X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Age of Empires på DS


Svar
psychomantispsychomantisSkrevet 01/02-05 22:09, rettet 01/02-05 22:09 
Det ser ud til, ifølge dvdboxoffice, at Age of Empires er på vej til NDS. Jeg har været inde på Majescos egen side, men kan ikke se noget. Nogen der har set det bekræftet noget andet sted?
Det må være oplagt med nogle strategispil på den håndholdte. Og så får firmaerne forhåbentligt også øjnene op for mulighederne indenfor point'n'click adventure genren. En opsamling med Monkey Island spillene ville ikke være så skidt.

Link
happyEDhappyEDSkrevet 02/02-05 17:33 
Ja jeg glæder mig til at prøv det. Tror det passer perfect med et RTS til DS en.
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
RuneSPRuneSPSkrevet 02/02-05 19:27 
Fee, men ville nu hellere have WarCraft (eller Starcraft :)?
jaesjaesSkrevet 02/02-05 19:37 
Yup, WarCraft. Og så skal man kunne spanke orker med stylusen (hmm, fik jeg lige en god idé til et DS-spil, en S/M-simulator? Det tror jeg nok, jeg gjorde).

Men ok, dårlig spøg til side, så er jeg enig i, at et RTS vil passe strålende til DS, nu når den nærmest er født med mus og museklik).
JuggernautJuggernautSkrevet 03/01-06 17:33 
Lidt mere info omkring Age Of Empires plus lidt screens...

Push me sire!
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
quadquadSkrevet 03/01-06 17:37 
jaes>
Yup, WarCraft. Og så skal man kunne spanke orker med stylusen (hmm, fik jeg lige en god idé til et DS-spil, en S/M-simulator? Det tror jeg nok, jeg gjorde).

Du er langt bagefter, Jacob og jeg har allerede arbejdet med ideen til Revolution og porten til DS.
tastasSkrevet 03/01-06 17:47 
Er det ikke turnbased?
Det ser nemlig turnbased ud på de screens :/
Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you.Spiller nu: Shadow Complex, Quake Live, StarCraft II: Wings Of ...
ZaPeZaPeSkrevet 03/01-06 18:01 
Jo, det er turnbased - desværre.
JuggernautJuggernautSkrevet 03/01-06 18:03 
Tror i virkelig at det bliver så slemt? Det, at det er turn-based, er netop den faktor der gør at jeg vil have spillet. Jeg tror det bliver for stor en mundfuld på sådan et lille konsol hvis det bliver real-time.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
King ChaosKing ChaosSkrevet 03/01-06 18:36 
Turnbased Rules!
quadquadSkrevet 03/01-06 18:56 
Ja for +45, men skulle situationen være at éns hjerne ser sig i stand til at behandle mere end 3 informationer i sekundet - bliver moderne turnbased spil ofte lige lineære og beslutningsløse.
QQSkrevet 03/01-06 21:21 
Så skulle de næsten lave Heroes of Might and Magic i stedet...
It's time to kick ass and chew bubblegum. But I'm all outta gum!Spiller nu: Legend Of Zelda, The: B...
King ChaosKing ChaosSkrevet 03/01-06 21:46 
Wagner>
Ja for +45, men skulle situationen være at éns hjerne ser sig i stand til at behandle mere end 3 informationer i sekundet

Kan vi få en moderator i spil her! :D

Nej, helt seriøst så bli'r jeg sgu stresset af RTS... så jeg foretrækker Advanced Wars, Shattered Union, Heroes osv.
HulleHulleSkrevet 03/01-06 21:51, rettet 03/01-06 21:55 
Jeg giver King Chaos ret. "Turn-based rules" og jeg er glad for at de har valgt at gøre dette med serien. Ikke at det andet ikke ville virke på DS, for det ville bestemt. Den er den eneste konsol på på markedet hvor dette netop ville virke optimalt.

Heroes of Might and Magic på DS. Den stemmer jeg også på. Nummer 2 og 3 i serien er jo klassikere.
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
quadquadSkrevet 03/01-06 21:57 
Turbaseret gameplay virker påtvunget i flere tilfælde. Det bliver formentlig et temperamentsproblem om man foretrækker direkte beslutninger, eller mange små overvejelser.

KC; Det var just et estimat ;)
King ChaosKing ChaosSkrevet 04/01-06 06:52 
Wagner>

KC; Det var just et estimat ;)

Well, om 2½ måned ville det ha været mere passende... >>hmmppff<<
JAAJAASkrevet 04/01-06 11:31, rettet 04/01-06 11:32 
Jeg er faktisk lidt ked af, at det bliver turbaseret, selv om det er min klart foretrukne form for strategi. Jeg havde glædet mig meget til at prøve real time strategy på DS'en. Ud over Advance Wars kan vi sikkert regne med, at der kommer en del turbaseret strategi fra japanske firmaer, så det havde været rart med lidt afveksling i form af RTS fra nogle vestlige udviklere. Nå, måske Warcraft? Eller et Dune 2 remake!
CanonCanonSkrevet 28/01-06 22:04 
Så kom der overraskende nok en trailer:P

Yeah, lige her
Bah...
JuggernautJuggernautSkrevet 15/02-06 19:23 
Fin pris hos Axelmusic.

249,95
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig