X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Lost In Blue


Svar
RuneSPRuneSPSkrevet 30/01-05 18:15, rettet 30/01-05 18:16 
Et RPG-Adventure spil til DS, som ser og lyder rimelig lovende imo... screens og en video kan findes på linket:

Lost in Blue
JuggernautJuggernautSkrevet 30/01-05 18:22 
Kræver den video ikke et medlemsskab? Jeg kan åbenbart ikke suge den.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
RuneSPRuneSPSkrevet 30/01-05 18:41, rettet 30/01-05 18:41 
Du skal bare vælge det i wmw format... ellers prøv det her link:

Trailer
JuggernautJuggernautSkrevet 30/01-05 19:04, rettet 30/01-05 19:05 
Linket virker ikke desværre. Men jeg prøver at hente den i wmv.

Edit: Linket er fint nok :) Beklager.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
jaesjaesSkrevet 30/01-05 19:10, rettet 30/01-05 19:21 
Det var dog nogle lækre animationer, og samspillet med pigen, og titlen på spillet, får mig til at tænke på ICO :)

EDIT: Der er så ikke sindssyg meget forskel på kvaliteten af de to filmklip i praksis, kan jeg oplyse. De ser ud til at være filmet - eller tilklippet - forskelligt...

Video i høj opløsning på GameSpot...
JuggernautJuggernautSkrevet 30/01-05 19:16 
Det virker underligt indbydende på mig. Måske en grund til at investere i en DS :)?
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
RuneSPRuneSPSkrevet 30/01-05 19:29 
èn af dem :)

Anyway, så syntes jeg det minder lidt om flash "MMORPG'et" Wurm (www.wurmonline.com). Håber bare det foregår lidt hurtigere :)
ZøvnigZøvnigSkrevet 30/01-05 23:34 
Ja jeg sad også med et stort smil på after at have set traileren :) Kunne godt gå hend og blive et spil jeg kaster mig over straks ved udgivelsen *SS*
Jeg har et liv = jeg har Animal Crossing!!!
AsseAsseSkrevet 31/01-05 00:03 
Det var ikke noget der lige umiddelbart tiltalte mig, men jeg vil vente og se lidt flere trailers :)
happyEDhappyEDSkrevet 31/01-05 17:27 
Jo det er lækkert.
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
The BruceThe BruceSkrevet 02/02-05 13:27 
Hvis musikken i traileren er en indikator på den endelige musik i spillet, så er jeg klar som Carl Mar! Det kunne være fedt, hvis de virkelig fik udnyttet DS'ens styre-egenskaber til dette spil, som f.eks. Touch-screen'en! SÅ bliver det ganz!!!
"I have a briefcase that turns into a helicopter!"- James Bond
SumezSumezSkrevet 02/02-05 13:29 
At dømme efter traileren, er der den sædvanlige slags gimmick-indslag, hvor man skal ryste palmer, etc.

Det jeg selv så kunne være fedt, ville være hvis man kunne trykke på ting på øen som man gik rundt og bruge dem på kreative måder, i stedet for at få stukket et "Nu skal du trykke dér med din stylus!" i hånden af spillet.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
RuneSPRuneSPSkrevet 02/02-05 15:56 
Tror da det ville virke nice at fx fiske og skyde med bue med...
SumezSumezSkrevet 18/09-07 08:44 
Her to et halvt år efter seneste indlæg er der kommet to "Lost in Blue" spil, og jeg har ikke rigtig hørt noget om det siden dengang.

Nogen der har prøvet et af spillene, og kan vurdere om det overhovedet var omtalen værd, eller skal man smide sine penge et andet sted?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
happyEDhappyEDSkrevet 18/09-07 11:30 
Og der er et nyt på vej.
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
KroeboCopKroeboCopSkrevet 18/09-07 22:18 
Sumez>
Her to et halvt år efter seneste indlæg er der kommet to "Lost in Blue" spil, og jeg har ikke rigtig hørt noget om det siden dengang.

Nogen der har prøvet et af spillene, og kan vurdere om det overhovedet var omtalen værd, eller skal man smide sine penge et andet sted?

Jeg sider og spiller det første, det er røv svært efter min mening:=(
Hoid to colony C05 where the computer is...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig