X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

I tvivl om min 4-1 saturn adapter?


Svar
nerosnerosSkrevet 05/02-05 13:42 
Jeg har en 4-1 adapter til min pal saturn. Jeg har spillet Jap. Gaurdian heroes og det virker fint uden problemer. Jeg er bare i tvivl om jeg kan kører f.eks Samurai Shodown 3 eller den slags på den også. Adapteren er helt hvid og har actionreplay, gamecodes og memori back-up. Er der nogen som ved noget om det?
Bashful Neophyte
Michael_Michael_Skrevet 05/02-05 14:04 
Hvis den ikke har ram-udvidelse også, kan den ikke køre SNKs spil.
SNK var vist de første der var ude med en ramudvidelse til Saturn (1 Meg), og senere kom Capcom med en større udgave (4 meg).
Størstedelen af SNKs spil burde kunne køre med den lille udvidelse, men jeg tror ikke dit actionreplay er nok.
nerosnerosSkrevet 05/02-05 14:33 
Øv! Det lyder da ikke så godt. Nå så må jeg jo gå på ebay og finde en pro adapter så!
Bashful Neophyte
NaieraNaieraSkrevet 05/02-05 15:30 
Palmer Eldritch>
Størstedelen af SNKs spil burde kunne køre med den lille udvidelse, men jeg tror ikke dit actionreplay er nok.

Når det nu var Capcom der lavede 4 MB udvidelsen, så skal alle SNKs spil nok kunne køre med deres egen 1 MB udvidelse.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
nerosnerosSkrevet 05/02-05 15:34 
Jeg kan ikke blive klog på det? Måske jeg skal have det ind med skeer men når min adapter er en 4-1 adapter så må den jo ha 1mb udvidelse eller hva?
Bashful Neophyte
nerosnerosSkrevet 05/02-05 15:55 
Nå okay jeg har fået svar min adaptor skulle altså virke til Samurai Shodown 3.

Se her:
http://faqs.ign.com/articles/428/428995p1.html

No worries!
Bashful Neophyte
SumezSumezSkrevet 05/02-05 16:47 
Hvis din adapter er ligesom min, hvilket jeg går ud fra, fungerer den også som 4mb ram udviddelse..
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Michael_Michael_Skrevet 05/02-05 19:28 
Naiera>
Når det nu var Capcom der lavede 4 MB udvidelsen, så skal alle SNKs spil nok kunne køre med deres egen 1 MB udvidelse.

Det var jo egentlig også det jeg sagde;)
Per SPer SSkrevet 05/02-05 20:13 
Metal Slug (SNK) kører i hvert fald uden problemer på Capcoms 4MB ramcard (behøver dog kun 1MB).
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
NaieraNaieraSkrevet 05/02-05 21:09 
Palmer Eldritch>
Det var jo egentlig også det jeg sagde ;)

Nej. Du sagde:

Størstedelen af SNKs spil burde kunne køre med den lille udvidelse (...)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
Michael_Michael_Skrevet 05/02-05 21:39, rettet 05/02-05 22:37 
Det kunne jo være SNK havde lavet et spil EFTER Capcoms ramkort var frigivet, som udnyttede de ekstra ram....
Det ved jeg ikke om de gjorde, og derfor begrænsede jeg mit udsagn til "størstedelen".
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig