X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Godkende Visa på PayPal?


Svar
SumezSumezSkrevet 17/01-05 14:23 
I strømmen af hjælp-mig-med-PayPal-tråde, vil jeg lige tilføje den her..

Min kæreste prøver at få sit Visa/Dankort "verified" på PayPal. Men når hun trykker på knappen, der burde få dem til at sende koden, bliver hun i stedet taget til siden hvor man tilføjer er kreditkort. Prøver hun at tilføje sit eget kort (igen), kommer der en fejlbesked, der siger at hun kun kan få godkendt [en række typisk kreditkort, Visa er ikke nævnt]

Det fremgår altså at PayPal ikke vil verify'e Visa, men det giver da absolut ingen mening? Bare få dage forinden (her i december) havde jeg selv lige fået godkendt mit eget Visa/Dankort...
Nogen der aner hvad problemet er?
Hjælp mig endelig, jeg gider ikke betale hendes auktioner længere. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
rapsacrapsacSkrevet 17/01-05 16:11 
kan det ikke have noget at gøre med at de nye visa-dankort har en løbetid på 10 år mens de gamle kun var på 4 år?
Spiller nu: Killzone 2, Gears Of War 2, Banjo-Kazooie
SumezSumezSkrevet 17/01-05 18:01 
Der var tale om nye visa-dankort i begge tilfælde.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SøgAArdSøgAArdSkrevet 17/01-05 19:24 
Ved ikke om det er svaret til dette problem, men man kan kun blive verified, hvis man befinder sig i USA/UK.
Home is where the hardware is..
SumezSumezSkrevet 17/01-05 19:30 
Det var da ikke noget problem for mig.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
fumfumSkrevet 17/01-05 19:49 
Næh, der tager Søgård fejl. Det var heller ikke noget problem for mig. Heller ikke at tilføje det nye visakort med lang løbetid.
Det lyder da som noget temporært. Prøv igen imorgen.
I used to jog, but the ice cubes kept falling out of my glass.
NaieraNaieraSkrevet 17/01-05 21:02 
Søgaard>
Ved ikke om det er svaret til dette problem, men man kan kun blive verified, hvis man befinder sig i USA/UK.

Det er adressen du snakker om. Alle kan få deres kreditkort verificeret hvis de får fat i den firecifrede kode.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
SøgAArdSøgAArdSkrevet 17/01-05 22:16 
Nå ja! :)

Ordet verified sagde mig bare noget..
Home is where the hardware is..
SumezSumezSkrevet 22/01-05 10:51 
Det virker så stadig ikke. Når man trykker på "get verified", skriver den "Please add a Mastercard, American Express, or Discover card."
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
TweelTweelSkrevet 22/01-05 20:30 
Hvis man har haft et tidligere visa kort, som man forgæves har forsøgt at verify, kan man ikke få verified et andet visa kort sidenhen. I så tilfælde er man nødt til at lukke kontoen, og genåbne den.
"The planet Orrere is mildly notable for Killer Ortibece Gargle Blasters" - Elite
SumezSumezSkrevet 23/01-05 16:49 
Det er ikke muligt at tilføje det samme visa-kort til en ny konto. PayPal husker kortnummeret og vil ikke tillade det.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
TweelTweelSkrevet 23/01-05 18:52 
Det virkede ellers for mig... Måske fordi den ny konto brugte samme e-mail addresse som den første?
"The planet Orrere is mildly notable for Killer Ortibece Gargle Blasters" - Elite
SumezSumezSkrevet 23/01-05 23:38 
Gjorde din?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
TweelTweelSkrevet 24/01-05 00:59, rettet 24/01-05 01:01 
Den lange historie: Jeg prøvede for lang tid siden at få verified mit gamle visa kort, uden chip, men kunne ikke gennemføre pga. de problemer som mange danskere vist har oplevet. Jeg har så siden tilføjet mit nye visa kort som jeg fik i sommers, som de fleste andre danskere, og handlet et par gange med det. Desværre blev sending limiten for meget, og da jeg ikke engang kunne begynde at få mit nye visa kort verified (da jeg allerede havde forsøgt med det gamle), lukkede jeg min konto, og oprettede den med det samme igen, med samme navn/email (i starten af Januar). Jeg kunne sagtens adde mit kort igen. Min sending limit blev reduceret med det beløb som jeg havde handlet for med kortet tidligere, så det var registreret, men det er altså (så vidt jeg ved) ikke lukket. Det skal dog siges at jeg endnu ikke har handlet med det (EDIT: fra min nye konto), så der kan vel stadig nå at komme en fejl, men det virker ikke logisk. I øvrigt har jeg heller ikke prøvet at få det nye kort verified, men jeg har været halvvejs gennem menupunkterne, og har ikke fået den føromtalte fejl, hvor man bliver bedt om at adde et andet type kort.
Håber det hjælper...
"The planet Orrere is mildly notable for Killer Ortibece Gargle Blasters" - Elite
SumezSumezSkrevet 24/01-05 06:30 
Det lyder som om du har været ude for det samme, så det vil vi prøve. Tak for hjælpen.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig