort=1&PageNum=8&Catg=10105

all coler 12 i 1 til gameboy color og advance
http://my.qxl.dk/accdb/viewItem.asp?IDI=26938724&ListingType=0&ListingSort=1&PageNum=8&Catg=10105

pokemon gold og silver i 1 spil til gameboy
http://my.qxl.dk/accdb/viewItem.asp?IDI=26938734&ListingType=0&ListingSort=1&PageNum=8&Catg=10105

(Alle sammen fra samme sælger)
GAME OVER - INSERT COIN.... på en SNES?
Marvel-ManMarvel-ManSkrevet 25/07-06 11:47 
Og så lige et site der handler med multi-spil der ikke har noget med QXL at gøre...

gameboymulticarts.com
GAME OVER - INSERT COIN.... på en SNES?
Marvel-ManMarvel-ManSkrevet 25/07-06 11:47, rettet 25/07-06 11:49 
Har også læst noget om at 90% af alle spil på ebay er kopier!!!?
GAME OVER - INSERT COIN.... på en SNES?
QQSkrevet 25/07-06 12:19 
Marvel-Man>
Wow... Sikke mange der er i dag...

Tjek DBA, det vrimler med dem!
It's time to kick ass and chew bubblegum. But I'm all outta gum!Spiller nu: Legend Of Zelda, The: B...
Marvel-ManMarvel-ManSkrevet 14/08-06 21:44 
Undskyld at dette kommer en smule ud af kategori, men det kan vel kaldes 'Advarsel om QXL' -delen...

"Du får her muligheden for at få fingre i den nye Superman film før alle andre.

Der er dog ingen tekster på..."

Øhhh.... allerede på DVD??!!?! - Har jeg misset noget..?!?
GAME OVER - INSERT COIN.... på en SNES?
CoreCoreSkrevet 14/02-07 23:48 
Jeg tvivler på at de har kopispil i fokus, men Basta går i kødet på QXL i morgen aften kl. 21:50, vedrørende brugere der bliver snydt, og QXL's manglende sikkerhed.
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
RJKRJKSkrevet 15/02-07 00:13 
Jeg skulle faktisk have medvirket i et indslag om kopispil i netop det program, på grund af netop denne tråd. Men på grund af deadlines etc. nåede det så ikke at blive lavet i tide. Forhåbentligt har de stadig lidt fokus på det.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
RooneyRooneySkrevet 15/02-07 02:23 
Husk at det er kl. 20.50 og ikke 21.50.
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
RJKRJKSkrevet 15/02-07 07:26 
Jeg aner ikke hvor meget de har brugt til noget i det endelige program, men denne tråd og deraf følgende samtaler med nogle stykker herinde fra er i hvert fald en del af deres research til programmet, så man kan jo håbe der er kommet noget godt ud af det, selvom jeg syntes det lød til at kritikken lå på et rimeligt "lavt" plan; det handler vist mere om enkelte brugere der er blevet snydt i enkelte sager, end organiseret svindel.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
BlossomBlossomSkrevet 15/02-07 08:17 
Som jeg har forstået det, handler det meget om at påvise at karaktersystemet er meget uholdbart, og at flere på den bekostning er blevet snydt af storsælgere som får fjernet negative karakterer af qxl.

Så hovedsagligt tror jeg de vil kritisere qxl for at holde hånden over nogle dårlige storsælgere, samt at de ikke tager ansvar nok for sikkerheden ved at handle med sælgere på qxl generelt.

Men jeg håber da at de har lidt med om kopivarer..
c¨,) WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII !!! c¨,)Spiller nu: Harvest Moon: A Wonderf..., Metroid Prime: Pinball, New Super Mario Bros.
CoreCoreSkrevet 15/02-07 11:04 
Rooney>
Husk at det er kl. 20.50 og ikke 21.50.

Fair nok, så...
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
DarkenDarkenSkrevet 15/02-07 12:37 
Da jeg ikke har mulighed for at se dette, er der så nogle der kan komme med et kort ref på et tidspunkt?
"Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
RooneyRooneySkrevet 15/02-07 21:13 
Så I afsender adressen på den truende email der blev sendt til hende Katja i programmet lige nu? Hende som fik sin konto lukket, efter hun gav sælger negativ karakter.

Det var Overstock.
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
HeroldHeroldSkrevet 15/02-07 21:52 
Jeg fik ikke set det - hvad var historien bag den del?
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
King ChaosKing ChaosSkrevet 15/02-07 21:52, rettet 15/02-07 21:53 
Øhm... jeg så ikke programmet, så du kunne måske være rar at gå lidt mere i detaljer?

Edith: Fordømt... HrRald kom først :D
CoreCoreSkrevet 15/02-07 22:19 
King Chaos>
Øhm... jeg så ikke programmet, så du kunne måske være rar at gå lidt mere i detaljer?

Det kan man ikke, for det gjorde TV2 heller ikke.

Tanja købte et spil, klagede over det, og så var der ballade.

Man fik aldrig at vide hvad der var galt med spillet, kun at de ikke reagerede på henvendelser, og at QXL efter sigende skulle holde hånden over dem.

Men udfra det billederne viste, så det ud som om at det var et PS2-spil der var tale om.
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
BobbeBobbeSkrevet 15/02-07 22:33 
Mailen var sendt fra overstock.dk, har ellers aldrig haft problemer med dem...
Spiller nu: Wii
RJKRJKSkrevet 15/02-07 22:36 
Rooney>
Det var Overstock.

Uhh, vand på møllen ;)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
RooneyRooneySkrevet 16/02-07 00:04 
Bobbe>
Mailen var sendt fra overstock.dk, har ellers aldrig haft problemer med dem...

De har bl.a en træls tendens til at foliere brugte spil, og kalde dem nye.

Har dog også fået leveret spil i original folie fra dem, men ovenstående tendens har jeg bestemt ikke været glad for; Forestil dig at der er et problem med et tydeligt brugt spil i hjemmelavet folie. Jeg forestiller mig ihvertfald en gang værre bøvl med at få det byttet, når folien ER pillet af æsken - der ryger fortrydelsesretten nemlig, ifølge deres handelsbetingelser.

Jeg er lidt ked af, at TV2 programmet vist ikke gjorde opmærksom på, hvad præcist det var der var galt med det spil hende Katja havde modtaget. Var der andre der fangede det?
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
IkarugaIkarugaSkrevet 16/02-07 00:07 
Blev lige gjort opmærksom på denne tråd, så jeg vil lige svare.

Vi sælger en del på QXL og har over 13.000 gennemførte handler og anser QXL som et godt sted for køber og sælger at mødes. Desværre er der fuskere imellem, men det er svært at undgå uanset hvor der handles.

Vi blev hevet frem i en sag omkring karaktergivning, men som altid når der skal laves sensationsjournalistik, bliver tingene ikke undersøgt - hvilket er årsagen til, at der atter i aften måtte bringes en berigtigelse fra pressenævnet i udsendelsen, hvor Basta måtte beklage at have bragt urigtige oplysninger - IGEN..

'Katja' er ny køber på QXL. Hun køber 3 spil (hendes første køb) og betaler. Fint nok. Varen dukker desværre ikke op. Træls. Vi efterlyser hos Post Danmark. De finder varen efter 3 dage og sender dem til Katja. Der er nu gået 10 dage fra Katja har indbetalt pengene til spillene er kommet hos hende. Alle er glade. Pånær Katja. Hun afgiver 3 negative karakterer og klager gudhjælpemig over at det tog lang tid for varen at nå frem og at vi var svære at få fat i!

Vi sender en mail til Katja - den 5 mail i perioden - hvor vi skriver:
"Godt spillene er kommet. Det har givetvis været efterlysningen hos Post Danmark der har båret frugt. Det gør de som regel.
Desværre har vi bemærket din karaktergivning på QXL. Det har medført en klage over dig, så jeg tror du skal forvente en udelukkelse på den baggrund."

QXL's retningslinier omkring karaktergivning siger "Negativ: Negativ karakter gives når handlen gennemført med mange problemer, sælger har ikke fået penge,
køber har ikke modtaget varen, modtaget forkert eller defekt vare."

QXL er enige med os i, at hendes karaktergivning er forkert. Vi har naturligvis fremsendt svaret fra Post Danmark samt vores 5 svar til Katja, så QXL kunne vurdere, at hendes kritik ikke er rimelig. Heriblandt at forsendelsestiden ikke var urimelig og at det tydeligvis ikke har været svært at komme i kontakt med os.

At lade dette fremstå som om QXL dækker over en sælger er fuldstændig uansvarligt.

Men naturligvis 'glemte' Basta jo at få hele sammenhængen med i programmet, så man ikke kunne danne sig et indtryk af hele forløbet, men baserer det kun på den fuldstændige nye køber på QXL, der jo tydeligvis også har glemt at fortælle Basta om hele sagen.

Der bliver gjort rigtig mange gode handler på QXL, men det er synd at nogle få sager, som den omtalte 'sofa-sag' skal få QXL til at fremstå som usikker.

MVH

Tommy Kristensen, Overstock
HyakotakeHyakotakeSkrevet 16/02-07 00:57 
Virkelig rart at få hele historien!

Kan man i øvrigt se programmet online på tv2 somehow? Eller er der nogen der optog? (Eller måske kunne jeg undvære at se det?)
McBrainMcBrainSkrevet 16/02-07 01:29 
sputnik.tv2.dk er stedet :)
Nintendo is what Genesisn't.Spiller nu: Earth Defence Force 2017, Limbo, Railroads!
McBrainMcBrainSkrevet 16/02-07 01:42, rettet 16/02-07 01:49 
nøj ham der Masters lyder som en hat.

Karakter-delen er dog noget tynd :/
Nintendo is what Genesisn't.Spiller nu: Earth Defence Force 2017, Limbo, Railroads!
TheDukeTheDukeSkrevet 16/02-07 03:04 
Ikaruga>
Der bliver gjort rigtig mange gode handler på QXL, men det er synd at nogle få sager, som den omtalte 'sofa-sag' skal få QXL til at fremstå som usikker.

Nu forventer jeg ikke at du tygger dig igennem samtlige 23 sider af denne tråd, men kort fortalt omhandler den en række episoder hvor QXL har optrådt utroligt uansvarligt og det underbygger den teori mange af os har om at QXL hellere vil lade kriminelle sælgere gøre som det passer dem på deres portal, end at gøre noget ved problemet. Jacob Masters optræden i aftenens program forstærkede denne antagelse.

QXL er jo sælgernes "mand" fordi det er der pengene kommer fra, de er ligeglade med om deres købere bliver snydt og vil endda til en vis grad prøve at beskytte sælgere der ikke har rent mel i posen. Så for dig, som sælger, er QXL sikkert et glimrende værktøj, men som køber står man betydeligt dårligere. Så måske er du ikke den bedste til at udtale dig om hvor sikkert det er at handle der.

Mht. til den sag der omhandler jer specifikt lyder det som om at den er blæst noget op, dog gav du ingen forklaring på hvordan sagen forløb da studieværten annullerede et køb hos jer.
IkarugaIkarugaSkrevet 16/02-07 11:06 
TheDuke>

Mht. til den sag der omhandler jer specifikt lyder det som om at den er blæst noget op, dog gav du ingen forklaring på hvordan sagen forløb da studieværten annullerede et køb hos jer.

Den havde jeg faktisk ikke fanget, før du gør opmærksom på den, men ved en hurtig undersøgelse, sætter det Basta's journalistik endnu mere i relief og viser med al tydelighed at de bevidst har forsøgt at sabotere QXL's system for at fremkalde en sag. Det er dog noget af det mest uprofessionelle jeg endnu har set.

Baste opretter en profil. Oprettet af et familiemedlem til en redaktionsmedarbejder. De køber et spil. Modtager en vindermail og oplyser så at de ikke ønsker at købe spillet alligevel. Der går 4 timer efter modtagelsen af vindermailen. Der fremsendes en annullering i QXL's system, som man som sælger skal gøre, så handelen kan annulleres. Næste dag (1½ døgn efter auktionens afslutning) afgiver Basta en negativ karakter med begrundelsen "Jeg har fortrudt købet og henvendt mig pr mail da jeg ikke kan komme igennem pr tlf - men der sker intet! Istedet har jeg bare fået en ordrebekræftelse på en vare jeg ikke vil have"

Dette er et bevis på bevidst sabotage af QXL's system for at lave en sag.

1. Basta ved ikke engang at der udsendes en vindermail med betalingsoplysninger. Skriver ubehjælpeligt at de har modtaget en ordrebekræftelse på en vare de slet ikke vil have.

2. Basta afgiver en negativ karakter på en ikke tilladt baggrund. Givetvis udelukkende for at fremprovokere en reaktion.

3. Basta er slet ikke klar over, at man i QXL's system automatisk bliver tildelt en negativ karakter, når man annullerer en handel. Da dette var Bastas eneste køb bliver de naturligvis udelukket fra QXL på denne karakter.

Basta har altså helt klart ikke overholdt QXL's regler og betingelser for at forsøge at fremprovokere en sag.

Det er simpelthen ringe.

Da vi ikke er nævnt i programmet kan vi ikke klage til Pressenævnet, men jeg vil da med det samme tage kontakt til QXL.
silverstarsilverstarSkrevet 16/02-07 20:55, rettet 16/02-07 20:56 
Ok, det lyder ret speget. Jeg så desværre ikke programmet, men hvis basta-folkene har købt et spil og derefter med det samme sagt at de ønsker at annullere handelen og samtidig afgivet negativ karakter, har de tydeligvis ikke sat sig ind i QXL's regler. Hvis man annullerer en handel som køber må man æde den negative karakter man automatisk får, idet man annullerer en handel. Budene er jo bindende.

Og så til noget andet. Der er pt en del suspekte GBA-auktioner på QXL med Zelda: Minish Cap. Jeg synes den måde han skriver, at der følger "en tynd instruktionsfolder" med spillet lyder suspekt. Jeg har Minish Cap originalt, og manualen er en moppedreng på over 100 sider.
Der er ikke noget billede af den faktiske vare, så den er ikke klokkeklar, men jeg ville gerne se et billede af det faktiske spil + æske og manual før jeg købte en af dem. Her er auktionerne:
http://my.qxl.dk/accdb/viewItem.asp?IDI=417983602

http://my.qxl.dk/accdb/viewItem.asp?IDI=417983831

http://my.qxl.dk/accdb/viewItem.asp?IDI=417983864
"Listen to them. Children of the night. What music they make."
ChronoChronoSkrevet 16/02-07 21:35 
"Man er en lille nisse" :p
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
McBrainMcBrainSkrevet 16/02-07 23:11 
Ja, det ser sku noget fesent ud...
Nintendo is what Genesisn't.Spiller nu: Earth Defence Force 2017, Limbo, Railroads!
King ChaosKing ChaosSkrevet 16/02-07 23:16 
Jamen, nisser ER fesne, så... ;)
happyEDhappyEDSkrevet 22/02-07 14:08 
Så fik jeg min første DS pirat kopi på qxl!!
Det kan ikke gå for hurtig med at få pengende tilbage, og derefter selvfølgelig meldt ham til qxl. Men ok det sker der nok ikke så meget ved han får vel lov til at sælge videre efter hans 2700+ handler!
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
00Void00VoidSkrevet 18/03-07 01:06 
Btw. faldt over denne suspekte side i dag.
Mon ikke nintendo burde oplyses, eller noget?

suspekt...
Space is the place!!Spiller nu: Tekken 5
HyakotakeHyakotakeSkrevet 18/03-07 10:23 
Ekstremt suspekt!

"Guarantees
- That our cartridges are 100% genuine and contain all of the games listed on this site."

Så de garanterer, at selve cartridget er lavet er "ægte" plastic? :-P Møgpirater!
RooneyRooneySkrevet 18/03-07 12:07 
Har Nintendo egentligt gjort noget, når de er blevet oplyst om fuskerne på QXL? Synes bare at kan huske, at de ikke var så ivrige efter at forfølge det, så har svært ved at forestille mig at de gider gøre noget ved denne side.
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
485 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig