X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

P:R 3.1 fælleskørsel Silkeborg-København


Svar
KTCKTCSkrevet 30/04-03 01:29 
Ja, så er det ved at være tid til at få tingene på plads med hensyn til jyde-transporten, som ligesom sidste gang bliver arrangeret for at spare os for unødvendige udgifter på turen, samt hyggeligt samvær og snak.

Jeg vil meget gerne høre, hvor mange af jer, der er interesseret i projektet, for alt efter hvor mange vi skal være, skal transporten jo passe.

Meld venligst h... Se hele indlægget
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
71 emne(r).
1 2 > »

Svar
KTCKTCSkrevet 30/04-03 01:29 
Ja, så er det ved at være tid til at få tingene på plads med hensyn til jyde-transporten, som ligesom sidste gang bliver arrangeret for at spare os for unødvendige udgifter på turen, samt hyggeligt samvær og snak.

Jeg vil meget gerne høre, hvor mange af jer, der er interesseret i projektet, for alt efter hvor mange vi skal være, skal transporten jo passe.

Meld venligst hurtigt tilbage i denne tråd.

PS: Undlad venligst spørgsmål og andet småsnak i denne tråd.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
Anders_JensenAnders_JensenSkrevet 30/04-03 07:21, rettet 30/04-03 07:23 
Jeg ved godt der står Undlad venligst spørgsmål men jeg syntes dette spørgsmål er rimelig relevandt.

Kommer i forbi Juelsminde??? eventuelt. Horsens???

Eller er det kun fra Silkeborg og så til københavn???
Sælg mig en Xbox =)
AmbyAmbySkrevet 30/04-03 10:58, rettet 30/04-03 12:40 
Dark-Light
Tonser

(Silkeborg)
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
SøgAArdSøgAArdSkrevet 30/04-03 11:00, rettet 30/04-03 11:03 
Hvis jeg husker rigtigt, så kører toget fra Silkeborg også igennem Vejle.. Så jeg er på :)

EDIT: Hvis jeg altså skal med..
Home is where the hardware is..
RJKRJKSkrevet 30/04-03 11:33, rettet 30/04-03 11:33 
RJK
Fizban
Regn
Naiera (Århus)

Jeg forventer også tilmelding fra Guffy i dag, så han er formentligt også med.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
MIKA-LMIKA-LSkrevet 30/04-03 11:55 
MIKA-L

(fra Silkeborg eller Fredericia)
» Is this a game, or is it real ? «Spiller nu: Super Mario Galaxy, Command & Conquer 3: Ti..., Guitar Hero III: Legend...
KTCKTCSkrevet 06/05-03 19:07, rettet 08/05-03 15:39 
Det vil sige:
Anders Jensen
Dark Light
Tonser
RJK
Fizban
Naiera
Mika-L
Guffy
KTC
Søgaard

Flere?
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
RJKRJKSkrevet 06/05-03 19:13 
Cronoss...?
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
CronossCronossSkrevet 06/05-03 19:25, rettet 06/05-03 19:25 
Jeg kan desværre ikke... :(
Så vi må ses til næste arrangement, ellers håber jeg at se en del af jer til åbningen på lørdag.
RJKRJKSkrevet 06/05-03 19:26 
Ditto :)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
TLTLSkrevet 07/05-03 13:30 
Åbning af hvad??
What is it Snake?Spiller nu: Guitar Hero, World Of Warcraft
RJKRJKSkrevet 07/05-03 13:31 
Af...

SAM
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
KTCKTCSkrevet 07/05-03 22:36 
Opdateret liste.
Søgaard, du må lige sige til, hvis du ikke er interesseret alligevel.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
RegnRegnSkrevet 08/05-03 15:25 
Jeg tror også jeg må give afbud :(

Jeg kan ikke overskue at hive den weekend ud af kalenderen... Har for mange ting jeg skal nå inden eksamen.

(det ville jo være rart at bestå :)
.regnen.
KTCKTCSkrevet 08/05-03 15:35 
Så er den grønne helt ude af billedet, hvis det endelig var, kan jeg forstå?
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
dRxLdRxLSkrevet 09/05-03 11:48 
I kan købe en DSB gruppebillet ligesom vi gjorde fra København.

Hvornår regner I med at være her? I kan komme så tidligt som torsdag aften hvis I gerne vil.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
NaieraNaieraSkrevet 09/05-03 11:50 
Afgang fra Århus kl. ca. middag fredag tror jeg ville passe bedst for de fleste af os...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
3of193of19Skrevet 09/05-03 11:57 
Hvis I vil købe gruppebillet, så SKAL i skynde jer. Jeg mener at de skal reserveres mindst en uge før afgang (idag!!!) og afhentes tre dage før afrejse.

Selv hvis i planlægger at rejse på almindelig billet burde i skynde jer med reservationerene, det kan elles blive svært at få samlede pladser.
KTCKTCSkrevet 09/05-03 15:32 
Hvad koster sådan en gruppe-billet?
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
3of193of19Skrevet 09/05-03 21:11 
200 kroner reservation for mindst 8 rejsende. Prisen for den enkelte rejsende er så ca halvdelen af hvad det normalt koster (uden wildcard).
Men som jeg skrev er det nok for sent nu (undtagen evt. til hjemrejsen).
KTCKTCSkrevet 09/05-03 21:18, rettet 09/05-03 21:19 
Ok, så kan jeg da lige afsløre planen indtil videre...

Det billigste, jeg har kunnet finde er Bus 888, der afgår fra Ålborg/Århus og sejler over Ebeltoft-Odden, hvorefter den kører videre til København. Ved køb af klippekort kan dette gøres for 320kr tur/retur, hvilket vel er meget billigt. Der er også plads til vores konsol-stuff, da det er en rejse-bus.

Jeg kan dog stadig ikke gennemskue, hvad det vil koste hos DSB...

Jeg er dog stadig åben for forslag, så hvis det kan gøres billigere/bedre, så sig til...

Det er da ikke for sent?
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
3of193of19Skrevet 09/05-03 21:23 
For os blev det vist ca 410 kr per person t/r til Silkeborg.
AmbyAmbySkrevet 09/05-03 22:01 
Ok. Total forvirret.
Er kørsel aflyst ? For så skal jeg ned og tale sødt til en DSB dame :)
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
3of193of19Skrevet 09/05-03 22:05 
Nej, intet er aflyst. I har bare sovet over jer hvad der angår fristen for gruppebillet med DSB. Men bus tingen ser fin ud.
KTCKTCSkrevet 09/05-03 22:13, rettet 09/05-03 22:13 
Kørsel i "den grønne" blev lagt på hylden, allerede da vi blev over 5, der skulle med. Desuden kommer Regn ikke, og det var ham, der kunne låne den, hvis det var.

Og med hensyn til DSB, så bliver det jo dyrere, så Bus 888 er umiddelbart det bedste bud.

Fælleskørsel er stadig højest aktuelt!
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
RJKRJKSkrevet 09/05-03 22:15 
Har vi nogle tidspunkter? For the record er det ligegyldigt for mig - det må gerne være "tidligt" fredag.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
KTCKTCSkrevet 09/05-03 22:29 
De kører næsten en gang i timen, så det er rimeligt frit.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
GuffyGuffySkrevet 09/05-03 23:10 
Ja jeg er klar fra torsdag aften til at ta afsted fra Silkeborg :-)
"There are 10 types of people in the world... those who understand binary and those who don't."
NaieraNaieraSkrevet 09/05-03 23:57 
Jeg vil så IKKE tage afsted torsdag aften, og hvis jeg skal til Silkeborg så skal det heller ikke være for tidligt fredag...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
AmbyAmbySkrevet 13/05-03 10:32 
Kan man få nogle tider ?
Det er ved at være oppe over, hvis vi først skal til at bestille bilet fra Thisted til Silkeborg.
Hvornår kører bussen derfra ? Og hvor er mødestedet ? Evt mobilnummer vil være fint.
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
SøgAArdSøgAArdSkrevet 13/05-03 10:39 
Jeg må hellere lige melde fra! Tager toget sammen med RaGe fredag aften..
Home is where the hardware is..
RJKRJKSkrevet 13/05-03 10:40 
Jeg vil også godt have lidt mere konkrete udmeldinger fra KTC :)

Det vi har snakket om (KTC, Naiera, MIKA-L, Fizban og undertegnede) er at tage afsted fredag 12-13-agtigt fra Århus.

Jeg forventer at KTC snakker med alle de tilmeldte senest i dag, så vi kan få det helt klarlagt.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
KTCKTCSkrevet 13/05-03 13:10, rettet 13/05-03 14:36 
Jeg skal lige have meldinger fra jer, der har vist interesse i fællestransporten, hvor I bekræfter, at I vil møde op på Århus rutebilstation til kl 12:45, hvor bussen afgår (vi skal selvfølgelig mødes lidt før).

Skriv en kort mail til mig, hvor skriver om I kan/ikke kan.

Herefter vil jeg reservere plads til de tilmeldte.

(eventuel transport til Århus kan også foregå fælles, men det planlægger I selv)

EDIT: Hvis nogen bor tættere på Ålborg end Århus, skal I lige sige til, da der godt kan arrangeres påstigning der...
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
AmbyAmbySkrevet 13/05-03 13:43 
Vi (Toner og jeg) kan være på Århus banegår 12.44, derfra er der nok 10 minutters gang til rutebilstationen. Er det muligt at rykke det lidt ?? ellers skal vi komme en time før.
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
KTCKTCSkrevet 13/05-03 13:50 
I må hellere komme en time før, hvilket vi andre næsten også gør. Bustiden er 100% fast og kører, hvis man ikke er der til tiden, så hellere ½ time tidligere end ½ minut for sent...
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
AmbyAmbySkrevet 13/05-03 14:11 
Ok.
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
GuffyGuffySkrevet 13/05-03 16:05 
Ikke noget fælles kørsel fra Silkeborg af?
"There are 10 types of people in the world... those who understand binary and those who don't."
KTCKTCSkrevet 13/05-03 16:11 
Regner med at vi finder ud af noget internt med det. Eventuelt at følges i toget eller sådan noget..
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
KTCKTCSkrevet 13/05-03 17:53, rettet 14/05-03 21:04 
Folk, der har meldt sig til nu:
RJK
Naiera
Guffy
KTC
Tonser
Dark-Light
Mika-L
Fizban
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
SøgAArdSøgAArdSkrevet 13/05-03 19:40 
Skal arbejde "hele" dagen så kan først tage af sted om aftenen (sammen med RaGe)..
Home is where the hardware is..
KTCKTCSkrevet 13/05-03 19:43 
Det vil sige I ikke skal med fælles-transporten?
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
SøgAArdSøgAArdSkrevet 13/05-03 19:49 
Den kører vel pænt tidligt?
Home is where the hardware is..
KTCKTCSkrevet 13/05-03 19:50 
Som skrevet tidligere kører den 12:45 fra Århus.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
SøgAArdSøgAArdSkrevet 13/05-03 19:56 
Så må det blive et nej fra min side..
Home is where the hardware is..
KTCKTCSkrevet 14/05-03 00:07 
Så mangler vi kun to, som hurtigst muligt gerne må kontakte mig, da jeg bestiller pladser imorgen!
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
RJKRJKSkrevet 14/05-03 16:30 
KTC >
I må hellere komme en time før, hvilket vi andre næsten også gør. Bustiden er 100% fast og kører, hvis man ikke er der til tiden, så hellere ½ time tidligere end ½ minut for sent...

Jeg er på Århus Rutebilstation 11:45, så der kan vi jo kede hinanden en times tid :)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
KTCKTCSkrevet 14/05-03 21:05 
Så er listen opdateret, og deadline for tilmelding er imorgen kl 10:00.

8 går ikke så godt op i 10...
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
RJKRJKSkrevet 14/05-03 21:08 
Så er det billigste vel klippekort den ene vej og ikke den anden.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
KTCKTCSkrevet 14/05-03 21:23, rettet 14/05-03 21:25 
Måske, det finder vi lige ud af, for måske kan man sælge de sidste fire klip på vejen... (det er alligevel næsten 40kr per person, det handler om)
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
RJKRJKSkrevet 14/05-03 21:32 
Klart...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
71 emne(r).
1 2 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig