X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Advarsel om GBA-kopispil og QXL


Svar
RJKRJKSkrevet 07/02-05 02:17 
Hvis man har handlet på eBay eller i Asien ved man, at man skal passe på med ikke at købe illegale kopiprodukter. Indenfor spilmediet er det især slemt på Game Boy Advance, hvor der produceres kopier, der med det blotte øje sagtens kan ligne originaler. Det er ikke bare en guld-cd i en standard æske, men komplette kopier, der forsøger at efterligne originalen og snyde folk til at tro, at det er d... Se hele indlægget
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
485 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 > »

Svar
HeroldHeroldSkrevet 05/05-06 12:06 
Vi har hevet Kasper med indover tidligere :) Det var måske en idé, hvis du lige tog fat i ham, hvis du ikke allerede har gjort det, Blossom.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
BlossomBlossomSkrevet 05/05-06 12:12 
Wehner>
Du/P:R kommer ikke til at stoppe for kopisalg i Danmark.

Personligt ville jeg anbefale dig at bruge din energi på andre ting - havde du ikke børn og alt muligt?

Lol.. Jeg er ikke naiv, og ved godt at det bare er en dråbe i havet, men et sted skal man vel starte og hvis man har muligheden for det.. sååå..

At jeg politianmelder sælgeren kan jeg ikke se skulle give de store problemer i forb. med min familie.
For at der ikke skal være misforståelser, så snakker jeg bare om en alm. anmeldelse.. ikke retsag og advokat og alt muligt.. det tager politiet sig vel af.
c¨,) WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII !!! c¨,)Spiller nu: Harvest Moon: A Wonderf..., Metroid Prime: Pinball, New Super Mario Bros.
BlossomBlossomSkrevet 05/05-06 12:14, rettet 05/05-06 16:33 
Herold>
Vi har hevet Kasper med indover tidligere :) Det var måske en idé, hvis du lige tog fat i ham, hvis du ikke allerede har gjort det, Blossom.

Det havde jeg også tænkt lidt på, men jeg har skrevet til ham flere gange før med links til kopiauktioner, hvor han har givet udtryk for at han ikke kunne gøre noget.
Jeg vil heller ikke være påtrængende..
Og i så fald.. Du lyder til at kende lidt til de personer fra Bergsala.. Hvad skal jeg skrive til ham?
c¨,) WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII !!! c¨,)Spiller nu: Harvest Moon: A Wonderf..., Metroid Prime: Pinball, New Super Mario Bros.
HeroldHeroldSkrevet 05/05-06 12:30 
Jeg syntes bare at du skal skrive at du har købt to kopispil, fra en af storsælgerne, og at du har tænkt dig at politianmelde det, og om de gerne vil ind over.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
BlossomBlossomSkrevet 05/05-06 13:24 
Det er så gjort
c¨,) WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII !!! c¨,)Spiller nu: Harvest Moon: A Wonderf..., Metroid Prime: Pinball, New Super Mario Bros.
BlossomBlossomSkrevet 05/05-06 14:11, rettet 05/05-06 20:15 
jeg tror desværre ikke at det er noget Bergsala er intereseret i.

Nå.. så må jeg jo bare selv smide anmeldelsen videre.
Men der sker desværre nok ikke det store ved det.
c¨,) WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII !!! c¨,)Spiller nu: Harvest Moon: A Wonderf..., Metroid Prime: Pinball, New Super Mario Bros.
jaesjaesSkrevet 05/05-06 14:35, rettet 05/05-06 15:50 
Naturligvis skal du politianmelde ham, og den næste kopisælger du støder på, og den næste igen.

Hvis fuskerne ikke mærker, at der er en konsekvens for deres handlinger (specielt da QXL tilsyneladende ikke rører en finger), hjælper det da først intet.

Og dråben i havet kan let blive til en par baljer vand, hvis først rygtet går om, at på QXL kan man ikke sælge sit skrald. Fuskere har det som bekendt med at opsøge nye territorier, men hvis QXL kunne blive bare nogenlunde ren, er der jo ikke så mange steder i Danmark, de kan søge hen. Om ikke andet er gevinsten at - i bedste fald - bliver QXL et bedre sted at handle spil. At stoppe kopihandel i Danmark er selvfølgelig utopi.

Jeg bruger ikke QXL så meget, men det kunne være fedt, hvis andre herinde fra ville blive ambassadører også. Med kun én effektiv ambassadører, i forbindelse med at bremse salg af kopispil, bliver det nok lidt af et arbejde.
BlossomBlossomSkrevet 05/05-06 15:46, rettet 05/05-06 22:05 
For sjov skyld og narrestreger får I lige den mailkorrespondence der har været mellem sælger og mig.

Den er bare kopieret direkte fra mailen, så den skal læses nedefra.
___________________________________________________________

Hej igen.

Det er vel ligegyldigt om det er fabriksproducerede eller ej.
Det er ulovligt at sælge kopier uanset hvor de kommer fra.
Du gør jo ikke engang købere opmærksom på at det ikke er originale spil i din varebeskrivelse.
Jeg skal lige overveje hvad jeg gør herfra.
MVH
Helle
----- Original Message -----
From: *CENSUR*
To: 'Helle & Niels Jørgen'
Sent: Friday, May 05, 2006 3:30 PM
Subject: SV: qxl auktioner


Hej Helle



Ja det er kopispil, men det er fabriksproducerede kopispil. Det er derfor at jeg giver byttegaranti eller pengene tilbage. Ikke at dette skal være en undskyldning men de fleste af de nye spil som sælges på QXL er kopispil, ellers vil det ikke være muligt at købe nye spil til disse priser. Spillene er generelt af meget høj kvalitet og jeg har haft meget få tilbagemeldinger på problemer med spillene.

Men hvis du er utilfreds med varen, er jeg villig til at lade handlen gå tilbage.

Med venlig hilsen

*CENSUR*



-----Oprindelig meddelelse-----
Fra: Helle & Niels Jørgen [mailto:malle_valle@hotmail.com]
Sendt: 5. maj 2006 14:19
Til: *CENSUR*
Emne: Re: qxl auktioner



Hejsa!

De 2 spil jeg har modtaget er kopier og ikke originale.

MVH

Helle
c¨,) WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII !!! c¨,)Spiller nu: Harvest Moon: A Wonderf..., Metroid Prime: Pinball, New Super Mario Bros.
BlossomBlossomSkrevet 05/05-06 15:49 
Den samme mail er blevet videresendt til Kasper fra Bergsala, men eftersom han ikke virkede særlig intereseret første gang jeg skrev til ham ang. denne handel og politianmeldelse, så vil jeg ikke kontakte ham mere i denne sag. Hvis han så kan bruge mailen til noget, går jeg ud fra at han kontakter mig.
c¨,) WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII !!! c¨,)Spiller nu: Harvest Moon: A Wonderf..., Metroid Prime: Pinball, New Super Mario Bros.
LorenzoLorenzoSkrevet 05/05-06 16:43 
QXL er bekendt med at der handles med ulovlige varer hos dem, men vil ikke gøre noget ved det.

Måske var det en idé, én gang for alle, at politi anmelde QXL?

http://www.politi.dk/CMS.Politi.Web/Templates/Functional/ContactUs.aspx?NRMODE=Published&NRORIGINALURL=/da/hjaelppolitiet/itkriminalitet/&NRNODEGUID={7186F2B4-93B4-49C1-B4E4-886E6AFF5590}&NRCACHEHINT=NoModifyGuest

Jeg ved ikke om linket er det 100% korrekte.
BlossomBlossomSkrevet 05/05-06 17:03, rettet 05/05-06 20:16 
jeg tror ikke det er det rette sted..

jeg har dog fået en reaktion fra Bergsala på den videresendte mail fra sælger

så lad os se hvad der sker..
c¨,) WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII !!! c¨,)Spiller nu: Harvest Moon: A Wonderf..., Metroid Prime: Pinball, New Super Mario Bros.
jaesjaesSkrevet 05/05-06 19:27 
Måske er det bare mig, men er det ikke uklogt at poste mailkorrespondance med andre brugere fra QXL, nu du er ambassadør?

Jeg er klar over, at du gør det som privatperson, men et eller andet sted, har du vel en QXL-trøje på, og XQL vil sikkert gerne holde det internt. Vi vil jo ikke have, at de dropper dig som ambassadør :)
BlossomBlossomSkrevet 05/05-06 20:06, rettet 05/05-06 20:08 
Da det er mailkorrespondence mellem mig og en sælger af kopispil, kan jeg ikke se det store problem.

det er jo netop beviset for at sælgeren er en svindler.
derudover så er der intet i det jeg har lagt ud, som afslører mailadresse eller lign. på sælger

havde det været mailkorrespondence mellem f.eks. qxl kundeservice og mig, så havde jeg nok overvejet det lidt mere inden jeg smed det herinde..

Jeg gik bare ud fra at nogen herinde ville finde det interesant at følge med i hvad der sker inden for dette område da vi jo er nogen stykker der er meget trætte af det.
c¨,) WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII !!! c¨,)Spiller nu: Harvest Moon: A Wonderf..., Metroid Prime: Pinball, New Super Mario Bros.
jaesjaesSkrevet 05/05-06 20:28, rettet 05/05-06 20:30 
Det er selvfølgelig op til dig, det er bare et forslag :)

Sad jeg som chef på QXL, ville jeg holde det internt, med mindre alt er censureret væk - hans navn står der fx stadig.

EDIT: Internt, forstået på den måde, at du vel et eller andet sted repræsenterer QXL, selvom det her er en privat handel.
BlossomBlossomSkrevet 05/05-06 22:01 
Det vil jeg sige nej til..

Ikke i den her forbindelse..

det er korrekt at jeg er ambassadør for qxl.
Men så er det tydeligt at du ikke ved hvad det vil sige at være ambassadør.

Vi har intet at sige som sådan på qxl..
Vi skal bare råde og vejlede brugerne indenfor den kategori som vi er amb. i.
I mit tilfælde Software og spil.
For det meste bliver vi bare brugt til at videresende denne linje: Kontakt kundeservice

Kopisælgeren har som sådan ikke noget med chefen for qxl at gøre. han sælger bare sine spil på qxl.

Og alt dette har heller ikke noget med qxl som sådan at gøre.
Det er godt nok via qxl spillene er blevet solgt, men det har intet med min ambassadør status at gøre at jeg er blevet snydt af en sælger..

og i mine øjne har det heller ikke noget at gøre med qxl at jeg hænger en svindler ud herinde..

Men hvis det er et problem går jeg ud fra at Playright ambassadørerne (mod.) bare sletter mine indlæg, og så er den vel ikke længere..

Vil ikke bruge flere kræfter på at forsvare mine indlæg herinde.. Dem får jeg nok mere brug for i forbindelse med selve sagen.
Dette var egentlig også det sidste sted jeg havde regnet med at skulle forsvare det.. men nå..
c¨,) WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII !!! c¨,)Spiller nu: Harvest Moon: A Wonderf..., Metroid Prime: Pinball, New Super Mario Bros.
jaesjaesSkrevet 05/05-06 22:42 
Jeg forstår slet ikke, hvorfor du er så nærtagende overfor et simpelt forslag. Det var faktisk for at være venlig, men ok, det fejlede åbenbart.

Ja, jeg er forholdvis uvidende omkring det at være ambassadør, jeg skrev bare tingene som de så ud udefra, og fra mit blik.

Jeg kan godt se fordelen i, at man ikke taler om ting man kun kender lidt til, men samtidig troede jeg bare det lå i luften herinde, at vi hjælper til hvor vi kan, og at man ikke nødvendigvis behøver vide alt om et emne for at kunne hjælpe til eller deltage i en diskussion.
dRxLdRxLSkrevet 05/05-06 22:43 
Rolig nu Helle, jeg tror måske du og (gamle) Jaes taler forbi hinanden.

Da jeg læste din gengivelse af e-mail korrespondancen tidligere i dag studsede jeg også lidt over hans navn og e-mail adresse fremgik. Jeg kan så se at du eller andre har rettet det lidt til så alt nu er i den skønneste orden.

Jeg tror måske bare det var det Jaes også studsede over, men det er jo fint nu.

Held og lykke med sagsforløbet, hvis du vælger at gå den vej.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
BlossomBlossomSkrevet 05/05-06 23:08 
Det er sikkert korrekt at vi taler forbi hinanden..
Sorry Jaes .. hvis det er tilfældet

jeg er megatræt og har været påvirket af stesolider hele dagen på grund af tandlægeskræk ;-) (det passer)

Det der fik mig til at mugge, var nok det med at jeg opfattede det som at mine indlæg blev kritiseret i forhold til at jeg er ambassadør.. Hvilket jeg ikke mener har noget med dette at gøre overhovedet.

Hvis man bare ser RJK's første indlæg, så er der da flere oplysninger om den "hans" sælger i det, end hvad jeg har skrevet om "min".

desuden har sælgerens email aldrig fregået af indlægget... kun min egen..

Slut med denne diskussion
c¨,) WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII !!! c¨,)Spiller nu: Harvest Moon: A Wonderf..., Metroid Prime: Pinball, New Super Mario Bros.
RJKRJKSkrevet 05/05-06 23:10, rettet 05/05-06 23:10 
Der er ingen sælgeroplysninger i min tekst. Jeg kan ikke gøre for at nogen kan se nogle detaljer i et billede, som jeg slet ikke tænkte på, da jeg tog det... ;p
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
jaesjaesSkrevet 06/05-06 11:56, rettet 06/05-06 12:28 
Vi har sikkert talt forbi hinanden, i hvert fald gik mit forslag bare (indirekte) på, at du slettede sælgerens navn. For selvom sagen ikke som sådan har noget med din ambadassør-status hos QXL at gøre - og ambassadører kun overfladisk har forbindelse til QXL - kunne det være ledelsen hos QXL tænkte, at du på nogle områder er deres ansigt udaftil og måske ville se lidt hårdere på det. Lidt det samme som en moderator på et forum vel også må tænke lidt mere over sine indlæg end en almindelig bruger, da de på sin vis repræsenterer forummet.

Det er også ligemeget, det vigtige her er, at vi skriver noget ondt om tandlæger :)
Søster SalsaSøster SalsaSkrevet 10/06-06 19:46 
Så er PS3 sørme kommet på gaden... i al fald på qxl :)

Tryk
Don´t touch my pom pom. Kupo! Why does everybody want to touch it, Kupo?
dRxLdRxLSkrevet 10/06-06 19:50, rettet 11/06-06 16:44 
Han er 110% glat jo. Ingen moralske skrupler kommer i vejen for et "salg" der...

Kan man ikke gøre noget for at standse sådan en svindler?
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
JimPPJimPPSkrevet 10/06-06 21:06 
Det chokerende er at der faktisk er folk der hopper på den! Helt ærligt...
Im rendering obsoleteSpiller nu: Battlefield Vietnam, Football Manager 2006, Hitman: Blood Money
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 10/06-06 22:58, rettet 10/06-06 22:58 
Hvis man er så naiv at man tror på hvad manden siger, og sælger, fortjener man nærmest at blive snydt.

Har anmeldt auktionen. Det bliver spændende at se om QXL har tænkt sig at gøre noget.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
BlossomBlossomSkrevet 10/06-06 23:17 
er den ikke udkommet nogen steder i verden endnu ??

Anmelderknappen kan i godt glemme, men hvis I er 100% sikre på at det er svindel og at det ikke er import, så skal jeg nok lige få den lukket.
c¨,) WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII !!! c¨,)Spiller nu: Harvest Moon: A Wonderf..., Metroid Prime: Pinball, New Super Mario Bros.
WehnerWehnerSkrevet 10/06-06 23:23 
Vi er temmelig sikre :)
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
BlossomBlossomSkrevet 10/06-06 23:39 
Nu ikke gøre grin med stakkels lille mig.

Jeg er jo bare en lille ynkelig Nintendo fangirl ;-D

Aner intet om, om man kan købe en PS3 i langtbortistan..
c¨,) WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII !!! c¨,)Spiller nu: Harvest Moon: A Wonderf..., Metroid Prime: Pinball, New Super Mario Bros.
BlossomBlossomSkrevet 10/06-06 23:42 
Så er qxl underrettet.
c¨,) WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII !!! c¨,)Spiller nu: Harvest Moon: A Wonderf..., Metroid Prime: Pinball, New Super Mario Bros.
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 11/06-06 10:21 
Jeg elsker simpelthen QXL :)
HeroldHeroldSkrevet 11/06-06 11:07 
Echelon VI>
Hvis man er så naiv at man tror på hvad manden siger, og sælger, fortjener man nærmest at blive snydt.

Nu er det jo ikke alle der har fingeren på pulsen :)
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
SonicSonicSkrevet 11/06-06 11:19 
Jeg må sige, at den PS3 auktion er noget af det mest fantastiske jeg har set :D Han har jo en direkte aftale med PS3, så må den jo være god nok :P
Parental Advisory: Explicit Lyrics
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 11/06-06 12:08 
Herold>
Echelon VI>
Hvis man er så naiv at man tror på hvad manden siger, og sælger, fortjener man nærmest at blive snydt.

Nu er det jo ikke alle der har fingeren på pulsen :)


Måske. Det er nok bare min vane/fanatisme med altid at undersøge alting til bunds inden jeg køber det, der udløste kommentaren :)

Man skulle bare tro at dem der har interesse i at købe konsollen, også er bare en lille smule inde i pris og udgivelsesdato.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
HyakotakeHyakotakeSkrevet 11/06-06 13:35, rettet 11/06-06 13:37 
Hvad mon der befinder sig på den adresse køberne får oplyst? Et udbrændt mejeri? :-D

"Kan afhendes i Lømmelgade nummer snyd... nej, sorry, nummer syv"
jaesjaesSkrevet 11/06-06 14:15 
Hvis man nu et øjeblik tager de meget fordomsfulde og snæversynede briller på, så forklarer hans brugernavn meget godt det hele :D
Alf81Alf81Skrevet 11/06-06 15:33 
Ja, og så gør det jo' ikke sagen bedre, at han kommer fra Randers :D - Dørvagt fra Randers, go figure...
Ting om dét og pis.
HeroldHeroldSkrevet 11/06-06 16:41 
Jeg tror han hedder Brian eller Ronnie.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
JuggernautJuggernautSkrevet 11/06-06 17:22 
Det vil jeg så ikke kommentere nærmere......:)
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
DarkenDarkenSkrevet 11/06-06 18:17 
folk køber også scumpaq, dell og medion maskiner i den tro at reklamerne holder hvad de lover....
"Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
BlossomBlossomSkrevet 11/06-06 20:18 
Eftersom det jo er QXL vi taler om (sløve padder !!!), så er I nødt til at finde en eller anden Sony hjemmeside hvor der står hvornår den udkommer, da qxl ikke vil godtage min udtalelse om at den ikke er udkommet.

De har bedt mig skaffe dokumentation derfor, og da jeg ikke har en flyvende fis forstand på playstation eller hvor jeg skal finde ud af det (har kigget på www.playstation.com) så må I lige hjælpe (såfremt I ønsker auktionen lukket selvf.)
på forhånd tak
c¨,) WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII !!! c¨,)Spiller nu: Harvest Moon: A Wonderf..., Metroid Prime: Pinball, New Super Mario Bros.
KeenKeenSkrevet 11/06-06 20:32 
http://www.gamespot.com/features/6125429/index.html

http://www.psxextreme.com/scripts/misc/misc.asp?MiscID=88
Søster SalsaSøster SalsaSkrevet 11/06-06 20:33, rettet 11/06-06 20:33 
Her er et par steder:
http://eu.playstation.com/ps3/ -> Danmark -> Pressemeddelser.

http://www.us.playstation.com/News/PressReleases/341 for Nordamerika.
Don´t touch my pom pom. Kupo! Why does everybody want to touch it, Kupo?
IqonIqonSkrevet 11/06-06 20:35 
Tjaa, der står f.eks. på http://www.playstation.com/products.html at den udkommer i november (i toppen af skærmen står der "PlayStation Global").
Spiller nu: Assassin's Creed II, Uncharted 2: Among Thie..., Ratchet & Clank: A Crac...
dRxLdRxLSkrevet 11/06-06 20:39 
Han burde ikke få sin autkion lukket, men snarere blive politianmeldt, er der mulighed for det?
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
BlossomBlossomSkrevet 11/06-06 21:43 
Det er der sikkert, men der er nok ikke nogen der gider tage bøvlet med det.

Jeg har i hvertfald droppet alt hvad der hedder kamp mod gba kopispil.
der var ingen, og jeg mener INGEN, der var intereseret i at gøre noget ved det. Hverken politi eller Bergsala.
Jeg udleverede både navn og bevis på en meget slem kopisælger, men ingen gad gøre noget.
Mine sidste mails til Bergsala fik jeg ikke engang svar på, og hvis de er ligeglade, så kan det f.... også være ligemeget.

Men hvis der er nogen herinde der gider, ja så er der da fuldt belæg for en politianmeldelse af fjolset med PS3'eren.
Det er jo direkte og bevidst svindel i forsøg på at franarre folk penge.
c¨,) WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII !!! c¨,)Spiller nu: Harvest Moon: A Wonderf..., Metroid Prime: Pinball, New Super Mario Bros.
jaesjaesSkrevet 11/06-06 22:12 
Blossom>
Anmelderknappen kan i godt glemme

Gør de intet ved det, eller går det bare langsomt?
BlossomBlossomSkrevet 11/06-06 22:23 
Det første..

Eller rettere sagt. det er selvf. ikke noget jeg ved.

jeg ved bare at folk anmelder i stribevis af auktioner, men intet sker før en af amb.erne anmelder direkte til qxl.

Der er dog også tonsvis af grundløse anmeldelser, så det er nok derfor at qxl ikke har tid (eller gider) at kigge alle anmeldelserne igennem. derudover så er der mange af tingene som kundeservice ikke ved noget om.
F.eks synes jeg da at det er rigtig træls at jeg bliver valgt som ambassadør for en kategori på den baggrund at jeg har en viden og erfaring inden for den kategori som qxl ikke har, men alligevel bliver jeg udbedt dokumentation når jeg beder dem lukke en auktion som f.eks PS3'eren.

jeg ved godt at hvis qxl lukker auktioner å forkert grundlag, så får de ballade, men jeg kan nu alligevel ikke rigtig se hvad brugerne får ud af at jeg er amb. når qxl alligevel ikke tror på det jeg siger.

det er jo ikke lige altid at man kan finde passende dokumentation, men at det er "noget man bare ved".

Ligesom med kopispillene. der skulle jeg købe dem igennem en anden profil for at kunne bevise overfor qxl at det var kopier. Og hvad fik jeg ud af det ?? Intet.. Kun mindre penge i pungen...
c¨,) WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII !!! c¨,)Spiller nu: Harvest Moon: A Wonderf..., Metroid Prime: Pinball, New Super Mario Bros.
BlossomBlossomSkrevet 11/06-06 22:39 
Det spørgsmål har jeg også stillet mig selv flere gange siden jeg startede som amb.

Engang imellem kommer man dog igennem med noget, og lidt er vel bedre end ingenting.

jeg er tit utrolig frustreret over at det kører så dårligt og at det ikke virker som om der står andet end dollartegn (på kundernes bekostning) i øjnene på qxl.

Men samtidig er jeg også utrolig glad for at være der og sælge mine varer der, da det alligevel for størstedelen af tiden giver gode oplevelser.
det er bare synd at der ikke bliver taget bedre hånd om de dårlige.
c¨,) WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII !!! c¨,)Spiller nu: Harvest Moon: A Wonderf..., Metroid Prime: Pinball, New Super Mario Bros.
KillerBean2KillerBean2Skrevet 11/06-06 22:48 
Blossom>
jeg er tit utrolig frustreret over at det kører så dårligt og at det ikke virker som om der står andet end dollartegn (på kundernes bekostning) i øjnene på qxl.

Ja, synes mere og mere, at QXL virker som nogle klaphatte, der skider højt og helligt på deres eget rygte, så længe det bare give gryn i posen :(
AV Intelligent Terminal
RJKRJKSkrevet 12/06-06 00:20 
De ikke "virker som om" - de ER. Hvad denne tråd med al tydelighed beviser igen og igen. Så længe det ikke klart skader dem økonomisk på relativt kort sigt, så kommer der ikke til at ske noget alvorligt. Hvad med nok desværre kan sige om en hel del firmaer...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
HyakotakeHyakotakeSkrevet 13/06-06 16:38 
Ja, underligt! Nogen må have gjort noget rigtigt :-) Jeg håber bare, at nogle af de stakler, som allerede havde afgivet bud ikke også har betalt eller fuldfører handlen alligevel.
485 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig