X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Det er ok at lave grin med min filmsmag


Svar
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 19/01-05 17:10 
Men det er Fantastic Four og liveaction og mere behøver jeg ikke.

It's Clobberin' Time
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
jaesjaesSkrevet 19/01-05 17:24 
Jeg var vild med tegneserien, da jeg var barn (jeg har ikke læst den siden, men mon ikke den stadig holder?) og jeg har glædet mig en del til filmen. Men der er da noget helt galt med deres dragter? De har i hvertfald ikke næsten ens mørke dragter på i tegneserien, men man kan jo håbe, at det bare er i klippet, og ikke er gældende i hele filmen.
RitesRitesSkrevet 19/01-05 18:05 
The Thing ser mærkelig ud, men tilgengæld er Jessica Alba med, så who cares.
» a winner is you «
KilroyKilroySkrevet 19/01-05 18:11 
Tja, jeg har egentlig ikke noget imod de mørkeblå dragter. Det er anderledes end i tegneserien, hvor dragten er klar blå, men på den anden side kan jeg forestille mig at de måske ser latterlige ud i klar blå.
(Men jeg var også tilfreds med Wolverines dragt, der ikke var gul, med sort. En markant forbedring.)

Ben ser lidt for menneskelig ud, og Sue er lidt for sexet, men ellers har jeg store forventninger til de fire fantaster og Dr. Doom!
Kilroy Was Here
jaesjaesSkrevet 19/01-05 18:20 
Det er rigtigt, kan jeg se. Jeg huskede det som om, at én af dem havde en rød og blå dragt på. Mellemblå eller mørkeblå er et fedt :)
King ChaosKing ChaosSkrevet 19/01-05 18:49 
Johnny Storm havde en overgang en rød/orange dragt på (FF#132-159) samme periode som Medusa (Inhumans) overtager Sue Storms plads i gruppen. Såvidt jeg ved har store dele af de numre været trykt på dansk ;)
DizzyDizzySkrevet 19/01-05 18:58, rettet 20/01-05 00:43 
Ja den kan kun være bedre end denne udgave (se nedeståenden link), som vist kun tilgænglig som bootleg, og det er godt nok en ringe sag, men kult for samlere ;)

fra imdb
Beer is living proof that God loves us and wants us to be happy - Benjamin Franklin
HeroldHeroldSkrevet 19/01-05 18:59 
Det ser ganske udmærket ud. Den skal nok kunne trække lidt i boxofficerekorderne. De har trodsalt mulighed for at gå lidt dybere end i X-Men.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
3of193of19Skrevet 19/01-05 20:09 
Urg og vi skal igen vente over tru uger på filmen. Så kan man da ligesågodt købe region 1 dvd'en istedet for :)
Hvorfor er Danmark altid så langsom med at få film ind? Både Sverige, Norge og Finland får den 2 uger før vi gør :(
KTCKTCSkrevet 19/01-05 20:57 
Jeg skal love for at de modificerer Dr. Dooms historie og plads i universet, hvis den trailer skal holde bare det mindste... Men sådan har det jo været med alle Marvel-filmene, og hver gang har jeg tilgivet dem det før rulleteksterne er nået. Det er jo også rart med lidt overraskelser når man har pløjet bladene igennem.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
BeanoBeanoSkrevet 19/01-05 21:36 
Puha... ser ikke lovende ud baseret på traileren :(

Håber jeg tager fejl, da jeg også var fan af tegneserien som barn.
HeroldHeroldSkrevet 20/01-05 01:10 
Det passer mig egentlig fint. Det er mere ånden i filmen, der er vigtig, og så selvfølgelig underholdningen. Jeg er efterhånden vant til at Marvel tager sig friheder med deres figurer (det gør de faktisk også i tegneserierne), så den skal helt klart opleves, når den engang udkommer.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
GreaseballGreaseballSkrevet 20/01-05 09:59 
KTC>
Jeg skal love for at de modificerer Dr. Dooms historie og plads i universet, hvis den trailer skal holde bare det mindste... Men sådan har det jo været med alle Marvel-filmene, og hver gang har jeg tilgivet dem det før rulleteksterne er nået. Det er jo også rart med lidt overraskelser når man har pløjet bladene igennem.

Der virker som at de historier de bruger som bagrund for de nye film er inspireret af Ultima-serien af Marvel Universet.
Glæder mig til filmen, de nye Marvel film holder sig godt til tegneserierne.
King ChaosKing ChaosSkrevet 20/01-05 10:33 
Men det forklarer vel ikke hvorfor The Human Torch ser ældre ud end sin storesøster? :P
HeroldHeroldSkrevet 20/01-05 12:58 
Fordi hun kan oprette et tyndt kraftfelt omkring sin krop, der løfter, støtter og udglatter? SUPER HERO PLASTIC SURGERY, BABY!

Varme får jo også ting til at se ældre ud :)
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
King ChaosKing ChaosSkrevet 20/01-05 13:04, rettet 20/01-05 13:06 
Hæ! Men hvorfor var Kingpin så neger i Daredevil?

Har I i øvrigt tænkt på at hvis Matt Murdock havde været døv i stedet for blind, ville han ikke have været "The Man Without Fear", men "The Man Without Ear".
HeroldHeroldSkrevet 20/01-05 13:07 
Cancergrill!
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 20/01-05 19:42 
jaes>
Jeg var vild med tegneserien, da jeg var barn (jeg har ikke læst den siden, men mon ikke den stadig holder?)

Faktisk er den netop nu, på højde med de Byrne og Lee/Kirby numre du sikkert har læst som pige...

Har du iøvrigt set billederne fra spillet? - Det ser sgu rart ud.
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
jaesjaesSkrevet 20/01-05 21:08, rettet 20/01-05 21:38 
Born2Play>
Faktisk er den netop nu, på højde med de Byrne og Lee/Kirby numre du sikkert har læst som pige...

Dengang hæftede jeg mig ikke ved hvad bagmændene hed, men jeg får da lyst til at gennemrode den gamles loft, for at se om de skulle ligge der et sted. Mener desværre, at jeg lånte de fleste (eller måske alle) numrene af en kammerat.

Hvis jeg er heldig, ligger der også lidt Michel Vaillant i bunken (hedder serien det?). Synd at filmen skulle være skod. Kanon serie hvis man er motorsportsfan (igen som jeg husker det. Det er sgu´ længe siden).

Har du iøvrigt set billederne fra spillet? - Det ser sgu rart ud.

Det mener jeg ikke. Men hedder spillet noget andet? Jeg kan ikke finde billeder fra det.
King ChaosKing ChaosSkrevet 20/01-05 21:22 
jaes>
Hvis jeg er heldig, ligger der også lidt Michel Vaillante i bunken (hedder serien det?). Synd at filmen skulle være skod. Kanon serie hvis man er motorsportsfan (igen som jeg husker det.


Mark Breton? Fra Fart & Tempo?
jaesjaesSkrevet 20/01-05 21:36 
Det må være den.
nerosnerosSkrevet 21/01-05 12:20 
Næh! Jeg er da også parat til at gå i bio og se The Fantastic Four, men jeg håber sku den kan leve op til forventningerne. Jeg havde ikke de store forventninger til X-men da den kom frem, men jeg blev overrasket. Er det ikke ham fra Ringenes Herre "Sam" som instruere TFF. egentlig?
Bashful Neophyte
BeanoBeanoSkrevet 21/01-05 13:29, rettet 21/01-05 14:15 
Nerosretro>
Næh! Jeg er da også parat til at gå i bio og se The Fantastic Four, men jeg håber sku den kan leve op til forventningerne. Jeg havde ikke de store forventninger til X-men da den kom frem, men jeg blev overrasket.

Forskellen var bare at Xmen filmene havde en dygtig instruktør og gode skuespillere - det har TFF desværre ikke ikke (måske bortset fra Michael Chiklis som er pakket ind i en grim(m) gummidragt).
Man skal aldrig sige aldrig på så tidligt et tidspunkt, men TFF har odds'ene imod sig IMO.


Nerosretro>
Er det ikke ham fra Ringenes Herre "Sam" som instruere TFF. egentlig?

Nej, egentligt ikke :)
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 22/01-05 12:55 
jaes>
Det mener jeg ikke. Men hedder spillet noget andet? Jeg kan ikke finde billeder fra det.

Det tog et par dage - men jeg fandt det til dig :-)

Kig lige her...
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
HeroldHeroldSkrevet 22/01-05 17:35 
Beano>
Forskellen var bare at Xmen filmene havde en dygtig instruktør og gode skuespillere - det har TFF desværre ikke ikke (måske bortset fra Michael Chiklis som er pakket ind i en grim(m) gummidragt).
Man skal aldrig sige aldrig på så tidligt et tidspunkt, men TFF har odds'ene imod sig IMO.

I beg to differ.

Få af skuespillerne var rigtigt anerkendte efter X-Men. De eneste to med rigtig erfaring er Patrick Stewart og Ian McKellan og her i høj grad Ian, når man tænker på hans baggrund. Resten af skuespillerne var mere eller mindre kendte i forvejen, og fik først egentlig anerkendelse efter X-Men.

Med det i mente, har FF lige så stort potentiale som X-Men, i og med det er et af Marvels rigtige klassikere. X-Men kommer og går, men Fantastic Four har alt andet lige en smule mere sjæl og potentiale i forhold til X-Men i og med at du kan komme dybere ind over figurerne end i fx. X-Men hvor du skulle introducere mindst 10 figurer og give dem alle sammen sjæl - en umulig opgave.

De to X-Men film var da gode, men Singers klare mesterværk er stadig Usual Suspects, Ian McKellan vil altid være Gandalf, og der vil altid være lidt Enterprise over Stewart.

Jeg tror at FF vil kunne klare sig godt. Der er selvfølgelig mange ubekendte, og det har aldrig været min favoritdel af Marvel-universet. Ukendte skuespillere er dog ikke en ulempe IMO. Den kan stadig overraske.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
BeanoBeanoSkrevet 22/01-05 17:55 
Nu snakkede jeg ikke om de var kendte eller ej, men om skuespillerne var gode.
Faktisk vil jeg sige at Alba og Evans indtil videre kun har vist direkte mangel på talent.
jaesjaesSkrevet 22/01-05 18:49 
Born2Play>
Det tog et par dage - men jeg fandt det til dig :-)

Tak. Og enig, det ser glimrende ud.
HeroldHeroldSkrevet 22/01-05 22:16 
Beano>
Nu snakkede jeg ikke om de var kendte eller ej, men om skuespillerne var gode.
Faktisk vil jeg sige at Alba og Evans indtil videre kun har vist direkte mangel på talent.

Men gode er som regel lig med kendte. :) Jeg synes det er forkert at sige de har udvist mangel på talent. De har bare ikke været med i noget, der er godt. Evans har sådan set kun haft en profil i Not Another Teen Movie, og en lille rolle i Cellular. Alba er mest kendt for Dark Angel, men hun har samtidig rolle i både Sin City og Fantastic Four, så der er nogen der må mene at hun kan noget.

Indtil videre synes jeg at Marvel har været ganske udmærkede til at finde skuespillerne til deres film - Det eneste sted jeg er utilfreds er mht. Daredevil.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
BeanoBeanoSkrevet 23/01-05 00:04 
Herold>
Alba er mest kendt for Dark Angel, men hun har samtidig rolle i både Sin City og Fantastic Four, så der er nogen der må mene at hun kan noget.

Eller så har hun bare været meget "aktiv" i hendes bestræbelser på at sikre roller... producerne bag Dark Angel må ihvertfald have ørerne siddende tæt inde imod hovedet :)
HeroldHeroldSkrevet 23/01-05 00:07 
Hun er så heller ikke lige min forestilling om Sue Richards, men jeg er jo også fra generationen, hvor hun har født børn, og ikke er så attraktiv længere pga. den der ekstra bagage ;)
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig