X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

PSP Forsinket


Svar
JAAJAASkrevet 04/02-05 10:37, rettet 04/02-05 10:39 
Feb. 4 (Bloomberg) -- Sony Corp., which makes the best- selling PlayStation 2 game console, will delay the European debut of its hand-held PlayStation Portable player until after March because of supply shortages.

The game player will start sales ``by the spring,'' Kenichi Fukunaga, a spokesman at Tokyo-based Sony Computer, said today without giving a specific time frame. The device, known as the PSP, will reach stores in North America by March 24, the company said yesterday.

Det er vel gode nyheder for Nintendo, selv om det sikkert ikke gør den store forskel i det lange løb. Værd at nævne, at PSP i USA til at starte med udelukkende vil blive solgt med Value Pack. Hvis det også bliver tilfældet i Europa, vil prisforskellen på DS og PSP da være til at få øje på.

Bloomberg
BeanoBeanoSkrevet 04/02-05 11:52 
Nu har Sony jo ikke rigtige annonceret en dato PSP til Europa så en egentlig forsinkelse er det vel næppe.

MagicBox skrev forleden at WipeOut Pure er sat til en launch der hedder 7. april i Europa, så det kunne være en indikering af at maskinen også kommer der :)
HeroldHeroldSkrevet 04/02-05 13:26 
De har sagt at de håbede på marts, men med det antal de producerer kontra efterspørgsel - Fat chance :)
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
PalleJensenPalleJensenSkrevet 04/02-05 19:49, rettet 04/02-05 20:12 
Kræves der ikke en releasedato, for noget kan blive forsinket...?? ;-)

Ja, prisforskellen vil være til at få øje på, men tro mig, forskellen på de to maskiner, er også til at få øje på...
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
JAAJAASkrevet 05/02-05 14:52 
PalleJensen>
Kræves der ikke en releasedato, for noget kan blive forsinket...?? ;-)

Åbenbart ikke. Noget kan vel også sagtens være forsinket set i forhold til forhåbningerne.
PalleJensenPalleJensenSkrevet 05/02-05 15:54 
Nåeh ja... Så er Xbox 2 blevet forsinket, da jeg håbede at den kom i julen 2004... ?? Den holder vist ikke rigtigt Jannik...
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
JAAJAASkrevet 06/02-05 09:00, rettet 06/02-05 09:36 
Nej. I forhold til Sony's udtalelser om forhåbninger om en launch i marts. Ken Kutaragis egne udtalelser fra den 5. Januar.

We'd like to launch in Europe during March as well. You've got Easter," Kutaragi said, referring to the Easter holidays in late March.

Det var et lidt dumt indlæg, Palle.

Hvis du siger, at du håber på at kunne sende mig en krone på mandag, og du så senere er nødt til at sige, at du nok først kan sende den på onsdag, så er afsendelsen sør'me forsinket set i forhold til forhåbningerne.

Jeg ved ikke rigtigt, hvad du prøver at opnå her, men det virker ukonstruktivt og meningsløst set fra mit synspunkt.
PalleJensenPalleJensenSkrevet 06/02-05 09:37 
Jannik du burde vide, at så længe der ikke er noget officielt, så er der ikke annonceret noget. Hvad forskellige mennesker siger i interviews og lignende, er ikke officielt.

Når der ikke officielt er annonceret en releasedato, men kun "We'd like to launch..." udtalelser, så er det useriøst at tale om udsættelser. Det er vist mere hele din tråd her, som er meningsløs - at tale om udsættelse på noget som ikke har haft en releasedato.
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
JAAJAASkrevet 06/02-05 09:39, rettet 06/02-05 10:43 
Ken Kutaragis udtalelse omkring forhåbninger var helt officiel.

Igen: Hvis du siger, at du håber på at kunne sende mig en krone på mandag, og du så senere er nødt til at sige, at du nok først kan sende den på onsdag, så er afsendelsen forsinket set i forhold til forhåbningerne. Både mine og dine.

Det er såre simpelt. Ingen har nævnt noget om officielle datoer.

Men nu er det åbenbart meningsløst at fortælle, hvis et produkt ikke længere har en chance for at blive udgivet på det, af firmaet, forhåbede tidspunkt? Den sag skal du nok tage op med mange nyhedsbureauer rundt omkring i verden, og der er nok en del kunder rundt omkring, der vil være kede af ikke at få den information.

Du mener altså, at det er meningsløst at fortælle folk, at PSP ikke længere kan forventes at udkomme i marts? Interessant.

Det her er useriøst:

PalleJensen>
Nåeh ja... Så er Xbox 2 blevet forsinket, da jeg håbede at den kom i julen 2004... ?? Den holder vist ikke rigtigt Jannik...

At videregive aktuelle informationer fra Bloomberg/Sony er selvfølgelig ikke useriøst, Palle.
BeanoBeanoSkrevet 06/02-05 12:22 
Kutaragi's udtalelse burde da ikke have været til at misforstå men åbenbart alligevel muligt...

Det som han sagde var (frit oversat) at PSP ville komme til US i Marts og måske (og hvis muligt), at den også ville komme i UE kort efter. Det lå meget i luften at EU launchen var meget usikker.

De har aldrig committet sig på en fast dato for EU dvs. der stadig ingen forsinkelse... forventninger eller ej.
JAAJAASkrevet 06/02-05 12:42, rettet 06/02-05 12:43 
*suk*

Overskriften kunne så have været:

"PSP i Europa alligevel ikke mulig til Marts"

Hvilket, for at skære det endnu mere ud i pap, ville have betydet det samme som en forsinkelse set i forhold til de forhåbninger, Sony, og dermed mange forbrugere, havde. Det er jo ren semantik. Sony bliver ikke klantret for ikke at have overholdt noget, de har lovet. Bloomberg/Sony gør blot opmærksom på, at en udgivelse i marts alligevel ikke bliver mulig - altså en forsinkelse set i forhold til forhåbningerne.

Tænk at det skal give anledning til så meget pladder.
SumezSumezSkrevet 06/02-05 12:42, rettet 06/02-05 12:43 
Nu har Jannik så aldrig påstået at den var forsinket i forhold til officielle udmeldinger.
Selvom Kutaragis udmelding ikke var officiel, har den da stadig en betydning! Den åbnede for en forhåbning om at have maskinen i marts, men nu ved vi så at, der kommer den ikke, altså den er forsinket.

Det er da overhovedet ikke irrelevant at vide.
Man behøver ikke at få en officiel releasedato på alt, før man har lov til at se frem til det. Det er da en underlig holdning.

EDIT: Nå, nu kom JAA så først, men der er vist ingen tvivl om at det her et ligegyldigt flueknepperi.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
King ChaosKing ChaosSkrevet 06/02-05 21:35 
...men hvis det nu er den eneste slags knepperi man har adgang til... :P
HeroldHeroldSkrevet 07/02-05 01:39, rettet 07/02-05 01:40 
Hvis Kutaragi åbner munden i et interview og siger noget, er det da officielt? Du får det da ikke fra en renere kilde. Det er ganske rigtigt ikke en officiel releasedato, han har snakket om, men derimod en forventet releasedato.

Det det ikke er, er en annoncering :)

Edit: For forståelsen :)
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig