X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

TDC Webspeed OBS!


Svar
dRxLdRxLSkrevet 31/01-05 18:11 
Hvis du har webspeed så se lige her:
http://tdckabeltv.dk/appmanager/ktv/privat?_nfpb=true&_pageLabel=wbspd_priser&_nfls=false

TDC kører "turbo" på to af deres hastigheder.
Jeg har f.eks. lige "nedsat" min hastighed fra 256/128 til 512/256 og sparer samtidig 60 kroner om måneden.

TDCkabel gør dog ikke noget for at oplyse kunderne om dette, så man skal selv lige kontakte dem eller bruge den online formular der er til at ændre hastigheder med.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
enfenenfenSkrevet 31/01-05 18:27 
TDC har et lignende tilbud på 'Bredbånd'.

Jeg havde en 512/128 linie, men opgraderede fornyligt for at få en 1024 linie. TDC kører et kampagne tilbud for tiden, så man automatisk bliver opgraderet til 4096 kbit til 1. maj 2005.
What is the Matrix?
dRxLdRxLSkrevet 31/01-05 18:42 
Er det ADSL du mener med bredbånd?
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
enfenenfenSkrevet 31/01-05 18:49 
Ja selvfølgelig :)

Bredbånd er jo bare TDC's navn for ADSL.

Bredbånd = ADSL
Webspeed = ADSL
What is the Matrix?
yokanabsteryokanabsterSkrevet 31/01-05 19:07, rettet 31/01-05 19:08 
Bredbånd = internet over 2300/2300
Det mener jeg hele tiden har været definitionen på bredbånd.
soon the world will be one big computer
MarcusMarcusSkrevet 31/01-05 19:14 
Har TDC andet ADSL/Bredbånd end det de kalder Webspeed(og evt. webnet?) Vi har internet hos tdc og det er vist ADSL 512/128...så kan det vel også betale sig for os at nedgradere til 128 og benytte turbo tilbuddet?
enfenenfenSkrevet 31/01-05 19:19 
Yokanabster>
Bredbånd = internet over 2300/2300
Det mener jeg hele tiden har været definitionen på bredbånd.

Det er i hvert fald ikke definitionen hos TDC. Læs mere på medfølgende link...

Bredbånd
What is the Matrix?
NaieraNaieraSkrevet 31/01-05 19:32, rettet 31/01-05 19:36 
Det er heller ikke definitionen hos den Amerikanske stat, men ikke desto mindre tager de alle fejl. Minimum 2 Mbit er definitionen på en bredbåndsforbindelse.

Webspeed er i øvrigt ikke ADSL. Webspeed er Internet over kabelnettet. Det er ikke det samme som ADSL. TDC "Bredbånd" er ADSL.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
dRxLdRxLSkrevet 31/01-05 20:27 
Bare husk på at TDC og TDCkabeltv så vidt jeg har forstået er 2 forskellige selskaber. Så vidt jeg har forstået udbyder det ene firma ADSL og det andet kabel-internet.

Det tilbud jeg har fået gælder hos tdckabeltv, jeg ved ikke lige om tdc har et lignende tilbud.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
NeonodeNeonodeSkrevet 31/01-05 22:55 
Jeg har lige genbestilt mit 1024/128 så nu har jeg 2 mbit indtil 31 juli uden det koster mig noget ;)

For som de selv skriver:
"Hvis du allerede har 128/64 kbit/s eller 1.024/128 kbit/s, skal du genbestille din Webspeed-hastighed, for at få ekstra turbo frem til 31. juli 2005. Det koster ikke noget at genbestille din hastighed."

TAK FOR TIPPET!!! :O)
enfenenfenSkrevet 01/02-05 07:57 
Naiera>
Det er heller ikke definitionen hos den Amerikanske stat, men ikke desto mindre tager de alle fejl. Minimum 2 Mbit er definitionen på en bredbåndsforbindelse.

Webspeed er i øvrigt ikke ADSL. Webspeed er Internet over kabelnettet. Det er ikke det samme som ADSL. TDC "Bredbånd" er ADSL.

Ja, jeg var lidt for hurtig på aftrækkeren. Webspeed er selvfølgelig over kabelnettet hos TDC.

Webspeed kræver så vidt jeg kan huske heller ikke, at man skal have et telefonabonnement hos TDC, som Bredbånd/ADSL kræver. Noget jeg personligt ikke har brug for, da mobilpriserne alligevel er så langt nede.
What is the Matrix?
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig