X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Forskel på 1.0 og 1.1


Svar
OmenOmenSkrevet 30/04-03 12:44 
Er der nogen der kan fortælle mig hvad forskellen er på de forskellige versioner af Xbox'en, og om det vil have nogen indflydelse hvis jeg har tænkt mig at få min maskine chippet?

Ydermere skulle der være nogen som bliver udlevet med et Samsung drev, men gælder det kun for 1.1 versionen?
Vote Ficus!
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 30/04-03 12:54 
Det skulle vidst ikke betyde noget hvad angår chipningen.
Spiller nu: Phantasy Star IV
KTCKTCSkrevet 30/04-03 13:35, rettet 30/04-03 14:14 
Installationen af de forskellige chips er lidt forskellig fra 1.0 til 1.1, da bundkort-layoutet er lidt anderledes. Det er dog ikke noget problem.

Danske 1.0 Xboxe har så vidt jeg ved altid Thomson DVD-drev, som godt kan have lidt problemer engang imellem. Jeg har læst, at visse 1.0'ere har Philips, men som sagt har jeg ikke mødt nogen.

1.1'ere har enten Samsung eller Philips drev. Min egen v1.1 har Samsung, og denne læser faktisk CDR uden problemer, så du kan høre dine egne brændte musik-hits! (har lige testet)
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 30/04-03 13:37 
Kan min ikke det?
Spiller nu: Phantasy Star IV
KTCKTCSkrevet 30/04-03 13:42 
Nej, den har Thomson-drev, som er ret kræsne med medier. Så hvis du skal afspille dine Mine-Greatest-Ejay-Hits på Xboxen, skal de brændes på CDRW for at du kan have et håb om at kunne høre det.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 30/04-03 13:46 
ok tak.
Spiller nu: Phantasy Star IV
OmenOmenSkrevet 30/04-03 13:50 
Men hvis man får en Xecuter i maskinen, er det vel muligt at smide det hele over via en ftp ikke?
Vote Ficus!
KTCKTCSkrevet 30/04-03 13:57 
Ja og nej.
Det findes et program til Pc, der kan kopiere musikken over, men den skal være i det rigtige format Windows Media Audio (WMA).

Problemet med at gøre det manuelt er, at Xboxen bruger en database, der holder styr på titler og placering. Denne skal også opdateres, før du kan afspille musikken på Xboxen.

Programmet opdaterer denne database, og generelt er det meget mere behageligt at redigere musikken fra Pc'er, hvor du jo kan skrive hurtigere på tastaturet.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig