X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Dvdoo.dk


Svar
AsseAsseSkrevet 17/01-05 22:30 
Hejsa!

Jeg har set et par ting jeg er interesseret i på www.dvdoo.dk, men ville lige høre først om der var nogen der harvde gode/dårlige erfaringer med dem?

Mvh

Asbjørn / Mr.Good

Dvdoo.dk
kimmerkimmerSkrevet 17/01-05 22:33 
Har kun positive ord om dem.
"So what?" "You try to defeat me with one finger?" "No. I pushed the vital point Gakuchu" "you're already dead"
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 17/01-05 22:33 
Jeps, også kun anbefalinger herfra :)
SquareSquareSkrevet 17/01-05 22:34 
Der har ingen problemer været, når jeg har handlet med dem.
It's only a state of mind.
D.B.M.D.B.M.Skrevet 17/01-05 22:42 
Har også handlet der flere gange uden nogen problemer.

Fik engang byttet en DVD, som var gået i stykker under transporten - ingen problemer der.
BeanoBeanoSkrevet 17/01-05 22:56 
Også overvejende gode erfaringer her og har handlet hos dem fast igennem 5-6 år.

Dog har de efterhånden fået en tendens til at tage 2 dage at få sendt afsted, og en enkelt gang har de løjet for at undgå en afbestilling af en vare hvilket var temmeligt skuffende.
NaieraNaieraSkrevet 17/01-05 23:20 
Jeg holdt op med at købe hos dem i sidste halvdel af 2004. Der var simpelthen for meget bøvl med titler de alligevel ikke havde på lager, tilbud man slet ikke kunne bestille selvom de lige havde sendt nyhedsbrevet ud og så førnævnte tendens til at være sløve til at sende afsted. Med 19,- i forsendelse er deres billige DVD'er lige pludselig ikke helt så billige længere.

Jeg ville i stedet anbefale at bruge Axel Music. Med Club Raccoon kan de i det mindste levere import DVD'er. De tager også kun en tier for at sende DVD'er de har på lager i Danmark.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
BifkimBifkimSkrevet 17/01-05 23:34, rettet 17/01-05 23:37 
Jeg har handlet en del gange hos dem og har aldrig haft problemer med dem så dem kan jeg godt anbefale.
Spiller nu: Tour De France 2012, Astérix And The Great R..., WarCraft II: The Dark S...
PalleJensenPalleJensenSkrevet 17/01-05 23:44 
Jeg kan kun anbefale DVDoo....
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
AsseAsseSkrevet 18/01-05 08:22 
Det lyder godt, og Naiera, jeg kigger lige på Axel music :)

Tak for svarene.
SumezSumezSkrevet 18/01-05 10:30, rettet 18/01-05 10:31 
DVDoo er en skodbutik.
Man risikerer at få DVD'er i dårlig stand, og der er tit problemer med forsendelsen og lagerstatus, som Naiera siger.

Deres priser er fine nok, men som regel kan de samme titler findes til samme pris eller billigere i TP, så kig lige der, og spørg hvis de ikke har det på hylderne, før i køber noget fra DVDoo!

Og skal du købe import, ja, så er Axel Music (deres online butik altså) klart det bedste valg.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
ChronoChronoSkrevet 18/01-05 12:25 
TP?
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
HeroldHeroldSkrevet 18/01-05 12:30 
TP Musikmarked. Der ligger nogle stykker i fx. Kbh.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
BifkimBifkimSkrevet 18/01-05 12:48, rettet 18/01-05 12:50 
Ja jeg ville heller handle i TP før jeg handler hos Dvdoo og de fleste gange har de samme tilbud så der ville jeg heller anbefale TP også slipper man får at vente på varen for hvis man bor i nærheden af sådan en men ellers syntes jeg at Dvdoo er ok.
Spiller nu: Tour De France 2012, Astérix And The Great R..., WarCraft II: The Dark S...
AsseAsseSkrevet 18/01-05 20:03 
Jeg bor i vestjylland, så kbh kommer jeg ikke lige forbi ;)
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig