X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

speed/power metal?


Svar
dpldplSkrevet 30/01-05 21:06 
Hey har på det sidste er jeg begyndt hører en del musik som sonata arctica, stratovarius og nightwish. Og efter hvad jeg har fundet ud af hører det under speed/power metal.

Og derfor vil gerne have lidt hjælp med at finde musik der minder om de 3 grupper ("elsker" de grupper).

Så der er vel ikke nogen herinde der kan forsløg et par gode der minder om dem?
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
salsalSkrevet 31/01-05 20:42 
Lightning Bolt, Fudge Tunnel, Sunn O))), Noxagt, Eye Hate God, Isis.

(djævlesmilien-fra-msn-hér)
Spiller nu: DuckTales 2, Heroes Of Might And Mag..., Kings Of The Beach
dpldplSkrevet 01/02-05 16:31 
har svær nok ved at finde info om de grupper på nettet. Men efter hvad jeg har fundet ud af, så har du ikke noget gøre med de 3 grupper jeg nævnte.
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
kingsizekingsizeSkrevet 01/02-05 17:05, rettet 01/02-05 17:08 
hvis det er power/speed metal mam vil have, kommer man ikke uden om Pantera og overkill!

Men tag et kig her:

link
Minecraft / Xboxlive: BaumspielerSpiller nu: Trials HD, World Of Warcraft: Cata..., Minecraft
dpldplSkrevet 01/02-05 18:18 
de 2 grupper er helt forkert stil... de er alt, jaaa hvad skal man kalde dyster/mørkt over det.

men den side du gave mig har da hjulpet mig lidt. angel dust, blind guardian og hammerfall lyder til være noget for mig
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
DizzyDizzySkrevet 01/02-05 19:06, rettet 01/02-05 19:06 
Hammerfall er musik ala Manowar

Du kan også søge bands på

allmusic
Beer is living proof that God loves us and wants us to be happy - Benjamin Franklin
RuneSPRuneSPSkrevet 01/02-05 19:11 
Thyrfing og Kalmah! :)

Dog ikke powermetal, men Thyrfing har vist lavet et cover af et af Night Wish's numre...

Men ellers hvad så med... *gulp*, Norman Jean :D?
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig