X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

The Thing


Svar
ValkyrieValkyrieSkrevet 30/04-03 12:37, rettet 30/04-03 12:43 
Wow..... har spillet lidt, og må sige jeg synes det er rigtig uhyggeligt og godt lavet. Der er nogen rigtig gode ideer der!

Surt jeg aldrig har set filmen dog:O

..... Det er så cool at ens mænd hvis de ser for meget går de helt amok, skyder på en, kaster op, bøjer sig ned og gemmer sig, skyder sig selv i hovdet eller noget andet....

Wow.... Andre der er igang med det?


EDIT:

"When you look at everything the game offers in terms of its gameplay, presentation, and story, it's hard not to appreciate The Thing. " 8,4 - Gamespot


"The Thing warrants your time and money. It's a good action-adventure game, and yes, it's even a very good survival-horror game, something we'll all in need of." 8,3 - IGN


"Rife with thrills and chills, The Thing delivers on all levels. Leave the light on for this one." 8,5 - Gamespy


"As it stands, The Thing doesn't step away from its original roots and concept, but rather embraces them and expands on the formula. As always, one man's meat may be another's poison, but if you invest some time here, and throw away your pre-conceptions, The Thing might give back a lot more than you expect." 7/10 - NTSC UK

Gamerankings
Well crucify the insincere tonight...
DeluxScanDeluxScanSkrevet 05/03-06 11:10, rettet 05/03-06 11:11 
Jeg så filmen 'The Thing' for første gang i sidste uge, og jeg var meget imponeret. Derfor løb jeg fluks ud og fik fat i spillet, der jo er en officiel to'er.
Jeg har før set det til 99,- i alle mulige butikker, men har aldrig købt det før nu. Det er jeg ked af, for det er da en rigtig fed oplevelse!
Den paranoide stemning fra filmen er fanget intet mindre end perfekt, og så er det et af de allermest uhyggelige spil, jeg nogenside har spillet.
Jeg er normalt ikke til survival-horror, men The Thing formår at gøre det SÅ FEDT, at selv jeg er gået helt i selvsving over det. Jeg tror det er fordi, det foregår en blanding af 3. og 1. person - og altså ikke via mærkelige kameravinkler.
Fear/trust-systemet er fremragende og det samme er grafik og lyd. Spillet kan samles op for under en hund, og alle der ikke har prøvet det bør unde sig selv chanchen.
Laserdisken har pt. tilbud på The Thing SE til 60 kr. Et FUND for en så genenmført special edition.
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
Danny SallingDanny SallingSkrevet 05/03-06 21:28 
Husker også spillet som værende et af de bedre survival horror spil, og til den pris er det en fejl ikke at købe det :-)
Spiller nu: Call Of Duty: Black Ops, Medal Of Honor (2010) [...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig