X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Mercenaries... Nice!


Svar
KalicolaKalicolaSkrevet 02/02-05 16:39 
Er der nogen som ved hvornår dette spil udkommer her i danmark? (til x-box)... Det ser mega nice ud. Man skulle efter sigende kunne smadre ALT. Og ud fra de klip jeg har set på ign, ser det ud til at være rigtigt. Og grafikken og stemningen ser top dollar ud.

Tænk sig, at man kan løfte biler op med en helikopter, og smide den ned i hovedet på folk bagefter :D rofl...

Eller parkere 30-40 biler på en bro og så tilkalde et air strike, Kaboom! Ragdoll og havoc ud over det hele, Og så ser explosionerne tilmed totalt coole ud. Bedre explosioner jeg har set i et spil. Nam Nam, Det skal ejes

Nogle som kender datoen?

De ovenstående gå-amok-eksempler læste jeg om på et ign board, har i andre hørt om nogle andre fede gå-amok-eksempler? :D Båt Båt!
For The Love Of The Game
OkottaOkottaSkrevet 02/02-05 16:46 
18 Februar.

Og jeg køber det på dagen.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
King ChaosKing ChaosSkrevet 02/02-05 16:59 
Jeg har prøvet PS2-demoen fra OPM2 og det eneste jeg ikke bryder mig om er det tågede look og det går såvidt jeg kan se igen i Xbox versionen. Ellers er det da meget sjovt.
OkottaOkottaSkrevet 02/02-05 17:38, rettet 02/02-05 17:42 
Xbox versionen ser betydeligt skarpere ud, end PS2 ditto'en.

Den kører desuden også med en højere framerate, og har mere detaljeret grafik.

Xbox versionen understøtter iøvrigt widescreen, og så ser tingene også lidt mere lækre ud.

Det er (kort og godt) en no-brainer = Vælg Xbox versionen.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
KalicolaKalicolaSkrevet 03/02-05 12:46 
18 feb. sweet... Lyder fedt med widescreen og alt det der.

Jeg kan nu godt li den der haze/glow effect som er i spillet, det får det hele til at se lidt mere beskidt og krigs agtigt ud.

Nogle som ved om der sådan er byer med i spillet, eller om det bare er små lejrer og powerplants hist og her?
For The Love Of The Game
OkottaOkottaSkrevet 03/02-05 14:07 
Der er deciderede byer med i spillet - og alt kan ødelægges, på snart sagt alle måder.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
King ChaosKing ChaosSkrevet 03/02-05 14:24, rettet 03/02-05 14:31 
Okotta>
- og alt kan ødelægges, på snart sagt alle måder.


Og det er åbenbart det allervigtigste i spil nu om dage... jeg synes det er en underlig kvalitet at fremhæve. Jeg tror Red Faction var det første spil hvor marketings-aberne brugte rigtig meget krudt på at fremhæve at man kunne ødelægge alting. Who cares!

Og i Mercenaries kan man åbenbart også ødelægge alting og det er rigtig godt, set i lyset at det langt fra er alle døre man kan åbne!
KalicolaKalicolaSkrevet 03/02-05 14:59 
Kanon at man kan ødelægge alt. Det er da cool at der endelig er kommet et spil hvor alt kan ødelægges, på alle mulige kreative måder, og hvor det tilmed ser super cool ud.

Det er da ikke en underlig kvalitet at fremhæve, hvis det er dét som er med til, at spillet er fedt at spille. Det er vel heller ikke underligt at fremhæve volden eller de mange kendte rappere i def jam, når det jo ligesom er et at de største elementer i spillet.

Ødelæggelse er en go ting :D Kaboom!!!
For The Love Of The Game
King ChaosKing ChaosSkrevet 03/02-05 16:04 
Og skidt være med at alt muligt andet ikke virker, eller game playet sutter eller styringen er umulig, grafikken stinker og plottet er kedeligt... så længe man kan ødelægge alt. Geeeze, Louise!
HeroldHeroldSkrevet 03/02-05 16:27 
Det fremhæves, fordi det anses som værende realistisk, og fordi det er en næsten unik feature.

Jeg har stadig ikke set det helt så godt som i fx. Red Faction, hvor du kunne udhule murene, men det kostede også en del maskinkraft. I to'eren var det knap så meget fremhævet. I andre spil handler det mere om at kunne smadre ting, end at kunne lave om på miljøet.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
OkottaOkottaSkrevet 03/02-05 16:27 
Når spillet nu handler om krig, ødelæggelse og destruktion, så må det vel være på sin plads, at man i spillet er i stand til, på tilfredsstillende vis, at...well...ødelægge alt.

Når det så er sagt, så er spillet - ifølge alle anmeldelser jeg har læst - temmelig godt. Styringen osv osv, fungerer som det skal og spillet er både godt og underholdende.

Men ellers er jeg enig; Amerikanske spil fokuserer for meget på vold og ødelæggelse - man ser snart ikke andet på Xbox.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
DommergaardDommergaardSkrevet 03/02-05 17:05 
Jeg fik spillet for en uges tid siden og jeg kan varmt anbefale det! Har ikke haft så meget tid til at spille det endnu. Eller... har da spillet 5 timer og er ca. igennem 1/4 af spillet. Skal det beskrives kort, så er det GTA med krigstema!

Rigtig fedt spil, og meget bedre grafik end GTA, utrolig fede effekter når ting eksploderer osv! ;)
FrederikkellerFrederikkellerSkrevet 03/02-05 17:10 
Okotta>
Men ellers er jeg enig; Amerikanske spil fokuserer for meget på vold og ødelæggelse - man ser snart ikke andet på Xbox.


Der er der Nintendos maskiner kommer ind i billedet :)

mht. til selve spillet er jeg klar til at købe når jeg ellers engang får råd, det ser og lyder ret blæret!
DommergaardDommergaardSkrevet 03/02-05 17:13 
Herold>
Jeg har stadig ikke set det helt så godt som i fx. Red Faction, hvor du kunne udhule murene, men det kostede også en del maskinkraft.

Jah, det er ikke det samme som i Red Faction! Der er fysik på næsten ALLE ting i spillet, det er rigtigt. Men der kommer ikke hul i et bjerg hvis man kaster en granat, eller fyrer en missil på det, dog ikke! Det er heller ikke vigtigt. Som Darknon nævner det er der rag-doll og hele svineriet på. Det ser utrolig blæret ud alt i alt!
KalicolaKalicolaSkrevet 03/02-05 17:36 
Jeg kunne aldrig finde på at købe et spil, KUN fordi at man kan ødelægge alt, eller rive hovedet af mostanderen. Gameplay og de andre ting skal selvfølgelig være godt, ellers fungerer det jo ikke.

Og det lader til at alle de andre ting er helt i top hos mercenaries :D Så den er jo bare fjong.
For The Love Of The Game
King ChaosKing ChaosSkrevet 03/02-05 23:10 
Herold>
Det fremhæves, fordi det anses som værende realistisk, og fordi det er en næsten unik feature.


Jeps, men temmelig urealistisk at man ikke kan åbne døre og gå ind i bygninger.
DommergaardDommergaardSkrevet 03/02-05 23:30 
Flueknepperi. Begejstringen gik på hvor fedt det var at man kunne smadre næsten alt. Er det en nødvendighed at kunne komme ind i en bygning? Så spørger du sikkert, er det nødvendigt at sprænge ting i luften? JA!

:)
Danny SallingDanny SallingSkrevet 04/02-05 04:15 
Synes personligt det er alt for fedt at kunne smadre alt i nærheden, elsker destruction :-)
Spiller nu: Call Of Duty: Black Ops, Medal Of Honor (2010) [...
King ChaosKing ChaosSkrevet 04/02-05 06:55, rettet 04/02-05 06:56 
Sonic.dk>
Er det en nødvendighed at kunne komme ind i en bygning?

Nej, da overhovedet ikke. Det er ikke mig der påkalder mig den højhellige realisme. Og misforstå mig ikke; jeg synes det er fint at kunne ødelægge "alt", det bør bare ikke være det der er øverst på listen med features i spil.
ChronoChronoSkrevet 04/02-05 07:02 
Kan man ikke bare smadre døren og gå ind? Man kan jo smadre alt siger i :)
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
KalicolaKalicolaSkrevet 04/02-05 09:09 
Holy C.... Hvad sker der lige for den her tråd? Hvad ævler i om ? Det er et millitær-skyde-dræbe spil, med havoc og ragdoll, og køretøjer, fede våben, fede eksplosioner, fed grafik, fed stemning, fedt gameplay, PLUS at man kan ødelægge alt, altså en stor bonus til spillet, noget som man sjældent ser i krigs-skydespil... Wee!!!

I får det jo til at lyde som om at det er en dårlig ting, ærligt talt drenge, hvorfor er i så negative omkring det? Jeg har meget svært ved at se det negative i det... Der er INGEN herinde som køber spillet af den ene grund, at alt kan ødelægges (på nær døre).

Op med humøret gutter, det er slet ikke så slemt :D
For The Love Of The Game
SumezSumezSkrevet 04/02-05 09:30 
Hvis man bruger det kreativt, kan ødelæggeligt terræn bruges til at skabe rigtig fedt gameplay. Jeg lavede selv et (2D) spil/demo for nogle år siden, der gjorde brug af det, og har altid været vild med idéen. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
King ChaosKing ChaosSkrevet 04/02-05 11:26 
Det er da kun mig der er negativ og det er mere af princip end specifikt omkring Mercenaries :P
KalicolaKalicolaSkrevet 04/02-05 11:43 
king Chaos: May the force be with you :D
For The Love Of The Game
GreaseballGreaseballSkrevet 16/02-05 21:33 
Af små hemmeligheder i spillet kan det nævnes at Han Solo og Indiana Jones er spilbare figuer i spillet.
Hvordan? Ja kig på det link jeg har smidt op, så er der både billeder og info ";)

CVG
KalicolaKalicolaSkrevet 17/02-05 08:57 
greaseball: det der skulle ha været makeret med en kæmpe spoiler alert. Var det virkeligt nødvendigt?
For The Love Of The Game
DommergaardDommergaardSkrevet 17/02-05 11:14 
Ah... ville det også være en spoiler at sige at man kan være Link i Soul Calibur II og Mario, Luigi og Peach i NBA Street V3? Det er da almen viden for de fleste der dagligt kigger forbi Gamespot, IGN eller lignende Darknon!

Det giver jo heller ikke de helt store gameplay muligheder. Hovedpersonen skifter jo bare "skin" hvis man kan udtrykke det så firkantet. Men det er da en OK feature vil jeg sige. Er selv omkring halvejs i spillet. Kom hjem fra Varde igår, så inden jeg skal til teori kl. 17 (kørekort), så skal jeg lige have mig et par gode timer med spillet tror jeg... ;)
KalicolaKalicolaSkrevet 17/02-05 13:20 
tja sonic. Det kan du måske ha ret i.. Beklager hvis jeg lige var lidt for hurtig dér greaseball
For The Love Of The Game
DommergaardDommergaardSkrevet 17/02-05 13:42 
Hehe. Er der virkelig ikke andre der har denne titel? Har i btw. set reklamen for spillet? Jeg så den lige på MTV for en times tid siden. Den koncentrerer sig kun om at man kan springe ting i luften igen og igen... haha! Det er da en utrolig fed feature, men der er så meget mere i spillet end at springe ting i luften. :)
GreaseballGreaseballSkrevet 17/02-05 14:35 
Darknon>
tja sonic. Det kan du måske ha ret i.. Beklager hvis jeg lige var lidt for hurtig dér greaseball

Du skal se, jeg overlever det nok.
Du er tilgivet, ok? ;)
KalicolaKalicolaSkrevet 18/02-05 09:33, rettet 18/02-05 11:05 
kanon :)

Jeg vil sgu gerne købe det spil. problemet er bare at jeg også meget gerne vil købe resident evil 4, timesplitters 3, nba street V3, conker.. Så mercenaries bliver nok et af dem jeg køber når det bliver billigt og outdated, og når 2'eren er på trapperne
Dooh!! :(
For The Love Of The Game
KeenKeenSkrevet 18/02-05 10:41 
Samme her, jeg kunne da godt tænke mig det spil, men jeg har ikke så mange penge at rode rundt med og dem jeg har er reserveret til spil med en højere prioritet...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig