X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

WoW : Svensk er officielt sprog?


Svar
OvermindOvermindSkrevet 25/01-05 12:58 
Er det bare mig eller er der utrolig mange svenskere? Ikke at det gør noget - Jeg syntes bare det er pudsigt.
You are not a Tanaka!!
The DaneThe DaneSkrevet 25/01-05 13:04 
Der har hele tiden været mange svenskere, Danskere, nordmænd og finere (eller hvad de nu hedder). Men de svenske er mere markante pga. mange af dem ikke kan finde ud af at holde sproget på engelsk i General chat.
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
SøgAArdSøgAArdSkrevet 25/01-05 14:52 
I Warcraft 3 var det til gengæld tyskerne der havde 'the upper hand' mht. deltagelse :)
Home is where the hardware is..
RitesRitesSkrevet 25/01-05 16:12 
Men nu er det tilgengæld lovligt at kalde dem svin, når de ikke fatter at de skal snakke engelsk :)
» a winner is you «
FrederikkellerFrederikkellerSkrevet 25/01-05 16:24 
haha :)

I Battlefield er der både mange svenskere og hollændere.
HeroldHeroldSkrevet 25/01-05 16:54 
Både Sverige og Danmark har enormt store communities i forhold til indbyggertal. :)
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
RonaldoRonaldoSkrevet 27/01-05 11:33 
Hvorfor siger alle man skal snakke engelsk? Siden hvornår er det blevet en lov?
SumezSumezSkrevet 27/01-05 11:54 
Det er bare meget rart, så kan man forstå hinanden. ;)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
OvermindOvermindSkrevet 27/01-05 12:30 
Det er ikke noget problem at snakke svensk. Bare man gør det på private kanaler og ikke general.
You are not a Tanaka!!
HeroldHeroldSkrevet 27/01-05 15:44 
Der er ikke nogen lov eller regler imod det - det er bare almen god netikkette at holde sig til hovedsproget i et spil, når man taler i de åbne kanaler.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
The DaneThe DaneSkrevet 27/01-05 15:55 
Ronaldo>
Hvorfor siger alle man skal snakke engelsk? Siden hvornår er det blevet en lov?

Det er en regel fra Blizzards side, at man holder sig til engelsk i de offentlige kanaler - altså på de engelske servere. Derudover er det som sagt god takt at man skriver så alle kan forstå det.
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
RonaldoRonaldoSkrevet 27/01-05 21:25 
http://www.worldofwarcraft.com/policy/

Jeg kan ikke finde de regler du omtaler. Jeg er i bund og grund også ligeglad. Folk kan kommunikere, som det behager dem. Det irreterrer mig voldsomt når folk siger, at jeg SKAL gøre noget, når det i hele taget ikke rager dem. Privat snak burde selvfølgelig holdes på private kanaler.
HeroldHeroldSkrevet 27/01-05 22:18 
Han vrøvler også. Det er ikke en regel, og noget Blizzard har sagt de ikke vil håndhæve i spillet.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig