X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Spilkøb de næste par måneder...


Svar
kimmerkimmerSkrevet 18/01-05 00:51, rettet 18/01-05 10:29 
Hvilke spil har i planer om at smide penge efter de næste par måneder?

Min liste er som følger.
27/1 - Biohazard 4
27/1 - Radiata Stories
Febuar - Devil May Cry 3 (Er ikke hel sikker på om jeg gider bruge penge på det. Har egentlig ikke rigtig lyst til at bruge mere tid på den serie.)
Febuar - Star Fox Assault (Tjaaee... er også usikker på dette spil, men ender nok med at købe det. Det er jo trods alt Star Fox.)
Febuar - Biohazard Outbreak File# 1 + 2 (Har længe gerne ville spille dem og nu skal det være. Skal lige have gennemgørt Biohazard 4 og Radiata Stories, så står de for tur!)
"So what?" "You try to defeat me with one finger?" "No. I pushed the vital point Gakuchu" "you're already dead"
APHAPHSkrevet 18/01-05 01:00 
Der udkommer ikke så mange spil de næste par måneder der har min interesse, men såfremt følgende spil får gode anmeldelser, er det ikke utænkeligt at jeg invistere i dem.

25/2 - Brothers In Arms
25/3 - Conker Live and Reloaded
Marts - Super Monkey Ball Deluxe
1/4 - Forza Motorsport
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
jaesjaesSkrevet 18/01-05 01:19, rettet 18/01-05 01:41 
11/2 - World of WarCraft (sandsynligvis).
11/2 - Gran Turismo 4 (hvis løbsopbygningen er forbedret).
18/2 - The Settlers: Heritage of Kings (hvis ånden og gameplayet fra de tidligere spil er bevaret).
25/2 - Mario Power Tennis (måske).
4/3 - Oddworld Stranger's Wrath (måske)
18/3 - Timesplitters: Future Perfect (måske).
18/3 - Resident Evil 4 (måske).
25/3 - Metal Gear Solid 3: Snake Eater (sandsynligvis).
25/3 - Conker: Live and Reloaded (sandsynligvis)
25/3 - Neo Contra (sandsynligvis).
25/3 - Forza Motorsport (måske).
Marts - NDS med mindst ét spil (sandsynligvis. Måske kun med et GBA-spil).

EDIT: Det var lidt af en slat. I praksis ender jeg nok ikke med at købe mere end 2-3 af spillene med det samme. Resten bliver købt brugt, eller bliver slettet fra min købsliste :)
AsseAsseSkrevet 18/01-05 08:26 
RE4 skulle komme ind ad døren her en af dagene, men ellers skal jeg vist mest se om jeg kan få råd til at købe de spil jeg ikke har haft råd til de sidste måneder.
SvovlmunkSvovlmunkSkrevet 18/01-05 09:02 
Regner med at skaffe Rome: Total War her en af dagene, når min bror nu alligevel smutter væk i ½ år, så jeg kan udnytte hans PC =)
PlaykidPlaykidSkrevet 18/01-05 09:16, rettet 18/01-05 12:06 
Splinter Cell: Chaos Theory
Resident Evil 4
Forza Motorsport
Doom 3
Ace Combat 05
Doom 3 expansion
Spiller nu: Halo 3
nerosnerosSkrevet 18/01-05 10:01 
Uha!

Jeg skal nok have:

Rocky Legends til Xbox eller Outrun ved det ikke rigtigt endnu.
Ellers har jeg i sinde at købe nogle japanske titler til min Saturn som f.eks
-Hyperduel
-Assault Suit Leynos 2
-Elevator Action Returns.
-Dodonpachi
-Battle Garegga
-Sengoku Blade
-Strikers 1945 part 2
Bashful Neophyte
SumezSumezSkrevet 18/01-05 10:40 
Har ikke planer om at købe andet end Ys 6, når det kommer (nu har det snart været udskudt nok).

Men så heldigt slipper jeg nok ikke. Har jo altid en finger på eBay. :\
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
The DaneThe DaneSkrevet 18/01-05 10:49, rettet 18/01-05 10:51 
Med mindre de rent faktisk bliver fundet, så alle de spil jeg mistede ved indbruddet ;) - plus det løse.

Nu har jeg allerede fået bestilt RE4 (og sendt afsted), samt bestilt motorsavs ctrl, og WoW, så hvad der ellers kommer må tiden vise (DMC3 lyder dog som en god ide).
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
kimmerkimmerSkrevet 18/01-05 11:07 
Sumez>
Har ikke planer om at købe andet end Ys 6, når det kommer (nu har det snart været udskudt nok).

Købte PC udgaven for noget tid siden. Skulle der være sket noget nyt i den til PS2?
"So what?" "You try to defeat me with one finger?" "No. I pushed the vital point Gakuchu" "you're already dead"
KalicolaKalicolaSkrevet 18/01-05 11:47 
jaes: hvor har ud fået de datoer fra?


Jeg har selv i sinde at købe:

WORLD OF WARCRAFT
Resident evil 4
Conker live an reloaded
Timesplitters 3
For The Love Of The Game
jaesjaesSkrevet 18/01-05 15:28 
Darknon>
jaes: hvor har ud fået de datoer fra?

Tothegame.com. En af de få sider, som viser Europæiske udgivelsesdatoer (måske fordi siden er norsk ;) ).
BeanoBeanoSkrevet 18/01-05 15:58 
GT4 kommer ikke d. 11 februar... så :!
KeenKeenSkrevet 18/01-05 16:06 
Indtil videre er det bare disse der er på programmet for det næste lange stykke tid...

Conker: live and reloaded
Timesplitters 3: Future Perfect
Splinter Cell: Chaos Theory
Oddworld: Stranger's Wrath
Super Monkey Ball: Deluxe
Advent Rising
jaesjaesSkrevet 18/01-05 17:18 
Beano>
GT4 kommer ikke d. 11 februar... så :!

Ingen "generelle" sites yder fejlfri information, når det kommer til udgivelsesdatoer :)
SumezSumezSkrevet 18/01-05 22:45 
kimmer>
Købte PC udgaven for noget tid siden. Skulle der være sket noget nyt i den til PS2?

Engelsk tekst. ;)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SephirothSephirothSkrevet 19/01-05 11:18, rettet 19/01-05 11:42 
Jeg glæder mig til at se, hvad Shadow of Rome fra Capcom har at byde på, eftersom det har fået flotte reviews i diverse amerikanske magasiner.

Ellers ser jeg frem til Resident Evil 4 (selvfølgelig), Devil May Cry 3, Shadow Hearts 2: Covenant, Phantom Brave og PS2/PSP-udgaven af Ys som nogen snakker om.
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
kimmerkimmerSkrevet 19/01-05 11:19 
Sumez>
Engelsk tekst. ;)

Også i den japanske udgave? Det er da i Japan det kommer til PS2 i marts, ikke sandt?
"So what?" "You try to defeat me with one finger?" "No. I pushed the vital point Gakuchu" "you're already dead"
SumezSumezSkrevet 19/01-05 11:33 
Nu ved jeg ikke hvornår det kommer i vesten, men det stod oprindeligt til udgivelse i både Japan, USA og Europa(!) omkring november, 2004. Jeg ved ikke hvorfor det er udsat, for spillet har jo været færdigt længe.
Men mon ikke de venter på at de kan udgive det samtidig med PSP-porten. :\

Det er Konami, der udgiver PS2-udgaven (de har vist også hapset udgivelsesret på alle Ys-spil i fremtiden). Det er længe siden, de annoncerede at det ville komme på engelsk.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
kimmerkimmerSkrevet 19/01-05 11:37 
Okay, vidste jeg ikke. Havde kun hørt om en japansk udgivelse. Hvad dem angår, så er det i slutningen af januar eller starten af febuar det kommer til PSP og i marts til PS2. Det er det sidste jeg har hørt.
"So what?" "You try to defeat me with one finger?" "No. I pushed the vital point Gakuchu" "you're already dead"
jaesjaesSkrevet 19/01-05 16:09 
Sephiroth>
Shadow of Rome

Det spil havde jeg da helt glemt. Det lyder ret lovende.
kimmerkimmerSkrevet 19/01-05 16:19 
GameReactor skulle eftersigende have prøvet. Sådan lød det da i hvertfald, da man læste artiklen om spillet i det seneste nummer. Kan det passe? Har der været nogen spilbare demo'er på nogen af de sidste par gameshows?
"So what?" "You try to defeat me with one finger?" "No. I pushed the vital point Gakuchu" "you're already dead"
jaesjaesSkrevet 19/01-05 16:34 
Ja, der er preview-kode ude:
http://www.boomtown.net/da_dk/articles/art.view.php?id=61264&PV=16
kimmerkimmerSkrevet 19/01-05 16:41 
preview-code? Forklar. Er det noget alle "spil-sites" og blade modtager gratis?
"So what?" "You try to defeat me with one finger?" "No. I pushed the vital point Gakuchu" "you're already dead"
SephirothSephirothSkrevet 19/01-05 17:01 
Det skal siges, at spillet ser meget bedre ud i bevægelse. Så en længere trailer, der er inkluderet på Liksang's Sneak Peek DVD.
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
jaesjaesSkrevet 19/01-05 17:13, rettet 19/01-05 17:14 
kimmer>
preview-code? Forklar. Er det noget alle "spil-sites" og blade modtager gratis?

Alle der har en aftale med distributøren, vil jeg tro.

Det er en tidlig udgave af spillet (typisk lidt længere end de demoer, der følger med bladene), med alt hvad det indebærer af bugs og mangler (men det er naturligvis varierende. Nogle preview-udgaver indeholder baner/områder fra næsten færdigtudviklede spil).

Kort sagt, er det de udgaver der er testet, når du læser previews på nettet eller i bladene - men termen fortolkes selvfølgelig bredt, da nogle previews er skrevet ud fra de smagsprøver, man kan få på messer mv.
kimmerkimmerSkrevet 19/01-05 17:28 
Hmmm.. ja, ved nu ikke. Har alligevel lidt svært ved at tro, at danske sites og blade får fingrene i sådan noget.
"So what?" "You try to defeat me with one finger?" "No. I pushed the vital point Gakuchu" "you're already dead"
jaesjaesSkrevet 19/01-05 17:37 
Jamen, tro mig det gør de. Jeg har selv set dem på vores interne "spil-til-anmeldelse"-liste :)

Men, du må læse for få danske previews. Det fremgår jo ofte af teksten, at sitet eller bladet har modtaget en spilbar version til bedømmelse ;)
kimmerkimmerSkrevet 19/01-05 17:49 
Benytter mig aldrig af danske sites. Det var faktisk kun et tilfælde, at jeg faldt over bladet "Gamereactor". Ret ringe blad faktisk, set i forhold til hvad man kan få af udenlandske.

Er der nogen der har hørt noget om en japansk release date? (Shadow of Rome)
"So what?" "You try to defeat me with one finger?" "No. I pushed the vital point Gakuchu" "you're already dead"
RJKRJKSkrevet 19/01-05 18:01 
kimmer>
Ret ringe blad faktisk, set i forhold til hvad man kan få af udenlandske.

Ved lejlighed må du godt lige sende mig et udvalg af de udenlandske gratisblade, som er meget bedre. Tak...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
SephirothSephirothSkrevet 19/01-05 18:24 
kimmer>Er der nogen der har hørt noget om en japansk release date? (Shadow of Rome)

10. marts, så vidt jeg husker (tjekkede tidligere i dag)
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
kimmerkimmerSkrevet 19/01-05 18:54 
RJK>
Ved lejlighed må du godt lige sende mig et udvalg af de udenlandske gratisblade, som er meget bedre. Tak...

Jeg snakkede ikke om gratis blade. Ved godt at Gamereactor er gratis, men derfor betyder det jo ikke, at jeg skal elske og fortrylles af det.
"So what?" "You try to defeat me with one finger?" "No. I pushed the vital point Gakuchu" "you're already dead"
The DaneThe DaneSkrevet 19/01-05 19:40 
Nææh, men set ud fra hvad man får for den ikke eksisterende pris så er det rimeligt godt.
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
zAcuzAcuSkrevet 19/01-05 19:41, rettet 19/01-05 19:43 
Spil der skal købes de næste par måneder... Hmm... Nej den er overhovedet ikke svær at svare på...

-=! W-O-L-R-D O-F W-A-R-C-R-A-F-T !=-

... Jeg tror jeg begynder et nyt liv i det spil.. :/

Jeg er helt fortabt i WoW.. Det er SPILLET..

Har ikke mere at sige..

EDIT: Kald mig nørd, sig jeg har intet liv... Jeg er ligeglad, jeg skal bare GAME WoW... :!
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 19/01-05 21:49 
World Of Warcraft ser lækkert ud - må se om min PC kan trække det ;)

Ellers regner jeg med at få nogle flere DS-spil i løbet af de næste måneder. Jeg sparer sammen til en ny PC (Faktisk en Mac :p), så det bliver mest spil jeg får til fødselsdag, jeg får i den kommende tid.

Band Brothers
Wario Ware: Touched!
Yoshi's Touch & Go
BlossomBlossomSkrevet 19/01-05 22:22 
Hmmm..

Hvis vi ser bort fra ubekræftede releasedatoer, så er dette ca. hvad jeg skal have prøvet af:

Amazing Island
Donkey Konga Jungle Beat
Donkey Konga 2
Fx Racing
Giftpia
Kirby Adventure
Legend of Zelda
Mario 128
Mario Party 6
Mario Power Tennis
Starfox Assault
Viewtiful Joe 2
Neighbours from Hell
Tales of Symphonia
Prince of Persia - Warrior Within
c¨,) WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII !!! c¨,)Spiller nu: Harvest Moon: A Wonderf..., Metroid Prime: Pinball, New Super Mario Bros.
SumezSumezSkrevet 19/01-05 22:35, rettet 19/01-05 22:36 
Kan lige tilføje disse på min liste:

Adventure Island (Wonder Boy Dragon's Trap til PC Engine)
Baten Kaitos
King of Fighters '97
Panzer Dragoon Orta
Paper Mario 2
R-Type Final
Samurai Shodown 4
Tales of Symphonia

Der bliver nok ikke plads til dem alle, men de ligger alle ret højt på min ønskeliste, så mon ikke jeg kommer til at erhverve et par stykker af dem..
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
NaieraNaieraSkrevet 19/01-05 23:10, rettet 24/01-05 23:03 
I marts kommer Psikyo Shooting Collection vol. 3 med Dragon Blaze og Sol Divide. GigaWing Generations kommer også til PS2. Yay! Årets shooter-måned, med mindre der af uransagelige årsager skulle udkomme et Cave-spil i 2005. Man må jo også håbe at nogen gider sælge et Armed Police Batrider PCB, så jeg endelig kan få den.

Desuden det har jeg fordubestilt XenoSaga II. Udover det tror jeg ikke det bliver til så meget andet, da jeg bruger alt for mange penge på anime ;)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
SumezSumezSkrevet 19/01-05 23:15 
Naiera>
mindre der af uransagelige årsager skulle udkomme et Cave-spil i 2005.

Ingen "risiko" for en hjemme-port af Mushishushashishuhime i løbet af 2005?
Kan ikke lige huske de der japanske navne..
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
NaieraNaieraSkrevet 19/01-05 23:23 
Jeg tvivler på det bliver i år. Sidste jeg hørte var også at der var knas i forholdet til Akira, så der vidst ikke kommer flere konverteringer. Jeg kan dog ikke huske hvor meget sandhed der var i den historie. Vi må selvfølgelig håbe det var en and.

Ellers bliver det jo pænt dyrt at købe både Pro-Gear, Mushihime-sama og Ibara :(
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
WehnerWehnerSkrevet 19/01-05 23:47 
Sumez>
Adventure Island (Wonder Boy Dragon's Trap til PC Engine)

Ved du om det kører bedre end det gør på SEGA Master? Jeg har nemlig svært ved at spille det på Master fordi det er så...well...8bit-agtigt.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
SumezSumezSkrevet 20/01-05 00:21 
Der skulle ikke være den store forskel, så vidt jeg har hørt.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
kimmerkimmerSkrevet 23/01-05 21:03 
Sephiroth>
10. marts, så vidt jeg husker (tjekkede tidligere i dag)

Har lige tjekket Capcoms japanske website og det er den 10. marts spillet udkommer i Japan.
"So what?" "You try to defeat me with one finger?" "No. I pushed the vital point Gakuchu" "you're already dead"
BaggyBaggySkrevet 23/01-05 22:03, rettet 23/01-05 22:04 
Hmm..

Nu har jeg jo skaffet mig MGS3 i NTSC, så vel egentlig kun GT4 jeg skal have.. og så næste PES self...
Den der ler sidst.. tænker.. langsomst
SonicSonicSkrevet 24/01-05 15:08, rettet 24/01-05 15:09 
Titler jeg nok lige skal have fat i er:

Mr. Driller DS (er bestilt)
ZooKeeper DS (er bestilt)
Resident Evil 4 NGC
Metroid Prime DS (er bestilt)
Metroid Prime Echoes NGC
Viewtiful Joe 2 NGC
Viewtiful Joe DS
Og måske nogle flere mario / yoshi titler til DS'en :)
Parental Advisory: Explicit Lyrics
WehnerWehnerSkrevet 24/01-05 23:02, rettet 24/01-05 23:03 
Sumez>
Der skulle ikke være den store forskel, så vidt jeg har hørt.

Jeg har nu prøvet forskel på de to versioner en ti minutters tid, og der er en verden til forskel. Master-versionen kan man knap holde ud at spille i dag, mens PCE-versionen kører virkelig godt. Desværre er min version japansk. Findes det overhovedet på engelsk til PCE?

Og det er det her, vi snakker om.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
NaieraNaieraSkrevet 24/01-05 23:04 
Tak. Det var da rart at blive gjort opmærksom på en af de store fælder i Trivia ;)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
WehnerWehnerSkrevet 24/01-05 23:08 
Nu vi er ved det, er der så nogen, der kender noget til PS2 eller for den sags skyld GameBoy-versionen:

http://www.playright.dk/infotitel.php?id=16251

http://www.playright.dk/infotitel.php?id=17446
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
SumezSumezSkrevet 25/01-05 06:55 
Wehner>
Findes det overhovedet på engelsk til PCE?

Ja, det hedder Adventure Island i Japan og The Dragon's Curse i USA. Ikke noget med Wonderboy her, for det navn sidder Sega på, men det er stadig Westone, der har lavet spillet.
Den amerikanske version er så selvfølgelig til "TurboGrafX-16" og ikke "PC Engine", men det er jo det samme system.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
enfenenfenSkrevet 25/01-05 09:54 
Mine spilkøb for den nærmeste fremtid må nok være:

splinter cell: chaos theory (xbox)
forza motorsports (xbox)
super monkey ball (xbox)
doom 3 (xbox)
project zero 2 (xbox)
dead or alive: ultimate (xbox)
oddworld strangers (xbox)

resident evil 4 (gcn)

battlefield 2 (pc)
What is the Matrix?
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig