X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Halo-filmen


Svar
amigaforeveramigaforeverSkrevet 06/02-05 14:59, rettet 06/02-05 15:03 
Screenwriter til Halo-filmen er fundet. Mon filmen bliver ligeså god som spillet?

Halofilm
76 emne(r).
« < 1 2

Svar
HeroldHeroldSkrevet 21/08-06 13:41 
Blomkamps kortfilm er faktisk slet ikke dårlige. Jeg tror godt han kan skabe noget fedt, trods alt.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
jaesjaesSkrevet 21/08-06 15:25 
Altså, nu må I lige fiske g-strengen ud. Kurt Russel er jo tusind år. Respekt for alderdommen, men der er altså grænser for, hvor manget løst hud der er plads til i den dragt.

Chuck er måske nok en passende type, kølig og tavs, men men... Tror bare de skal holde det visir nede :)
HyakotakeHyakotakeSkrevet 21/08-06 18:10 
Kurt Russell: Fødselsdag 17. marts 1951
Chuck Norris: Fødselsdag 10. marts 1940

Hvis du synes Kurt er 1000 år, hvad er Chuck så?
jaesjaesSkrevet 21/08-06 18:28 
Hvor sagde jeg, at jeg ikke synes Chuck er en gammel nisse? Og jeg sagde jo netop, at visiret burde beholdes nede.

PS.
Tak fordi, du tog mit useriøse indlæg så seriøst, det er da pænt af dig ;)
KilroyKilroySkrevet 21/08-06 19:18 
Bede-x>
Er han ikke lyshåret i bøgerne eller husker jeg forkert?

Wikipedia siger, mere eller mindre direkte citeret fra Fall of Reach: "He is described (at the age of six) as having brown hair, freckles and a gap in between his two front teeth. This is the only clear description of his face ever given in the Halo universe." Fregner og mellemrummet tror jeg er forsvundet i tidens løb, men det brune hår er der.

Og jeg sage Kurt Russel-agtig. Vi har brug for en hvid gut med et hårdt udseende. En mand der ser militær-agtig ud. Kurt Russel blev nævnt af mangel på bedre;)
Kilroy Was Here
nerosnerosSkrevet 21/08-06 20:22 
Hvad med Jason Stathan hvis han fik sårt hår, eller Hugh Jackman...!
Bashful Neophyte
jaesjaesSkrevet 21/08-06 22:20, rettet 21/08-06 22:21 
Kilroy>
Kurt Russel blev nævnt af mangel på bedre;)

Bah, det var jo det du tænkte :)

Hvad med Dolph Lundgren så. Han er da i det mindste yngre end de to andre...
HyakotakeHyakotakeSkrevet 22/08-06 00:17 
Master Chief - the early years

Halo-filmen
Bede-xBede-xSkrevet 22/08-06 09:05 
Kilroy>
Wikipedia siger, mere eller mindre direkte citeret fra Fall of Reach:

Så må jeg huske forkert.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
nerosnerosSkrevet 22/08-06 09:28 
Wikipedia er ikke en pålidelig kilde alle kan skrive ind der. ;)!
Bashful Neophyte
Bede-xBede-xSkrevet 22/08-06 09:31, rettet 22/08-06 09:32 
Min hukommelse angående triviallitterære spilromaner er så absolut heller ikke pålidelig ;)
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
Bede-xBede-xSkrevet 16/09-06 02:49, rettet 16/09-06 03:26 
Lidt forsikringer fra Peter Jackson omkring Halo filmen:

Oscar winner says big-screen adaptation won't suck
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
HyakotakeHyakotakeSkrevet 16/09-06 10:02 
Pyha, så mangler vi bare en udtalelse fra Gu... sorry... Joss Whedon, så er den HELT sikkert et mesterværk :-D
nerosnerosSkrevet 16/09-06 10:44, rettet 16/09-06 18:32 
Nå ja Paul W.S. Anderson var mega fan af Alien vs Predator tegneserien og det blev en af filmhistoriens dårligste film. Peter Jackson har lige lavet King Kong fordi han var mega fan og det blev heller ikke den bedste film ;-)!

Ingen tvivl i mit sind om, at Halo bliver en af filmverdens størst hypede film, men om den holder vil en tur biografens mørke jo vise.
Bashful Neophyte
DarkenDarkenSkrevet 16/09-06 11:33 
vil lige indskyde at jeg tror grunden til at king kong ikke er(/var) populær, er pga det er så kendt en historie.
Jeg kede mig grumt, ikke engang effektsne kunne få mig til så meget som at rokke i stolen.
Jeg har det bare lidt at det ville være en anden sag hvis jeg ikke kendte historien fra lærret fra tidligere film.
"Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
Bede-xBede-xSkrevet 16/09-06 11:50, rettet 16/09-06 11:51 
Jeg synes godt nok i er hårde ved King Kong. Der er lidt for meget effektopvisning, men selve historien fandt jeg så rørende som altid.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
SeventhSunSeventhSunSkrevet 29/09-06 00:20 
Æhm - PJ skal lave en Halo film, og en Halo spil serie???

Men jeg troede at Halo var spil i forvejen???

Messa big confused

Politiken om historien
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
HyakotakeHyakotakeSkrevet 29/09-06 08:31 
imdb.com har Peter Jackson listet som producer på Halo-filmen (indtil videre sat til 2008).

Og er det kun mig, der synes at når Politiken kalder Halo-spillene for "kun for hardcorespillere" er de meget, meget langt fra sandheden?
WehnerWehnerSkrevet 29/09-06 08:42 
Nej, det giver altid hovedpine at læse mainstream-mediernes fortolknig af, hvad der sker i spilverdenen.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
KilroyKilroySkrevet 29/09-06 13:44 
Nu synes jeg Politiken er langt fra sandheden det meste af tiden, men lad nu det ligge....;)

Jeg ville da ikke kalde Halo for hardcore. På den letteste sværhedsgrad kunne selv min søster klare sig igennem spillet. Ikke at hun har gjort det eller vil gøre det, men hun burde ikke have problemer ved det.

Mht. PJ's spilserie, så skulle det være noget helt nyt, bygget over Halo-verdenen. Noget der aldrig er set før. (Mit gæt er et krydsogtværs-spil med Chief i hovedrollen...)
Kilroy Was Here
Bede-xBede-xSkrevet 20/10-06 14:59 


Fox/Universal trækker sig fra Halo filmen
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
HyakotakeHyakotakeSkrevet 20/10-06 17:18 
Som artiklen også nævner, tror jeg ikke der er grund til bekymring. Det kommer måske højst til at betyde en mindre forsinkelse. /super-optimisme
HeroldHeroldSkrevet 31/10-06 12:18 


Filmen er udsat på ubestemt tid, indtil de føler de kan holde løftet til de mange fans.

Ain't it cool?
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
nerosnerosSkrevet 31/10-06 12:32, rettet 31/10-06 13:20 
Nåh ja bedre sent end aldrig, DOW! Men stadigvæk har jeg ikke de store forventninger.
Bashful Neophyte
WehnerWehnerSkrevet 31/10-06 13:15 
Æv, æv, æv :(
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
DarkenDarkenSkrevet 31/10-06 18:47 
>
but at the same time I'd rather see it die a quiet death now then be made into yet another shitty video game movie after tons of compromise.
...
Universal and 20th Century Fox gave up.

Jamen det er kun godt.. Så bliver det ikke en ny AvP =D
Jeg har også øv over det, men det er det eneste rigtige at gøre under omstændighederne.. men så har de bare at indfri deres løfter når den tid kommer! ...

Otherwise I'm gonna make my own Halo-movie, with hookers and blackjack, infact forget the movie.
"Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
76 emne(r).
« < 1 2

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig