X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Advarsel om GBA-kopispil og QXL


Svar
RJKRJKSkrevet 07/02-05 02:17 
Hvis man har handlet på eBay eller i Asien ved man, at man skal passe på med ikke at købe illegale kopiprodukter. Indenfor spilmediet er det især slemt på Game Boy Advance, hvor der produceres kopier, der med det blotte øje sagtens kan ligne originaler. Det er ikke bare en guld-cd i en standard æske, men komplette kopier, der forsøger at efterligne originalen og snyde folk til at tro, at det er d... Se hele indlægget
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
485 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 > »

Svar
RJKRJKSkrevet 16/04-05 23:20 
Handelsforum er så vidt jeg husker Blossom herindefra, som vi vist godt kan stå bag ;)

De afslørende ting for kopier i beskrivelser er typisk tynd manual, eller andre afsløringer af de allerede nævnte ting.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
RuneSPRuneSPSkrevet 16/04-05 23:22, rettet 16/04-05 23:24 
Agerkvist>

....er der nogen gode steder at vende sig imod hvis man gerne vil købe originale GBA spil, men stadig synes 300-400 kr er lige pebret nok....er ikke stødt ind i Best Buy til GBA endnu nemlig :D

Det billigste er vel egentlig at importere. GBA er jo ikke regionskodet så det burde ikke være noget problem. Et godt sted er fx www.videogamesplus.ca de er rimelig billige, hurtig fragt samt at der er en absolut minimal chance for at det bliver taget i tolden (sry for at gå lidt OT).
AgerkvistAgerkvistSkrevet 16/04-05 23:51 
Godt at vide med Blossom/Handelsforum - håber ikke nogen føler sig anklaget...jeg vil bare gerne undgå mere pirat- jeg-sværger-det-er-ægte-tidsspilde :P

Men alle de her 329458635 spil i ET catridge auktioner...det er sgu da pirat(yarr!) er det ikke?

Og tak for addressen samtidigt....kigger på det :)
RJKRJKSkrevet 17/04-05 00:00 
Agerkvist>
Men alle de her 329458635 spil i ET catridge auktioner...det er sgu da pirat(yarr!) er det ikke?

Jo, selvfølgelig. Det var også dem jeg tænkte på, som det åbenbart er umuligt at skille sig af med.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
AgerkvistAgerkvistSkrevet 18/04-05 13:40, rettet 18/04-05 13:41 
Nu har jeg snakket med sælgeren. Han sagde at han ikke vidste det var kopier og et eller andet sted tror jeg på ham. Han havde intet imod at føre mine penge tilbage inden jeg sender spillet retur....hvis jeg gør det....han sagde nemlig at han nærmest var ligeglad med det når det var kopi...så kan det jo ryge til bergsala hvis det er.

Og nu har jeg så lige fået Harvest Moon jeg købte over Ebay - det er kun et cartridge så her er jeg mere i tvivl.

Det har koden AGB-A3HE-USA - bag på står der så Made In Japan, men det er måske ok.

Kan ikke rigtig finde nogen god liste over AGB koder på nettet - nogen der kender et sted?
Men udfra billederne af cartridges i den første post her, så er der ikke rigtig nogen tvivl...

Denne sælger har jeg bare aldrig hørt fra og ebay har ik svaret, så der er pengene nok gået til et kopi spil :(

Skulle nok bare vente til Crystal Chronicles kommer til DS..men det kan vel vare længe :D
BlossomBlossomSkrevet 18/04-05 14:23, rettet 18/04-05 14:25 
Agerkvist>

http://auktioner.qxl.dk/Handelsforum - der er eksempelvis en del af dem...der står godt nokogså advarsler om kopi spil og det kan da også være de bare har været heldige at få et billigt parti spil :)


Jeps... det er mig... Ingen kopi-spil herfra.. ;-D

hvis du vil se billeder af det nintendo mærke der skal være inde på "printpladen" (?), så kig på min hjemmeside. Der har jeg ved hjælp af RJK's billeder og nogle jeg selv har taget lavet en lille tjeckliste..

Jeg har fået at vide, at så snart Nintendo mærkningen bag "metalstrimlen" er iorden, så er der aldrig tale om en kopi, så det går jeg stadig ud fra er korrekt.

Jeg er nemlig IKKE interesseret i at sælge kopi-spil..

Og skulle nogen (inklusive mig selv) stadig være i tvivl, er jeg mere end villig til at sende et par spil til test hos RJK..

www.blossoms.dk
c¨,) WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII !!! c¨,)Spiller nu: Harvest Moon: A Wonderf..., Metroid Prime: Pinball, New Super Mario Bros.
BlossomBlossomSkrevet 18/04-05 14:28 
En anden ting man skal lægge lidt mærke til inde på qxl, er vel når der er tale om helt nye titler som sælges til så lave priser..

Så vidt jeg ved er de fleste af de titler jeg sælger ikke ligefrem nye..
c¨,) WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII !!! c¨,)Spiller nu: Harvest Moon: A Wonderf..., Metroid Prime: Pinball, New Super Mario Bros.
AgerkvistAgerkvistSkrevet 18/04-05 15:09, rettet 18/04-05 15:27 
Nah det er jeg sgu ked af....var lige lidt for hurtig der :D

Og jeg har kigget på din side og DET er et kopi spil :/

Ingen kontakt til sælger....hvad gør man så`?
BlossomBlossomSkrevet 18/04-05 16:32, rettet 18/04-05 16:33 
Nah.. der er skam ikke noget at være ked af. Er man i tvivl er det bedst at give udtryk for det.

Jeg er bare ked af, at man stort set ikke kan gøre noget på qxl for at vise folk at man IKKE sælger kopi-spil, for de andre skriver jo bare det samme som jeg gør..

Jeg har dog prøvet, ved at skrive det med Nintendo mærkningen og fuld dækning af returomkostninger ved problemer, at gøre hvad jeg kunne for at overbevise folk om at det er reelt det jeg sælger..

Jeg ved næsten ikke hvad jeg ellers kan gøre ..??..

Men det er ufatteligt irreterende for de reelle sælgere..
c¨,) WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII !!! c¨,)Spiller nu: Harvest Moon: A Wonderf..., Metroid Prime: Pinball, New Super Mario Bros.
AgerkvistAgerkvistSkrevet 18/04-05 17:58 
Den eneste umiddelbare idé jeg kan komme på er eventuelt at linke hertil og måske også til den "antipirat" side - hvis man må det : /

Mht. til mit Harvest Moon, så er det købt over ebay.co.uk af en gut i Hong Kong. Har skrevet til ham flere gange uden svar og kontaktede også ebayda jeg intet svar fik fra ham - dem har jeg heller ikke hørt fra.
Overvejer at skrive til dem at jeg har fået en kopi vare, men er ret sikker på at de er r**ligeglade.
Pengene er overført via paypal, så dem bliver det nok svært at få igen - var dog heller ikke så dyrt, men pricippet...princippet :D

Hvad ville I gøre?

Bare aflevere spillet til Bergsala og så var det det...eller hvad?
BlossomBlossomSkrevet 18/04-05 20:07 
En hovedregel på Ebay er ALDRIG at købe spil hvor salget foregår fra Hong Kong...
c¨,) WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII !!! c¨,)Spiller nu: Harvest Moon: A Wonderf..., Metroid Prime: Pinball, New Super Mario Bros.
BlossomBlossomSkrevet 18/04-05 20:08 
Agerkvist>
Den eneste umiddelbare idé jeg kan komme på er eventuelt at linke hertil og måske også til den "antipirat" side - hvis man må det : /

Det startede jeg også med at gøre, men det betød bare en masse lukkede auktioner og en advarsel om udelukkelse...
c¨,) WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII !!! c¨,)Spiller nu: Harvest Moon: A Wonderf..., Metroid Prime: Pinball, New Super Mario Bros.
NaieraNaieraSkrevet 18/04-05 20:16 
Blossom>
En hovedregel på Ebay er ALDRIG at købe spil hvor salget foregår fra Hong Kong...

Du mener GAME BOY-spil... Jeg har købt rigeligt med spil fra Hong Kong der er 100% originale. Men selvfølgelig ikke til Game Boy.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
AgerkvistAgerkvistSkrevet 18/04-05 21:26 
Ja...jeg burde egentlig kunne have regnet det ud....men man håber jo :D

Og det er sgu da mærkeligt at man ikke må linke til den slags...qxl er vist lidt mærkelige :)

Men hvad gør I hvis i ender med et kopispil og ikke kan få pengene tilbage?
JmogJmogSkrevet 18/04-05 22:55 
Der er reelt intet at gøre. Ingen danske myndigheder eller Bergsala vil gøre noget ved en Ebay-sælger.
AgerkvistAgerkvistSkrevet 19/04-05 17:16 
Det vil sige at man intet får ud af at kontakte Bergsala etc. ved spil købt over Ebay....så er det jo lige før man overvejer at beholde det :/

Men så har man da lært det :P
Per SPer SSkrevet 19/04-05 18:47, rettet 19/04-05 19:26 
Ebay har allerede en svensk afdeling, dvs. at både Ebay og Bergsala er nødt til at forholde sig til problemet - hvis nogen er villige til at bevise at det er der.

Bergsala har en klar holdning til beviselige kopier (også herhjemme) og når problemet skydes direkte ind på Bergsalas hjemmebane skal der nok blive brug for en effektuering af den svenske købelov.

Selvom den ikke helt er magen til den danske ditto.

I branchebladet Manual har Bergsala udtalt at "- Problemet er faktisk ikke så stort som man kunne frygte." Desuden opfordrer Bergsala til at kontakte dem hvis man uforvarende har købt piratkopierede GBA spil/produkter. Eller har kendskab til lignende episoder.

Nu er de GBA spil vi har set heller ikke "bare" brændte CD-ROMer, men masseproducerede kopier med æske og manual. Som forælder må det unægteligt værre fristende at købe kopispil, når man (prisen taget i betragtning) nærmest skal indregne spilindkøb i husholdningsbudgettet.

Spillene er så dygtigt fremstillet at de fleste sikkert handler i god tro. Modsat sælgeren der ofte kan beskyldes for det modsatte. At sælge i ond tro. Det er der også lovgivning om.

Det tyder jo heller ikke på at det er hardcore gamere der køber den største mængde. Udvalget er typisk spil målrettet børn som The Incredibles, Barbie og Finding Nemo. De kopi-hjemmesider vi har kigget på, er da også henvendt direkte til forældre.

Jeg er ikke overbevist om at problemet er lille i Danmark, tværtimod.
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
Marvel-ManMarvel-ManSkrevet 20/04-05 10:54 
Jeg har fået kontaktet en fra Nintendo.dk angående den multicart-sælger jeg har fat i...

Har også skrevet til dem at jeg gerne vil holdes underrettet i forløbet - så hvis der sker noget posetivt, er der lys forude for andre der også vil kopi-spil til livs :)
GAME OVER - INSERT COIN.... på en SNES?
AgerkvistAgerkvistSkrevet 20/04-05 11:15 
Nu har jeg skrevet til bergsala og forklaret at jeg uforvarende er kommet i besiddelse af kopi spil og venter nu bare på deres svar.
AgerkvistAgerkvistSkrevet 25/04-05 18:42, rettet 25/04-05 22:07 
Jeg har stadig intet hørt fra Bergsala...er alligevel et godt stykke tid siden jeg kontaktede dem....det virker jo ikke som om de er helt vildt interesserede :D
Men det kan jo være de får mange, mange henvendelser :P

...kan også være de er lidt ligeglade...men så er de jo selv ude om det :/

Og er der så nogen der kan fortælle mig hvornår Crystal Chronicles kommer til DS?? :D

//edit så har jeg fået svar - åbenbart bare mig der er utålmodig :)
The DaneThe DaneSkrevet 26/04-05 09:25 
Hvad svarede de så?
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
bootsbootsSkrevet 04/05-05 01:03 
Dén her skal I altså lige høre. Jeg skrev jo til QXL med kopi af Steen's (kopisælgeren)åbenlyse trussel på hans auktion... Jeg har endnu ikke fået svar på dén email - til gengæld har jeg lige modtaget dette:

"Hi Boots_DK,
You have recently asked the following question regarding the item number 17070137: Pentium P4 2.4Ghz/800MHz FSB
Question : Hvis jeg skulle vinde auktionen, må du meget gerne kontakte mig pr. mobiltlf. (nummer på kontaktsiden), da vi befinder os i nærheden af Kalundborg på auktionsslut tidspunktet.
This question has been cancelled because it does not follow the QXL rules.

Please refrain from misusing this feature again.
Thank you for your understanding.
The QXL team.

This is an automated message, Please do NOT reply"

Det handler om en auktion der sluttede 28/3-04!!! Som I alle kan se har jeg handlet groft uforsvarligt og har brudt QXL's regler på det groveste.... Jeg har godt nok svært ved at se det ulovlige i at bede sælger kontakte os pr. mobil istedet for fastnummer, da vi ikke var hjemme da auktionen sluttede. Istedet kunne han - hvis vi vandt - kontakte os pr. mobil, så vi kunne hente PC'en med det samme (da vi opholdt os i nærheden af sælgers adresse). Jeg skrev - som I kan se - ingen telefonnumre eller andet - det ved jeg jo sælger kan se, hvis jeg havde vundet.....
(Iøvrigt vandt vi ikke auktionen...)

Nu har jeg skrevet til dem igen. Spurgt hvad meningen er med dette, og spurgt hvorfor de mener dette er vigtigere end åbenlyse trusler mod andre medlemmer på QXL. Venter spændt på svar.... Jeg synes det bliver mere og mere morsomt.... :/
bootsbootsSkrevet 04/05-05 01:34 
Hmmm... Jeg brugte naturligvis ikke "besvar" på ovenstående mail; men sendte min mail til kundeservice. Nu har jeg fået dette:

Your message

To:
Subject: Hvad i alverden foregar der???
Sent: Wed May 04 01:16:15 2005


did not reach the following recipient(s):
kundeservice@qxl.dk on Wed May 04 01:16:15 2005

The e-mail account does not exist at the organization this message
was sent to. Check the e-mail address, or contact the recipient
directly to find out the correct address.
<srv-ch-e00.qxlricardo.internal #5.1.1>

Har de mon lukket deres afdeling i DK???
silverstarsilverstarSkrevet 04/05-05 16:44 
Hehe, jeg tror næppe at de har lukket deres dk-afdeling. Måske er det bare kundeservicen de har lukket? ;o)
"Listen to them. Children of the night. What music they make."
dchangdchangSkrevet 15/05-05 16:54 
Denne her sælger og hans spil ser lidt mistænkelige ud. Eller er det bare mig?

Ham her...
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
Per SPer SSkrevet 15/05-05 19:20 
Nej, det er ikke kun dig.
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
dchangdchangSkrevet 15/05-05 22:25, rettet 15/05-05 22:27 
Han havde mange flere tidligere idag. Ca. 10 forskellige nye GBA-spil, her i blandt en 4-5 slags Pokemon, til 140-150 kr. pr. stk. Og ca. 3 stk af hver. Det så ret mistænksomt ud, især fordi der overhovedet ikke var nogen beskrivelse, kun et billede.

EDIT: Jeg har lige anmeldt de par stykker han har nu.
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
JmogJmogSkrevet 16/05-05 01:22 
Det hjælper heller ikke, at han ikke har spillene men først skal "bestille" dem.

Riiiiiiight.
bootsbootsSkrevet 12/06-05 20:04 
Jeg fik jo aldrig svar på nogen af mine mails; men nu er der da sket noget. Jeg ville byde på en vare i dag, og fik denne besked: Din status tillader hverken køb eller salg på QXL.dk...

Desuden har dén sælger der tidligere snød mig for 200,- nu fået nyt brugernavn og sælger bare videre af sine kopispil. Han sælger spillene - helt nye med æske!!!

Jeg har selvfølgelig skrevet til dem igen; men jeg gør mig nu ikke de store forhåbninger om at få et svar. Gid der dog snart kom en konkurrent til QXL, der forstod at tage sit ansvar alvorligt...
silverstarsilverstarSkrevet 12/06-05 20:49 
Vil det sige at QXL har lukket din konto uden advarsel og uden at besvare dine emails, mens de lader den samme skumle sælger køre videre? Charmerende foretagende de kører...
"Listen to them. Children of the night. What music they make."
WehnerWehnerSkrevet 12/06-05 21:28 
Begynder det ikke så småt at ligne noget, Ekstra Bladet el. lign. ville tage op?
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
RJKRJKSkrevet 12/06-05 22:25 
Ekstra Bladet gad ikke engang besvare min henvendelse i sin tid. Samme med Kontant. Ikke engang en "Vi vil ikke tage sagen op" eller en simpel "Modtaget.".
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
solid snakesolid snakeSkrevet 12/06-05 22:34 
Hvad så med forbruger klagenævnet?
Eller de tar måske ikke imod de sager?

Ellers skulle alle her fra Playright lave kopi af din historie og sende den til Kontant,
Det burde da sætte gang i noget.
Det kan ikke være rgtigt de ikke vil gøre noget for at stoppe dennne svindel.

Er der nogen der ved om der er eksistere
Kopi Nintendo ds spil endnu?
Jeg frygter den dag kommer.
Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
John DoeJohn DoeSkrevet 13/06-05 00:16, rettet 13/06-05 00:18 
..

Link...
Do not let Dr. Mario touch you, he is not a real doctor!
solid snakesolid snakeSkrevet 13/06-05 12:16 
Surt Show for Nintendo :O(
Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
solid snakesolid snakeSkrevet 13/06-05 12:28 
Hvor mange ville være med til at tage en kopi af Runes Email og sende den til Kontant?
Jeg mener hvis vi ikke prøver på at stoppe det, er man jo også ligeglad.
Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
DavaliDavaliSkrevet 13/06-05 14:53 
Runes e-mail, er det, det første post?

Men jeg kan da godt være med til at sende en mail. Ved bare ikke hvor seriøst, de vil tage det, når det er en 14-årig dreng, der sender mailen. Måske jeg skulle lade være så?
solid snakesolid snakeSkrevet 13/06-05 16:26 
Nej endelig ikke, jo flere jo bedre, det ville da forhåbeligt få Kontant til at tage sagen op.
Jeg vil gerne sende den første kopi hvis det er okay med Rune?
Fordi jeg er imod kopi.....
Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
DavaliDavaliSkrevet 13/06-05 16:34 
Ok, men hvad er det vi skal sende? Bare kopiere den første post ind i en mail?
ChronoChronoSkrevet 13/06-05 17:19 
Er det ikke lidt fjollet? De har jo nok set mailen, og det er åbenbart ikke interessant for dem.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
solid snakesolid snakeSkrevet 13/06-05 17:28 
Jeg vil nu ikke mene det er fjollet, da jeg gerne vil prøve på at gøre en forskel og prøve på stoppe noget
af kopi-spil handlen.

Der må jo være en grund til at de ikke viser interesse i dette emne. Evt at der ikke er nok der skriver om det.
De tar jo de emne op der er mange der klager over.
Så derfor vil jeg ikke mene det er fjollet.
Men tværtimod nødvendigt.
Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
solid snakesolid snakeSkrevet 13/06-05 17:30 
Davali>
Ok, men hvad er det vi skal sende? Bare kopiere den første post ind i en mail?

Jeg ved ikke hvad Rune synes om ideen,
Vi skal nok lige vente på om han godkender det.
Også kan Rune evt vælger hvad vi skal kopier og sende ind til Kontant.
Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
bootsbootsSkrevet 13/06-05 20:55 
silverstar>
Vil det sige at QXL har lukket din konto uden advarsel og uden at besvare dine emails, mens de lader den samme skumle sælger køre videre? Charmerende foretagende de kører...

Fandt ud af problemet. Det er ikke længere tilladt at have et brugernavn der ender på DK. Det var ellers dem selv der tilføjede _DK til mit brugernavn, da de gik fra Jubii til Qxl. Jeg synes dog godt de kunne have mailet mig om det, istedet for at jeg var nødt til at ringe dem op....

Jeg gad simpelthen ikke spørge til den gamle fusker sag, for de er jo ligeglade - det har de tydeligt vist. Selv den åbenlyse trussel som sælgeren skrev på auktionen, da han troede det var mig - og ikke en anden herindefra der stillede spørgsmål - har de været ligeglade med. Har aldrig fået svar på mine mails....
dchangdchangSkrevet 13/06-05 21:17 
Offtopic, men hvordan ændrer man det? Jeg har også et brugernavn der ender på DK.
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
BlossomBlossomSkrevet 07/02-06 21:16, rettet 07/02-06 23:12 
Hmm...

Hvor meget hold er der i sælgerens beskrivelse?

Jeg har skam importeret utallige spil. Også flere der er røget i tolden, men jeg har aldrig hørt om at der i Danmark er en kontrol ved rettighedsindehaverne for varemærket Nintendo.

På trods af, at jeg aldrig har/har prøvet på at importere kopispil, så er mine spil da aldrig blevet tjekket for noget som helst.

mistænkelig GBA auktion
c¨,) WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII !!! c¨,)Spiller nu: Harvest Moon: A Wonderf..., Metroid Prime: Pinball, New Super Mario Bros.
HyakotakeHyakotakeSkrevet 07/02-06 23:01 
Ja, det lyder speget. Men hvis auktionsholder ikke har noget imod at sende dokumentation til QXL, har de vel heller ingen problemer med at sende samme dokumentation til en potentiel køber, vel? :-) Så man kunne jo spørge om at se disse spændende papirer før et evt. køb.
ElgenElgenSkrevet 08/02-06 09:22 
Kan faktisk huske at jeg så et indslag i TV-Avisen for et par måneder siden, hvor de danske toldmyndigheder netop var begyndt at checke om det var kopivarer man havde med hjem fra ferien, når man vendte hjem fra udlandet.
Så at de også skulle være begyndt at checke forsendelser lyder faktisk ikke helt ude i hampen.
Men det er nok uden alle omstændigheder bedst at spørge om man ikke kan se de papirer der sendt til toldmyndighederne samt deres svar som Hyakotake foreslår.
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
ElgenElgenSkrevet 08/02-06 09:29 


Check iøvrigt lige top-logoet på denne her Lion King 1½ ???
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
NaieraNaieraSkrevet 08/02-06 13:20 
Det er selvfølgelig noget vås sælgeren har skrevet for på en eller anden måde at bortforklare at det er en kopi, før man overhovedet har fundet ud af at det er en kopi. Der er selvfølgelig ingen der gider tjekke om spil han/hun har købt hjem er originale Nintendo-varer.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
DarkenDarkenSkrevet 11/02-06 22:56 
hehe check denne her:
http://my.qxl.dk/accdb/viewItem.asp?IDI=23301802&ListingType=0&ListingSort=1&PageNum=1&Catg=10309
(husk at kigge på nr 2 billede)
"Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
485 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig