X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Home Search...


Svar
kingsizekingsizeSkrevet 29/01-05 12:04, rettet 29/01-05 12:04 
Jeg har nu igennem længere tid forsøgt at fjerne denne startside fra mine forældres computer, men uden held! jeg har søgt på google, men synes ikke rigtigt at kunne finde en ordenlig forklaring på hvordan jeg skal gribe det an! er der nogle herinde der har haft samme problem, og tilmed har løst det uden en formatering?
Jeg har naturligvis kørt både Anti-virus(norton) og Ad-Aware SE, men intet hjælper!
Minecraft / Xboxlive: BaumspielerSpiller nu: Trials HD, World Of Warcraft: Cata..., Minecraft
KTCKTCSkrevet 29/01-05 12:49 
Norton og/eller AdAware burde klare den, men ellers kan man, hvis man er teknisk nok anlagt, bruge et program kaldet "Hijack This" til at finde frem til synderen. Man bør dog passe på, da man let kan komme til at ødelægge noget hvis man ikke ved hvad man sletter.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
John DoeJohn DoeSkrevet 29/01-05 13:27 
Ellers så prøv Spybot det finder tit ting ad-aware ikke gør.

Spybot
Do not let Dr. Mario touch you, he is not a real doctor!
JinkJinkSkrevet 29/01-05 13:44 
Har lidt det samme problem. Mit IE er totalt fucked. Og jeg har også et lille søgefelt nede i højre hjørne, som dukker op når jeg kører musen derned. Det hedder "search the web", men har ingen anelse om hvordan jeg skal fjerne det. Har kørt ad-aware og spybot : /
BeanoBeanoSkrevet 29/01-05 13:52 
Bruger du MSN Plus ?

For den kan godt finde på at installere noget lignende selv om man siger "nej tak" til addware :(
JinkJinkSkrevet 29/01-05 14:01 
Ja. Hvis jeg skal afinstallere det, skal jeg afinstallere hele msn. Men du har nok ret, havde også på et tidspunkt nogle ikoner man ikke kunne slette, som vidst var kommet fra msn+.
kingsizekingsizeSkrevet 29/01-05 14:24 
De bruger ikke MSN plus og jeg har også kørt spybot, det gav heller ikke noget resultat!
Minecraft / Xboxlive: BaumspielerSpiller nu: Trials HD, World Of Warcraft: Cata..., Minecraft
OvermindOvermindSkrevet 29/01-05 15:08 
Hvis du har mod på det så brug Regedit til at fjerne det.

Det er sikkert en der "respawner" hver gang Windows genstartes.
You are not a Tanaka!!
JuggernautJuggernautSkrevet 29/01-05 16:17 
Tit og ofte skyldes disse ting at man surfer på diverse beskidte sider. Hvis man nu holder sig væk er jeg rimelig sikker på at man undgår al den ballade.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
BeanoBeanoSkrevet 29/01-05 17:06 
Jink. Er du sikker på du skal have hele MSN afinstalleret også ?

Jeg har brugt MSN Plus og kunne fint afinstallere isoleret den uden MSN "røg" med.

Problemet med MSN Plus er man godt nok kan fortælle programmet at man ikke ønsker "adware", men så installerer den det bare selv når den laver en auto-update senere uden at spørge. Ihverfald mine erfaringer :(
kingsizekingsizeSkrevet 29/01-05 17:37 
Overmind>
Hvis du har mod på det så brug Regedit til at fjerne det.

Det er sikkert en der "respawner" hver gang Windows genstartes.

jeg har ingen ide om hvor jeg skal begynde at lede!
Minecraft / Xboxlive: BaumspielerSpiller nu: Trials HD, World Of Warcraft: Cata..., Minecraft
GoMeZGoMeZSkrevet 29/01-05 17:57 
Jeg ville prøve med en Microsoft Antispyware beta, den fungere rigtig godt selvom det er en "beta".
Dog vil de gerne have valideret Windows installationen, men hvis man ikke har lyst til dette kan man bare trykke "continue" og vælge "no".

Microsoft AntiSpyware Beta
Hvis du mangler en Gmail invitation så send en pm
King ChaosKing ChaosSkrevet 29/01-05 18:13 
Juggernaut>
Tit og ofte skyldes disse ting at man surfer på diverse beskidte sider.

Nooooooo?!
JuggernautJuggernautSkrevet 29/01-05 18:17 
Jooooooo ;)
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
UnknownUnknownSkrevet 29/01-05 18:19 
Kan kun anbefale SpySweeper .. Fandt alt muligt som hverken Norton/Adaware eller Spybot fandt! Dog koster det lidt!

SpySweeper
.: Post Danmark sucks :. Har nu mistet to pakker...!
SarnathSarnathSkrevet 30/01-05 12:28 
Du kan også prøve Windows washer.
The dictionary defines "wedding" as... The process of removing weeds from one's garden - Homer J. Simpson
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig