X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

PS2 vs Gamecube vs Xbox


Svar
SqafemrSqafemrSkrevet 20/01-05 22:25 
Wiiihuuu... så skal der smadres!!!

En lille film hvor de 3 konsoller bliver udsat for en FYSISK test >=D.

Nu skal jeg ikke afsløre hele filmens indhold... men nintendo har jo et godt ry for at have utrolig modstandsdygtigt hardware... modsat sony.
Hvad angår xbox -> så er testen ikke helt fair.

#Nåå, nu gjorde jeg det så alligevel.#

TESTEN
SøgAArdSøgAArdSkrevet 20/01-05 22:36 
"The strongest one survives"

Hmm..
Home is where the hardware is..
DommergaardDommergaardSkrevet 20/01-05 23:04 
Arh, det er sq lidt unfair! Men vi har jo set hvor robust Gamecuben er før! ;)
PlaykidPlaykidSkrevet 20/01-05 23:06 
Det var nu ikke den maskine jeg troede der vandt.
Dog havde jeg ret i hvilken en der gik først ud.
Men sidste test var nok lidt unfair;)
Spiller nu: Halo 3
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 20/01-05 23:20 
Utroligt at Xboxen holdt så længe. Harddiscen har nok ikke haft det så godt bagefter :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
SumezSumezSkrevet 20/01-05 23:20, rettet 20/01-05 23:22 
Der er vist ikke den store tvivl om at GC er mest robust. Sony hardware har som bekendt altid være noget juks, mens Xboxen virker robust, andet kan man ikke forvente med den størrelse.
Ja, det er unfair at hun giver op, fordi knappen ikke sidder på maskinen længere, men jeg ville ikke gøre mig nogen forhåbninger om at harddisken har overlevet det slag, den er jo et temmelig ømt punkt for Xboxen.
Om ikke andet er jeg igen ret imponeret over hvor meget en GC faktisk kan holde til ift. hvor skrøbelig den alligevel virker.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
RuneSPRuneSPSkrevet 20/01-05 23:27 
Hmm, virker ikke hos mig :/
GrillBillerDKGrillBillerDKSkrevet 20/01-05 23:37 
så længe der ikke er strøm på en harddisk kan den faktisk overleve megarystelser og slag da læsehovedet står i hvileposition i det inderste spor på skiven.
At det er bras er ikke ensbetydende med at det ikke virker, men det har du åbenbart svært ved at forstå. (JackD - 2006)
SumezSumezSkrevet 20/01-05 23:50 
Det er ret lige meget om det står i hvileposition. :) Det kan stadig ramme "skiven", når det udsættes for rystelser.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
dynamitedavodynamitedavoSkrevet 21/01-05 10:15 
Hun er da noget af de mest irriterende jeg længe har set...
Spiller nu: Gears Of War 2, FIFA 09, Pro Evolution Soccer 20...
SonicSonicSkrevet 21/01-05 10:56 
LOL, very nice :D
Parental Advisory: Explicit Lyrics
JimPPJimPPSkrevet 21/01-05 11:29, rettet 21/01-05 11:31 
dynamitedavo>
Hun er da noget af de mest irriterende jeg længe har set...

Det er Morgan Webb fra X-Play, noget der kører på TechTV i staterne (jeg elsker kabel). og ja hun er omtrant lige så irriterende som hendes medvært :)

Men ellers er det er ret fedt program der kommer med en 30 minutters spilanmeldelser, previews og andet sjov. (Hver dag)

Showet det er taget fra, er vist fra d. 14/1 - (har intet liv)
Im rendering obsoleteSpiller nu: Battlefield Vietnam, Football Manager 2006, Hitman: Blood Money
solid snakesolid snakeSkrevet 21/01-05 21:45 
Sonic.dk>
Arh, det er sq lidt unfair! Men vi har jo set hvor robust Gamecuben er før! ;)

Hvor kan man se den anden test?
Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
BobbeBobbeSkrevet 21/01-05 23:16, rettet 21/01-05 23:19 
Alternativt link...

( Til folk der heller ikke kan se den, på den første side )
Spiller nu: Wii
HankyHankySkrevet 22/01-05 01:39 
Svineri :/
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
KTCKTCSkrevet 22/01-05 01:44, rettet 22/01-05 01:48 
Hehe, underholdende men næppe konstruktiv test.
Hvis hun skulle gøre det ordentligt, burde hun prøve at boote spil på maskinerne efter den tur.
Lidt kommentarer om Xboxen og Gamecuben, og PS2 udelader jeg lige da den ikke overlevede længe nok ;)

Xbox:
Hun burde vente til menuskærmen kom frem, da den bliver loadet fra harddisken som først bliver initialiseret efter bootskærmen. På den anden måde behøver det kun være BIOS der overlever, og den ligger på en ret modstandsdygtig ROM. På den anden side rammer hun i den modsatte side af harddisken, da hun giver den en tur med hammeren :)
Jeg vil forresten vædde med at den ville starte igen, hvis hun ikke havde fået hevet datakablet fra ;)

Gamecube:
Den er en holdbar skid, det må man sige. På den anden side er dens kompakte design nærmest som en legoklods, og de kan jo også holde til en del ;). Dog flyver der plastic til højre og venstre hver gang hun gør noget ved den :D
Jeg ville nu gerne se den boote et spil efter den omgang alligevel :)
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
RaGeRaGeSkrevet 22/01-05 02:35, rettet 22/01-05 02:35 
Den har været udsat for en meget værre test og bootede derefter super mario sunshine uden problemer.
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
JAAJAASkrevet 22/01-05 04:39 
Haha, meget underholdende :)
seebergseebergSkrevet 22/01-05 10:38 
For noget tid siden lavede nogle gutter en anden video, hvor de satte gamecuben på slæb efter deres bil. Den bootede også spil bagefter ;P
Genesis does what Nintendon't!Spiller nu: Uncharted 3: Drake's De..., Forza Motorsport 5, Donkey Kong Country: Tr...
SumezSumezSkrevet 22/01-05 11:13 
Selvom jeg ikke umiddelbart har stor respekt for Tech TV, vil jeg alligevel gå ud fra at de HAR prøvet om de kan boote spil, før de dumper dem. Men på den måde testen er udstillet, ville det være for tidskrævende at vise det.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
DommergaardDommergaardSkrevet 22/01-05 14:29 
solid snake>
Sonic.dk>
Arh, det er sq lidt unfair! Men vi har jo set hvor robust Gamecuben er før! ;)

Hvor kan man se den anden test?

Kan ikke huske linket, men mindes da at have set et film hvor Gamecuben blev slæbt efter en bil.
solid snakesolid snakeSkrevet 29/01-05 19:41 
Var der ikke andre som kender linket?
Eller andre syge test af konsoler?
Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
solid snakesolid snakeSkrevet 30/01-05 12:46 
Jeg fandt noget andet men det giver ingen mening.
Den PSP får ihvertfald tæsk sikkert fordi de ikke kan gennemføre nogen spil. Taber...

Nej nej hvorfor gør i det?
Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
Hero of TimeHero of TimeSkrevet 08/02-05 17:48 
jeg kan ik få den til at virke :(
DiaBiiDiaBiiSkrevet 28/02-05 21:54 
Jeg kan heler ikke få den til at funge,men tilgængel er det jo også nok en af de fedeste konsol(efter min mening)
"Those who would sacrifice freedom for security deserve neither." Benjamin Franklin
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig