X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Play:Right Prisen 2004


Svar
Play:RightPlay:RightSkrevet 02/02-05 02:38 
P:R-staben har udvalgt fem nominerede i ni kategorier og de registrerede brugere kunne bruge årets første uger på at stemme på deres favoritter fra 2004.

Stemmerne er nu optalt og vinderne afsløres i denne artikel. Tak for deltagelsen til de mange, som var inde at stemme.

Play:Right Prisen 2004
KeenKeenSkrevet 02/02-05 02:58 
Det er da altid noget at der er nogle som kan li' Fable...! :)
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 02/02-05 07:28 
Men det vandt jo ikke...?
Spiller nu: Phantasy Star IV
OkottaOkottaSkrevet 02/02-05 12:01, rettet 02/02-05 12:12 
I skriver at der mangler kvalificerede titler til kunst prisen.

Mon ikke man kunne ha' fundet en noget bedre kandidat, end Castlevania: Lament of Innocence, som ikke er meget andet end en Devil May Cry klon.

Der er selvfølgelig heller ikke rigtigt sket noget på PS2, siden Rez og Ico, så det er svært at finde noget dèr, som fortjener en kunstpris i dag.

EDIT: Og hvis man vil se et kunstspil i dag, så behøver man kun ta' et kig på et spil som Otogi II. Det vælter alt andet af pinden, både visuelt og lydmæssigt.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
SumezSumezSkrevet 02/02-05 12:11 
Jeg synes helt ærligt heller ikke LoI er en kunstpris værd, men som du selv siger, er det ret svært at finde et europæisk udgivet spil i 2004, der fortjener at blive indstillet.
Men Castlevania er, om ikke andet, et fantastisk flot stykke håndværk, når det gælder det visuelle. Jeg kan klart sige at jeg aldrig har set noget lignende, når det gælder animationerne. De er virkelig overbevisende. Der er også virkelig mange fantastiske detaljer, hvis man kigger tæt på ting som dørene, osv. Men som helhed, går det tabt i spillets idéforladte ensformighed.
Musikken er til gengæld et af de mest fantastiske soundtracks i et spil nogensinde.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 02/02-05 12:12, rettet 02/02-05 12:13 
Okotta: Måske hvis Katamari Damacy var ude i PAL :)
OkottaOkottaSkrevet 02/02-05 12:14 
Sumez>
Jeg synes helt ærligt heller ikke LoI er en kunstpris værd, men som du selv siger, er det ret svært at finde et europæisk udgivet spil i 2004, der fortjener at blive indstillet.

Hvorfor skal det være et PAL spil, som vinder kunstprisen?

Dyrk lige hvad der sker i Japan(!)
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
dynamitedavodynamitedavoSkrevet 02/02-05 12:38 
Konsolkongen>
Men det vandt jo ikke...?

Jo ifølge staben...
Spiller nu: Gears Of War 2, FIFA 09, Pro Evolution Soccer 20...
RJKRJKSkrevet 02/02-05 12:42 
Okotta>
Hvorfor skal det være et PAL spil, som vinder kunstprisen?

Dyrk lige hvad der sker i Japan(!)

Tænk at vi af alle skulle få den omgang...

Konceptet er nu engang, at det kun er spil udgivet i PAL, der kan nomineres, udover Import-kategorien. Hovedparten har kun mulighed for at spille PAL, så at nominere andet, ville aldrig være retfærdigt. Selv spil der er udgivet i PAL, men som ingen hype har fået, har jo ingen chance for at opsamle stemmer, uanset hvor gode de er (Disgaea fx).
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig