X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Anarchy Online


Svar
RuneSPRuneSPSkrevet 18/01-05 18:51 
Heeello. Jeg opdagede lige her i dag at det rent faktisk er gratis at downloade og spille den almindelige pakke så ville lige høre om det er noget værd? Jeg plejer normalt at elske RPG, så 2 gode ting på én gang kan vel ikke slå fejl? eller hvad?
KilroyKilroySkrevet 18/01-05 19:19 
Jeg downloadede det, og nåede sådan cirka til en strand, hvorefter laggen blev så grum at jeg kunne have tegnet skærmbillederne hurtigere. Jeg burde dog prøve igen...
Kilroy Was Here
FizbanFizbanSkrevet 19/01-05 06:44 
Har nu spillet det i snart 3½ år, så kan kun varmt anbefale det. =)
Spiller nu: Rocket League, World Of Warcraft
RuneSPRuneSPSkrevet 19/01-05 16:07 
Kilroy>
Jeg downloadede det, og nåede sådan cirka til en strand, hvorefter laggen blev så grum at jeg kunne have tegnet skærmbillederne hurtigere. Jeg burde dog prøve igen...

Well jeg er også nået til en strand nu her (efter et crash :)

Har fundet nogle dyr og så'en, og dræbt nogle af dem i en "mission" (døde godt nok 7-8 gange i forsøget :)

Men hvordan dælen finder jeg et våben? Det er lidt begrænset hvor skade man kan gøre med bare hænder :(

(ps. er material arts-et-eller-andet)
The DaneThe DaneSkrevet 19/01-05 19:35 
RuneSP - som Martial Artist, så kommer du til at gøre meget mere skade med hænderne end med normale våben, eller ihvertfald ligeså meget.

Spiller det ikke lige for tiden pga. Wow - og så er det lidt kedeligt. Men min MA ligger vist på lvl 8-10 lige nu (det går langsomt med lvl op).
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig