X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Forkerte forventninger?


Svar
quadquadSkrevet 30/04-03 13:49 
Nu har jeg læst de offielle danske Playstaion blade op til release af PS2, købte en stor stak af Koluda :D

Det som de glædede sig mest til ved PS2 var Harddisk og Online-gaming, det er simpelhen tog dog nyhedern om den hver gang, selv alle som skriver ind til brevet om PS2 omhandler Online-gaming og harddisk. De skriver tilmed flere steder at en PC vil være overflødig, for nu kan man have filer på sin PS2, gå på internettet med den og sende emails.

Forresten, læste mig også til deres nedringelse af Nintendo fordi de ingen fantasi har :D Og at kalde deres konsol for Star Cube viste hvor fanget i tiden de var :D

Ved godt det er et PSX only blad, bestående af folk der får penge for at skrive godt om PSX, men at det bedste ved PS2 skulle være harddisk og Online ikke er blevet en realitet i DK endnu, mens begge dele blev indført med succes på Xboxen.

Måske bare mig der ikke vidste noget om det, men at PS2'en slagkraft skulle være HD og Online gaming, hmm ;P
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 30/04-03 20:38 
Forkerte forventninger?

Lidt ligesom slutningen på "The Crying Game" :D
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
SephirothSephirothSkrevet 30/04-03 20:54 
Haha, det blad er proppet med fanboy-bemærkninger. Lad mig bl.a. citere fra nummer 4/2003:

Spørgsmål:
Jeg har læst at MGS2: Substance skulle være ude til Xbox, før end til PS2, passer det?

Svar:
Ja, Substance udkom allerede tidligere på måneden til Xbox, men det bliver med garanti ikke en større succes på Microsofts konsol, da Metal Gear er som skabt til PS2

Spørgsmål:
Når man kan komme online med PS2, hvor vil der så være flest online? Hos Xbox eller PS2?

Svar:
Jeg kan ikke forestille mig, at der er flere, som der vil gå online med Xbox end med PS2. Vi er så mange flere gamere på Playstation 2 end Xbox-folket, og de vil ikke kunne hamle op med os - sådan!

Spørgsmål:
Er Xbox så stor en konkurrent, som de fleste folk tror? Det er en af de ting, jeg er bange for.

Svar:
Nej, det må snart være bevist, at Xbox aldrig kommer til at overgå PS2 - i hvert fald ikke i denne omgang.

Alle disse spørgsmål er fra samme læser, og brevet blev udvalgt som månedens brev (!)
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 30/04-03 21:30 
Denne her fra det nyeste blad er ikke så fanboy-agtig:

Spørgsmål:

Jeg er en dreng på 8 år, som ifølge min mor sidder alt for længe ved min Playstation, men det passer ikke. Ved I, om der findes et spil til Playstation 2, som ligner Flight Simulator 2002 (pc-spil)? Jeg glæder mig til at høre fra jer.

Svar:

Nej, Flight Simulator til pc er i en klasse for sig selv, og der er ingen andre spil på markedet til Playstation 2, der bare tilnærmelsesvis minder om denne udgivelse.

I et andet brev skriver en som start:
Jeg er en dreng på 16 år, der har været trofast PS-gamer siden starten af 90'erne (...)

:D
SolaegSolaegSkrevet 30/04-03 21:31 
Lol! Man må vist sige, at XBL ikke har været en hel dum idé, men det kan de jo nok ikke indse.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig