X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

SMS-spam-reklamer


Svar
ChronoChronoSkrevet 19/01-05 16:38 
Jeg har for nylig oprettet mig som bruger på www.smart-sms.dk fordi de lover at man kan få penge for at modtage SMS-reklamer. Det er dog småpenge, medmindre jeg overbeviser andre om at oprette sig og skrive mit mobilnummer (26228151) i "anbefalet af"-feltet. Så det vil jeg anbefale jer at gøre :)

Det er jo så lidt snyd hvis det bare er mig som får noget ud af den her tråd, så hvis alle der opretter sig skriver deres mobilnummer når de er oprettet (og aktiveret) kan den næste oprette sig med det nummer osv. Jeg får så kun noget for de to næste der opretter sig, og det gælder alle der opretter sig at de kun får noget for de to næste der opretter sig.

Hvordan det gøres kan ses på www.smart-sms.dk

Jeg har ingen ide om det er besværet værd, men i den spam-mail jeg fik stod der noget med 100kr om dagen hvis fem personer tilmeldte sig med mit mobilnummer, og de fem også fik fem til at tilmelde sig. Det lyder temmeligt urealistisk, men jeg hoppede på det :)

Servicen er heller ikke startet op endnu, så det er slet ikke sikkert det bliver til noget.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
SøgAArdSøgAArdSkrevet 19/01-05 16:39 
Det lyder virkelig som en god gang tidsspilde :)
Home is where the hardware is..
MarcusMarcusSkrevet 19/01-05 16:45 
Jeg har også fået en e-mail om det samme. Og jeg hørte nogen i min klasse tale om netop samme emne idag.

Måske det kunne betale sig :) Jeg har bare ingen mobil. :)
HeroldHeroldSkrevet 19/01-05 18:53 
Jeg synes det er enormt sørgeligt at der overhovedet er nogen, der kan finde på at skrive sig op til den slags, endvidere bede andre om det.

:(
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
dchangdchangSkrevet 19/01-05 19:08 
Jeg tror ikke på det. Nu er de fx oppe på over 18000 medlemmer. Så er vi altså oppe og snakke nogle seriøse poser penge, hvis bare nogen af de medlemmer skal have en sms engang imellem. Men god vind til dig alligevel.
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
MarcusMarcusSkrevet 19/01-05 19:17 
Herold>> Netop det argument har også været en af grundene til at jeg har holdt mig fra det. Jeg hader selv spam som fx. i form af elendige intetsigende kædebreve og derfor ville det være forkert at spamme folk selv.
3of193of19Skrevet 19/01-05 19:45 
Pyramide spil med min tid som indlæg. Nej tak.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig