X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

VGA boxe - feedback


Svar
JmogJmogSkrevet 28/01-05 19:50 
Jeg har set anbefalinger af Performance VGA boxen flere steder, men den er lidt svær at finde. Den, jeg linker til forneden, har lignende ekstra outputs. Nogen der har prøvet den?

VGA box
dRxLdRxLSkrevet 28/01-05 20:07 
Jeg har Performance VGA boxen og min er ikke helt perfekt. Jeg bliver nødt til at have VGA pass through fra PC'en sluttet til for at "jorde" signalet, ellers bliver det mærkeligt ufokuseret. Jeg ved ikke om den har været sådan fra starten og jeg så først lagde mærke til det efter et stykke tid.

Hvorom alting er så vil jeg gerne have 1 stk. VGA box med hvis du vælger at købe og der på den måde kan blive noget at spare.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
JmogJmogSkrevet 29/01-05 03:23 
Det er en aftale, jeg sender lige en besked.
dRxLdRxLSkrevet 11/04-05 12:51 
Jeg har nu langt om længe fået taget mig sammen til at prøve boxen. Som VGA box er den fin, men man bliver slemt skuffet over "S-video" billedet. Det er så dårligt at jeg må gå ud fra at der er tale om et component signal sendt igennem S-video kablet.

Med andre ord har jeg stadig grund til at foretrække min Performance VGA adapter (dens dumme "jord" fejl til trods).
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
SumezSumezSkrevet 11/04-05 13:36 
Hvad vil du med S-Video?
Jeg synes, VGA-billedet på nævnte box er perfekt, og vil man bruge fjernsynet, er et RGB-kabel vel at foretrække.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
JmogJmogSkrevet 11/04-05 14:06 
dRxL>
component signal sendt igennem S-video kablet.

Det må være composite du mener, ikke? Det er i hvert fald muligt at sende et composite-signal gennem et s-videokabel.

En skam at det er så dårligt, men skifter du da ofte mellem at bruge din monitor og dit TV som display?
Danny SallingDanny SallingSkrevet 11/04-05 14:43 
Kan fortælle at den vga box ved lik-sang er møg god, har den selv :-)
Spiller nu: Call Of Duty: Black Ops, Medal Of Honor (2010) [...
msxtrdmsxtrdSkrevet 13/04-05 02:34 
Hvad er CD-R knappen egentig til. Jeg mangler lige manualen til tingesten. Hos mig står switchen i midt positionen. Den virker udmærket på LG Flatron L1730B LCD skærm.
dRxLdRxLSkrevet 13/04-05 08:02 
Jmog>
Det må være composite du mener, ikke? Det er i hvert fald muligt at sende et composite-signal gennem et s-videokabel.

En skam at det er så dårligt, men skifter du da ofte mellem at bruge din monitor og dit TV som display?

Ja, jeg mener selvfølgelig composite.

Jeg bruger S-video til de spil der ikke understøtter VGA. Jeg kører så signalet igennem et tv-kort i computeren. Meningen er at klare sig helt uden et fjernsyn =)
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig