X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Crappy dual shock


Svar
szimmszimmSkrevet 05/02-05 16:18 
jeg købte oprindeligt min ps2 i 2001, og har brugt de samme to dual shock 2 controllere lige siden, og jeg har altid været meget imponeret over præcisionen og kvaliteten i dem.
for nylig blev min singleplayer controller så endelig så slidt, at jeg mente, det var nødvendigt at købe en ny.
jeg blev meget skuffet, da jeg modtog min nye controller: knapperne var betydeligt dårligere end på selv mine gamle controllere, og joysticks'ene var simpelthen elendige. det højre joystick var så dårligt, at jeg faktisk ikke kunne sigte i hverken killzone eller quake, og derfor så godt som ubrugeligt.
jeg fik den så byttet, men nr to var ikke bedre, knapperne var stadig dårlige, og denne gang var joysticks'ene så dårlige, at de (især det venstre) ligefrem satte sig fast, når man brugte det!
jeg har aldrig oplevet noget lignende med andres dual shock controllere, hverken i butikker eller hos venner. har sony slækket på kvaliteten eller hvad? eller har jeg bare været astronomisk uheldig?
(begge controllere var fuldstændigt originale og forseglede)
jeg kan se, at mine gamle controlleres model-nr slutter på A, mens de nye slutter på H.
...
HNHNSkrevet 05/02-05 16:25 
Endelig en med samme problem som mig, troede bare jeg var uheldig med min controller.

Har også købt ps2 i 2001 og en ny controler for et halv års tid siden men knapperne er mega dårlige man skal trykke meget hårdt på kryds for den virker.

Folk brokkede sig til sidste træf over den var dårlig og slidt men der var den helt ny.

Tror sony slækker lidt på kvaliteten. SKOD.
szimmszimmSkrevet 05/02-05 17:45 
ja det er rimeligt ærgerligt, hvordan i alverden skal jeg så skaffe en ordentlig controller til at erstatte min gamle? nå jeg må prøve at bestille en fra en anden butik. det er ikke så galt det med knapperne, det er mere joystickene, de skal altså bare være 100% i orden (spiller en hel del fps'er)
...
BaggyBaggySkrevet 06/02-05 11:49 
Kender udemærket problemet.. prøv evt at kigge bag på padet.. Mine erfaringer siger mig :

Fra Korea ( Ligesom det der følger med): Godt stik.

Fra China ( Seperat købt stik) : LORT!!

Det fra kina er næsten dårligere end mine UO Seitek stiks.
Den der ler sidst.. tænker.. langsomst
szimmszimmSkrevet 06/02-05 12:01 
mine gamle sony controllere er faktisk også "made in china", og de har virkelig været pålidelig, god kvalitet...

nu har jeg besluttet mig for at få pengene tilbage, og købe en logitech extreme action controller i stedet. så må vi jo se, om den er bedre! :(
...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig