X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Gameplay forsendelser


Svar
PoulPoulSkrevet 17/01-05 17:41 
Nogle som har handlet hos gameplay.co.uk på det seneste?? Jeg har bestilt en Max Drive til XBox hos dem, som blev sendt d. 30 december og jeg har endnu ikke modtaget den. Hvor lang tid tager det typisk for varene at nå frem, når man bestiller hos dem?? Har tidligere bestilt hos dem med noget express levering, som gik rimeligt hurtigt. Denne gang har jeg dog bare valgt "normal" levering.
WehnerWehnerSkrevet 17/01-05 18:18 
Bestile Dance UK m/måtte for lige knap 14 dage siden (14 dage på onsdag). Det kom i dag.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
bootsbootsSkrevet 17/01-05 18:23 
Den 26/12 bestilte jeg 2 spil + en xbox taske. Spillene modtog jeg i starten af sidste uge og tasken har jeg lige fået en postanmeldelse på idag (jeg havde fået mail om forsinket levering på dén). Spillene blev afsendt den 30/12 og der står at forsendelsen kan være 1-4 uger undervejs i mailen de sendte mig da de sendte spillene.
ThealmightyThealmightySkrevet 17/01-05 18:27, rettet 17/01-05 18:30 
Bestilte LoZ: TWW og fik det på udgivelsesdatoen.
Bestilte også Halo 2, fik det mandagen efter d. 11.
PoulPoulSkrevet 17/01-05 19:30, rettet 17/01-05 19:31 
Tak for svarene! Frygter lidt at min ordre er gået tabt, men der er jo ikke andet at gøre end at vente de 28 arbejdsdage før man kan brokke sig....
The DaneThe DaneSkrevet 18/01-05 10:55 
Der kan gå meget lang tid, og meget kort tid før man får sine ting fra dem - men jeg har endnu ikke oplevet, at jeg IKKE fik mine bestilte ting fra dem.
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig