X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Senko no Ronde, nyt shoot 'em up


Svar
JAAJAASkrevet 27/01-05 16:56, rettet 27/01-05 17:03 
Fra g.rev, folkene bag Border Down. Ikke noget konkret om en Dreamcast version endnu, men det er et Naomi spil, har kørt test udelukkende i Club Sega I Akihabara og deres to foregående spil er begge blevet konverteret til Dreamcast, så muligheden foreligger da. Det et en karakter shoot 'em up, hvilket skuffer mig lidt, men det ser faktisk ret interessant ud. Ligner en form for blanding af en fighter og et Shoot 'em up.

Senko no Ronde
MarcusMarcusSkrevet 27/01-05 17:22 
hmm ja, den slåskamp ser helt Zone of the Enders agtig ud.
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 27/01-05 18:20 
Easy now, billedet bevæger sig ikke ligefrem ;) Vil nu mene, at det mere ser ud til at være over i noget Bangai-O-noget med close-ups. Nogen der har set et videoklip et sted?
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Fallout 3: Game Of The ..., Berserk And The Band Of..., Atomic Heart
JAAJAASkrevet 27/01-05 19:55 
SkyblazeR>
Easy now, billedet bevæger sig ikke ligefrem ;) Vil nu mene, at det mere ser ud til at være over i noget Bangai-O-noget med close-ups.

Kig på billederne igen. De har alle to life bars, to modstandere og nedtælling a la kampspil. Derfor min sammenligning :P
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 27/01-05 20:10 
Den er jeg med på, men jeg finder det nemmere at konstatere, at Bangai-O virker mere som en direkte inspiration end en ZOE-slåskamp :)
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Fallout 3: Game Of The ..., Berserk And The Band Of..., Atomic Heart
RJKRJKSkrevet 27/01-05 20:11 
Det er et relativt stort afsnit om det i sidste nummer af Super Play. Hvor det faktisk sammnelignes med Virtual On og Bangai-O.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
dRxLdRxLSkrevet 27/01-05 20:31 
Det ser fantastisk ud. Det har heller ikke været nogen hemmelighed at jeg altid har været ret vild med Border Down. Jeg krydser fingre for en DC release =)

Her roser jeg BD for meget ;-)
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
JAAJAASkrevet 27/01-05 20:31, rettet 27/01-05 20:33 
De har været i Japan og spillet det? Det havde jeg ikke ventet af Super Play.

Man kan ikke rose BD for meget :P
dRxLdRxLSkrevet 27/01-05 20:45 
Du har nok ret, full-speed og så bare flyve i cirkler rundt om alle kuglerne hele tiden. FANTASTISK!
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
RJKRJKSkrevet 27/01-05 20:51 
JAA>
De har været i Japan og spillet det?

Oversættelse af en japansk skribents rapport fra Sega Private Show. Sikkert også i Edge (ligesom deres Looking Glas-artikel).
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
JAAJAASkrevet 27/01-05 21:28 
Ahh, så giver det pludseligt mere mening.
SumezSumezSkrevet 28/01-05 00:50 
RJK>
Det er et relativt stort afsnit om det i sidste nummer af Super Play.

De nævnte det også i nummer #1, mener jeg det var. I er totalt langsomme. ;P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig